Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Rijdt iemand 'de dubbel'?

Gepost door Ron Meijers 
Ron Meijers 29 mei 2016 17:26
Weet iemand hier of een kanshebber op de eindzege/een topklassering dit jaar zowel Giro als Tour rijdt? Nibali bijvoorbeeld? Of start die in de Vuelta? Valverde zal ook wel in eigen land starten zeker, of gaat die de Tour rijden in dienst van?

En welke mannen rijden enkel Tour en richten zich daarna op de OS? Froome? Porte?

Let wel, ik doel dus vooral op het programma van de ronderenners.
Rudy t. 29 mei 2016 17:28
Ik dacht nibali en Valverde allebei in dienst van.. En misschien kruijswijk ook wel?
Cyclad 29 mei 2016 17:31
Kruijswijk vast niet. Is in elk geval niet voorzien voor de Tour.
Ron Meijers 29 mei 2016 17:32
Nibali heeft bij de meeste bookies een 'quote' voor de Tour, dus die zal de Tour wel rijden inderdaad. Valverde niet. Dus of die de Vuelta rijdt?
Walnoot 29 mei 2016 17:42
Majka zou gaan als knecht van Contador. Valverde gaat ook, maar meer met het oog op een ritzege volgens mij.
Anony 29 mei 2016 18:06
Marcos 29 mei 2016 18:09
Nibali, Majka, Valverde, Pozzovivo (al viel die gisteren wel heel ver terug.. )..

Zakarin zou ook de Tour rijden als ondersteuning van Purito, maar dat zal nu vast niet gebeuren.
Marcos 29 mei 2016 18:09
Valverde is van plan Giro, Tour én Vuelta te rijden dit jaar
El Chaba 29 mei 2016 18:22
Kanstantsin Siutsou rijdt ook de Tour.
Hemmeneggs 29 mei 2016 18:59
Tom Dumoulin zal toch ook wel vol voor de Tour willen gaan. Dat 'zitvlakprobleem' in de Giro leek me allemaal een beetje in scène gezet. Mooi excuus om uit te 'mogen' stappen zonder gezichtsverlies.

Eerst een hoogtestage met Barguil en LtD uiteraard. Het zwaartepunt van de Tour ligt duidelijk in de Alpen de 3e week. Een goede TD gaat altijd een kans maken op geel, zelfs als er de eerste 12 etappes geen rit tegen de klok is. Mocht hij de schade kunnen beperken is het misschien ook nog mogelijk toe te slaan in de 37km lange tijdrit. Denk niet dat er een Vuelta scenario ontstaat, want daar zal de concurrentie te sterk voor zijn. Alhoewel Aru misschien wel tussen de topfavorieten mag worden gezet. Zeker als de Astana-artsen op scherp staan.
Westfalen 29 mei 2016 19:32
Zitvlakprobleem heb ik inderdaad ook mijn bedenkingen bij. Gaat nu wel op hoogtestage. Ik zie hem gewoon in de Tour aantreden, om zo in topvorm in Rio te verschijnen.
Hemmeneggs 29 mei 2016 19:54
Rio zit uiteraard in zijn achterhoofd, maar ik denk (lees hoop) dat Dumoulin zich eerst gewoon voorbereid op een goed klassement in de Tour. Je weet nooit wat daar gebeurt. Samen met Barguil als kopman. Mocht hij er doorheen zakken is knechten ook een goede voorbereiding op de OS. Mocht hij er niet doorheen zakken heeft ie met Barguil en LtD goede knechten om Vuelta scenario's te kunnen counteren.
Inigo 29 mei 2016 20:43
Marcos 29 mei 2016 22:00
Hoogtestage was sowieso al het plan en daarna Polen en opnieuw een hoogtestage



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/05/2016 22:16 door Marcos.
Marcos 29 mei 2016 22:01
En dan gesloopt uit de Tour komen.. Als hij juist één scenario wil voorkomen winking smiley
malheur 29 mei 2016 22:03
Ik verwacht zowel Scarponi als Kangert in de Astana-equipe maar dat zijn geen kanshebbers normaal gesproken.
malheur 29 mei 2016 22:03
Zakarin beter oplappen voor de vuelta, dan kan hij aankomend seizoen als kopman in de tour starten.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen