Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Mag ik zeggen.....

Gepost door Clavan 
Clavan 19 mei 2016 08:30
... dat ondanks de mooie Partenza in Gelderland, de successen van Tom, het goede rijden van Steven en de overwinning van TLJ deze Giro best redelijk slaapverwekkend is tot nu toe.
En ik zou Amador toch echt niet nog meer seconden laten sprokkelen.
Slimmerd 19 mei 2016 09:16
....ja, dat mag jij zeggen.
Shinzawai 19 mei 2016 09:39
De Giro bouwt best aardig op, ik heb weinig klachten.
merijntje mortirolo 19 mei 2016 09:53
Tsja, [49-modus] het prachtige, Italiaanse landschap maakt gelukkig heel veel goed [/49-modus], maar ik ben het wel met je eens.

kVond Ulissi's 'nummertje' heel sterk, Amador is een nimmer-opgevende doorbijter en Jungels is een brute baas, maar toch miste ik 'vuurwerk.' kDeel dan ook de (onderliggende) mening in het topic van Curzio hierboven. tIs in het algemeen wat passief tot nu toe.

We (merijntje en ik) zoeken het mooie in randzaken, zoals Brambilla die in het roze knecht voor Jungels, Jungels die zelf zijn roze verstevigt (alhoewel Amador...), Dumoulin die Nibali een hak zet...

Maar goed, we zijn pas (iets verder dan) halverwege en ik denk, net als Shinzawai, dat er wel en aardige opbouw in zit. [chauvinisten-modus] Dit verloop is prima voor Kruijswijk. [/chauvinisten-modus].



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/05/2016 09:54 door merijntje mortirolo.
Sub Culture 19 mei 2016 10:33
Echt gast, fuck you en je modussen.
Bromertà 19 mei 2016 10:58
[geen drol modus]Te veel te vaak verloopt deze K koers als het scenario van een nachtkaars. Lucifertje, vlammetje, en opbranden maar. De grote fik ontbreekt. Het weer te mooi. Dumoulin op een honderdste, of twee keer 14 cm en 7 mm zoals de betweters onder ons pertinent uit de onderste schoen kloppen, eerste in een tijdritopening met roze om mee lopen te pronken. Kittel met zijn haartjes te goed krijgt shampooglimlach te breed niet van gezicht, stuivertjewisselt voor de bühne en daaromtrent.
Roglic, of hoe heet die gast, gaat op z'n plaat, speelt de treurige tijdverliezer. Maarten de antivleeseter haalt zijn bestelling op bij de Posbank zonder thee, en viert z'n feessie met kindjes temiddenvan. Daarna door de lucht naar de hak van de laars. Stuivertje valt goed. Dag Kittel. Zesdaags roze van Tom, incluis haaienkoekie, ook arievandetsie. Echte tijdrit valt in het water, maar een schansspringert ontloopt de dans, veegt z'n gele ploeg in de mesthoop, klaagt over fietsie en bussie, beetje droge keel enzo, ondertussen heetstoel bezet en vreugde van een betrapte poetain toen er nog grenzen waren.
Dan breekt de periode van de patiënten van dokteur Ibarguren aan. Stuivertje tussen Brambil en Jungmans (laten we de echte namen maar gewoon gebruiken, niet dan?). Amador vergeet, of kan niet onthouden, kweetut soms ook nie meer, stalorders naar de vaantjes. Kruijswijk gooit knuppel, Nibali pakt handschoen. Potverdikkie rijdt achter feiten aan, na fietsdoop van een iam-renner. En meer van dat ... afijn. Kak.[/geen drol modus]

Gelukkig hebben we Schotte Decauwer nog om alles wel op waarde te schatten.

[pisbakje geluidje] aatje druppeltje peetje [/pisbakje geluidje]

doei
Luijt 19 mei 2016 11:09
Volstrekt overbodig, althans voorbarig, topic.

Koersverloop tot dusverre is gebruikelijk voor een grote ronde.

Maar...., je mag van mij uiteraard vrijwel alles zeggen.

Groeten



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/05/2016 11:10 door Luijt.
El Chaba 19 mei 2016 11:22
Eens met Clavan en Mortirolo.
Eindhovuh 19 mei 2016 12:04
Ze die anderlecht hooligan modus eens uit. ;-)
Velodroom 19 mei 2016 12:27
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> [geen drol modus]Te veel te vaak verloopt deze K
> koers als het scenario van een nachtkaars.
> Lucifertje, vlammetje, en opbranden maar. De grote
> fik ontbreekt. Het weer te mooi. Dumoulin op een
> honderdste, of twee keer 14 cm en 7 mm zoals de
> betweters onder ons pertinent uit de onderste
> schoen kloppen,

Fuck the H(i)yp(p)o Crys(s)y, Broeder. smileys with beer



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/05/2016 12:28 door Velodroom.
ton duk 19 mei 2016 12:46
Eens met Clavan, Mortirolo en El Chaba
gr
merijntje mortirolo 19 mei 2016 12:51
Luijt 19 mei 2016 13:20
Vaak eens met Ton Duk
shake 19 mei 2016 13:23
Eens,

zijn we, naar ik hoop, van dit geleuter af, en genieten we gewoon van het wielrennen.
Aerts 19 mei 2016 13:34
iig beter dan een 1e tourweek
Eddy Veen 19 mei 2016 15:51
De Giro heeft last van de schaduw van Max, maar die verdwijnt vanzelfcool smiley
merijntje mortirolo 19 mei 2016 16:00
Max? Oh je bedoelt Nederlands sportman van het jaar 2016, ook al wint Kruijswijk Giro en Vuelta en/of Dumoulin goud op de tijdrit én de wegrit in Rio?

Geen last van.
Koppi 19 mei 2016 18:57
En dan die wél presterende renners die afstappen. Greipel ook: [nos.nl]
Luijt 19 mei 2016 19:10
Zelfs tevoren aangekondigd...
malheur 19 mei 2016 20:55
Giro is tot nu toe niet goed genoeg nee.

Mooiste ritten de Italiaantjes ( 2 x Ulissi, 1 x Brambilla 1 x Ciccone ) en die grappige verregende tijdrit



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/05/2016 22:43 door malheur.
avhhsc 19 mei 2016 21:53
max wordt pas sportman van het jaar wanneer hij wereldkampioen word.
en dat is niet dit jaar.
JW 19 mei 2016 22:24
Eens met Clavan, Mortirolo, El Chaba, Duk en Luijt cool smiley
Snorfietser 19 mei 2016 22:42
Deel in ieder geval je stelling over Amador.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen