Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Discussietopic VSS Gent - Wevelgem

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 25 maart 2016 21:53
ton duk 26 maart 2016 08:17
Jammer...de keuze tussen ervaring op doen voor Groenewegen en de totaal overbodige vAsbroeck word weer 's bepaald door de kopman en niet door de ploegleiders TLJ...onbegrijpelijk !
gr
Heisenberg 26 maart 2016 09:35
Je begint wel heel erg anti-Belg te worden (als het om TLJ gaat). Op basis van zijn prestaties bij TSV zou Van Asbroeck toch ook wat moeten kunnen?
Arsimo 26 maart 2016 09:51
Welke plaats hij had moeten innemen laat ik er even buiten maar ik vind het ook erg vreemd (of: dom?) om Groenewegen niet te laten starten in GW. Dat hij niet in RVV zal rijden okay, maar in GW zal hij over 1 of 2 jaar om de prijzen moeten kunnen meedoen dus nu ervaring en hardheid in deze koers opdoen is dan wel zo verstandig.
ton duk 26 maart 2016 10:05
Heisenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Je begint wel heel erg anti-Belg te worden (als
> het om TLJ gaat). Op basis van zijn prestaties bij
> TSV zou Van Asbroeck toch ook wat moeten kunnen?

Eens (ik sla wat door) , maar in DdV gaf ie nu niet aan dat hij na de heuvelzone G-W nog bij Vanmarcke zal zitten (misschien,heel misschien Teunissen) ....
En dan opteer ik , volgens mijn Hollands sponsordenken, voor Groenewegen die dan heeeel misschien mag gaan sprinten..
gr
Cyclad 26 maart 2016 10:42
That was then and this is now. Tom Van Asbroeck maakt geen progressie meer. De strijdende Mike Teunissen sprintte woensdag beter dan de lethargische Van Asbroeck. Groenewegen is nu al een stuk verder dan Van Asbroeck, mist alleen nog wat ervaring.
Hoewel Ton Duk het vanuit puur chauvinistische gezichtspunten beredeneert moet ik hem nu wel gelijk geven.

Wat Groenewegen betreft: hij had graag G-W gereden, maar het team zet hem liever in in de Volta Classic, waar hij torenhoog favoriet is (en het is in eigen land) en de Scheldeprijs.
Ik had ook graag Hofland in de line-up gezien, maar wellicht heeft hij nog naweeën van zijn ziekte?
Nu moet het van Vanmarcke komen en wellicht van Teunissen. Meer dan top 5 zit er niet in. Met Groenewegen had het team winstkansen gehad (maar (nog) niet erg groot eerlijk gezegd)
Massimo 26 maart 2016 14:45
Toch wel raar dat Bouhanni hier van start gaat, niets tegen deze sympathieke Fransman, zelfs een favorietje van mij, echter, de UCI zou de bewuste regels best eens wat strenger mogen toepassen en duidelijkheid geven over wanneer niet en wel een eerder afgestapte renner weer mag koersen.
JW 26 maart 2016 15:17
Helemaal mee eens.
Dit is van 2 walletjes eten.
Arsimo 26 maart 2016 15:37
Ik ken de regels niet precies maar valt mogelijk Bouhanni buiten die betreffende regels omdat hij niet in een WT-ploeg rijdt?
Rudy t. 26 maart 2016 16:03
Misschien heeft vanmarcke gezegd dat hij per direct stopt als van asbroeck niet meegaat.

Groenwegen zou best voor de zege kunnen sprinten. Deed hij in Kuurne ook.
ton duk 26 maart 2016 16:08
Arsimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik ken de regels niet precies maar valt mogelijk
> Bouhanni buiten die betreffende regels omdat hij
> niet in een WT-ploeg rijdt?

Ik meen dat dit ook geldt voor D v Poppel...die dat dan weer in overleg deed met de organisator Italiaanse koers...
gr
Shinzawai 26 maart 2016 16:45
Bouhanni was 'ziek'...
El Mik 26 maart 2016 17:49
De regel is toch gewoon dat de organisator van de koers waar hij afgestapt toestemming moet geven? Dat hebben ze blijkbaar gedaan.
Sehnsucht 26 maart 2016 19:30
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> Jammer...de keuze tussen ervaring op doen voor
> Groenewegen en de totaal overbodige vAsbroeck word
> weer 's bepaald door de kopman en niet door de
> ploegleiders TLJ...onbegrijpelijk !
> gr

Logische beslissing. Van Asbroeck is veel beter in knechten dan Groenewegen dus is van veel meer nut voor Vanmarcke. Groenewegen heeft nu in deze koers niets te zoeken omdat hij nog niet sterk genoeg is. Ik zie Groenewegen nog wel groeien (alhoewel dat bij Nederlanders wel altijd de vraag is) en uitgroeien tot het type van het niveau Niko Eeckhout. Maar dat is ook echt zijn max.
Shinzawai 26 maart 2016 21:46
In plaats van Wagner had toch wel gekund.
Slimmerd 27 maart 2016 09:59
Kristoff start niet
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen