Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tim Roosen en van Asbroek naar TeamLotto

Gepost door koos1 
koos1 03 oktober 2014 14:22
Timo Roosen is de komende twee jaar prof bij Belkin-opvolger Team Lotto.nl. De renner komt over van het Rabobank Development Team. Ook bevestigt de ploeg van manager Richard Plugge de komst van de Belg Tom van Asbroeck.

Roosen zag eerder zijn ploeggenoot Mike Teunissen dezelfde overstap maken. Bovendien werden de contracten verlengd van Rick Flens, Maarten Tjallingii, Maarten Wynants en Robert Wagner. De eerst twee kregen een eenjarige overeenkomst aangeboden, de Belg en de Duitser blijven twee jaar langer.
Bob 03 oktober 2014 14:51
Van Asbroeck veel ereplaatsen, weinig overwinningen. Volgend jaar nog een stapje maken?
Cyclad 03 oktober 2014 18:18
Bob Schreef:
-------------------------------------------------------
> Van Asbroeck veel ereplaatsen, weinig
> overwinningen. Volgend jaar nog een stapje maken?

Ik hoop het, maar zo'n jaar als nu krijgt hij nooit mer.
Het stapje naar WT-wedstrijden is best groot voor iemand die geen topsprinter is, geen topklimmer is en geen potentiële keienvreter is.
Van Asbroeck zal het best gedijen in de Bosrol. Integreert men hem toch in de WT-koersen dan zal hij weinig prijs rijden vrees ik.
Hopelijk verwacht Team Lotto NL niet té veel van hem, want dan kan het welens behoorlijk tegenvallen.

Prima wel dat Timo Roosen een contract heeft. Ik hoopte het al, maar nu is dat zeker. Sterk renner met veel groeimarge en veel inhoud. Mooi.
JW 03 oktober 2014 22:11
Het team begint zo al aardig vol te raken.
Met Lindeman erbij toch weer een mooie nieuwe lichting binnen gehaald.

Alleen over het aanblijven van Brown is volgens mij nog geen besluit genomen.

Verder eens met Cyclad dat het fout zou zijn om van Van Asbroek in zijn eerste jaar wonderen te verwachten.
Door de contractduur (twee jaar) zit die druk er ook niet op.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen