Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Reus wordt wellicht weer prof

Gepost door Erik S. 
Erik S. 07 maart 2016 11:28
Ik wist eerlijk gezegd niet dat Kai nog als semi-prof rondreed. Beetje een ambivalent gevoel bij dit bericht. Ik hoopte dat hij bv voor Roompot zou kunnen kiezen maar wellicht laat hij toch niet genoeg stabiliteit zien in de prestaties voor een ploeg op een hoger niveau?

Even wat anders: is de site van Willems Veranda's nu de slechtste binnen het profpeloton of zijn er nóg slechtere? Het laatste bericht dateert van 22 feb, dat ze mee mogen doen aan de Omloop...

Linkje NOS.nl

Edit: Gezien verdere berichtgeving de titel maar aangepast



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/03/2016 12:28 door Erik S..
predator 07 maart 2016 11:38
Mooi voor hem!! Goed gedaan en hopelijk het begin van meer.
bakfiets 07 maart 2016 11:42
Als hij dat niveau van de omloop haalt, is hij beter dan sommige ervaren mannen bij Roompot. Daarbij denk ik aan Hoogerland, de Maar en Honig.
SJ 07 maart 2016 11:52
Volgens de doorgaans goed ingelichte Jaap Stalenburg is dat nieuwe contract nog geen feit:

@JaapStalenburg
De komende dagen denkt @kaireus na over toekomst. Het is onjuist dat hij heeft bijgetekend bij @VerandasWCT. @TourDeJose @cyclingonlineNL
Snorfietser 07 maart 2016 12:13
Als dat bericht klopt, dan hoopt hij waarschijnlijk nog over te kunnen stappen naar een PCT of UWT team. Ik moet bekennen dat ik hem alleen in de Omloop heb gezien, daar vond ik hem erg sterk. Zou het een heel gek idee zijn als Giant hem erbij neemt? Die zitten door dat ongeluk erg krap in de voorjaarsploeg.
SJ 07 maart 2016 12:22
En nu zelf ook ontkracht:

Kai Reus ‏@kaireus
Voordat de soap helemaal losbarst... Ik heb nog nergens getekend. Deze week ga ik beslissen.
Tinuz 07 maart 2016 12:39
Hij was vorige week in een interview ook vaag over deze kwestie. Ik heb de indruk dat hij hoopt en speculeert op een grotere ploeg.
Volgens mij mag hij al heel blij zijn met Veranda Willems, maar goed.
Slimmerd 07 maart 2016 12:49
Helemaal eens, gewoon eerst een mooi jaar draaien bij Veranda Willems en dan eventueel zien of een stap hoger goed is. Op basis van een ontsnapping in Omloop moet iemand toch niet een contract verdienen bij Giant??
Snorfietser 07 maart 2016 13:06
Vandaar dat ik er ook aan toevoegde dat ik hem alleen in de Omloop heb gezien. Geen idee hoe hij in andere koersen heeft gepresteerd.
Westfalen 07 maart 2016 14:58
Lijkt me toch niet dat de ploegen voor hem in de rij staan. Hij zal toch echt meer moeten presteren dan alleen in de kopgroep zitten bij de Omloop van het Nieuwsblad. Gewoon dat contract ondertekenen en dan dit jaar constant presteren net als Bille en Claes vorig jaar.
Sehnsucht 07 maart 2016 15:01
Ik hoop voor de sympathieke Vanmarcke dat Reus de Jumbo's komt versterken. Vanmarcke heeft echt de mogelijkheden om een grote klassieker te winnen maar hij wordt momenteel dermate armzalig omringd dat hij er feitelijk alleen voor staat terwijl zijn concurrenten wel kunnen rekenen op degelijke knechten. In het openingsweekend bleek al overduidelijk de zwakte van de Jumbo's en dat zal de sympathieke Vanmarcke niet leuk gevonden hebben.

Overigens staat er op de Sporza site een prachtig interview met de sympathieke Vanmarcke. Ik was van plan er een topic over te openen en de brontekst te begeleiden met mijn eigen onschuldige enthousiaste mening maar dat schijnt niet meer te mogen. Blijkbaar zijn er enkele andere prikkers die er voor kiezen om dat als trollen op te vatten.
Carlos Danger 07 maart 2016 19:20
Sympathieke gast, die Sep.
Luijt 07 maart 2016 20:10
Doe niet zo zielig man en schrijf wat leuks over de sympathieke Vanmarcke.
Dit topic gaat trouwens over de sympathieke Reus die onmiddellijk een contract bij een PT team zou moeten krijgen. Publicitair een goede zet en geloof naar dat Kai delivert. WAT IK JE BROM.
El Chaba 07 maart 2016 20:19
Huilie, huilie.
Ga anderen lastig vallen met je persoonlijkheidsstoornis.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen