Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Motortje in Indonesië?

Gepost door Rudy t. 
Rudy t. 14 mei 2016 17:20
Pouly won vandaag dik. Het viel me zojuist op dat hij niet meer in de uitslag stond.

Schandaaltje?

[m.reddit.com]
JvR 14 mei 2016 17:22
Een te lichte fiets las ik ergens anders, dat lijkt me ook waarschijnlijker.
Rudy t. 14 mei 2016 17:48
Hoe dan ook is het sneu voor de Fransman.

Allemaal de schuld van z'n moeder, die verdient straf. En z'n zus..
Leon 14 mei 2016 17:52
Pouly zelf heeft eerst dit te melden:

Whatever happened today, i will continue to do what I love no matter what. very happy to have won on top of "Ijen" for my family, kids and my team. the cheering and support by the thousands of Indonesians throughout this tour will always be remembered.
special thanks to Jesse Featonby #111 of Team Swiss Wellness; without you spotting my cracked frame (certainly damaged during the transfer) 1 minute before the start of today's stage, i would have definitely got into a big crash or caused others to.

en daarna dit:

Today my Bike was destroyed by 1 other team.
I just realized this 1 minute before to start, I went to take another bike Infinite Pulse Team and of course I don't have time to put it conform to the UCI rules. As well after 30k I noticed the stem of my bike was not lock and I need to go to the car for fix it.
After the second guy cross the finish line,he immodestly came to ask me "where is your bike your bike have something inside ". Thanks, you Make me so proud of myself man ! to realize that the times that I spent for training is not wasted. LOL.
All the team was disqualify because my bike was to light and only 1 chainring same as many bike especially the bike from the number 2 are to light.
Cycling its folklore and fun.

[www.facebook.com]
Cyclad 14 mei 2016 17:57
Pouly heeft geen betrouwbaar imago, werd in 2002 al eens een jaar geschorst na het gebruik van verboden middelen, maar de motorverdenking lijkt me niet op zijn plaats. Een te lichte fiets van een ander team lijkt de boosdoener. Zijn 2 ploegmaten zijn ook uit koers, meer dan waarschijnlijk omdat het team nu te klein is om verder te mogen koersen.
Leon 14 mei 2016 17:57
En bij de Aziatische wielersite met de originele naam CyclingIQ gaan ze helemaal los in het Pouly-bashen
[twitter.com]
lodjan 14 mei 2016 17:59
Zie ook dit artikel op: [www.cyclingnews.com]
Leon 14 mei 2016 18:00
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zijn 2
> ploegmaten zijn ook uit koers, meer dan
> waarschijnlijk omdat het team nu te klein is om
> verder te mogen koersen.

De koers was al afgelopen Ad, en sowieso is een ploeg nooit te klein om verder te rijden, ook al is er maar 1 renner over.
Pouly reed op andermans fiets, die persoon (de Australier Featonby) bevestigt dat ook, maar ook de fietsen van de 2 ploeggenoten zouden niet in orde zijn bevonden? Vaag
Cyclad 14 mei 2016 18:10
Daarom. Dat kan toch bijna niet, tenzij die ploegmakkers een zelfde soort fiets als Pouly aangereikt kregen. Bijzonder vaag dan, ja.
Shinzawai 14 mei 2016 18:12
Maar goed dat er geen Iraniërs in dit rondje gestart zijn, dan zou zo'n schandaal een stuk minder belangrijk zijn.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen