Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Rustdag team en transfer nieuws

Gepost door Clavan 
Clavan 11 juli 2016 12:01
- Bevestiging dat Lotto nog 2 jaar doorgaat met de wieler- en schaatsploeg.
- Bauke Mollema tekent bij bij Trek voor 2 jaar. Tezamen met Irizar en Rast
- Rodriguez stopt ermee. 2016 is zijn laatste seizoen als profrenner



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2016 14:33 door Clavan.
Clavan 11 juli 2016 12:05
14:30 uur komt Giant-Alpecin met 'groot' nieuws. Wrs de aankondiging van de nieuwe (co)sponser.
Sub Culture 11 juli 2016 12:57
Etixx kondigt ook 'belangrijk nieuws' aan elk moment.
Gaat het om een grote transfer of verlenging sponsorcontract..
Sub Culture 11 juli 2016 13:05
Ging om het verlengen van de contracten van Lampaert en Keisse dus... meh
Clavan 11 juli 2016 13:07
-Scarponi gaat voor nog een jaar bij Astana.
El Mik 11 juli 2016 13:55
Wat zal ik het missen dat Rodriguez als Rodriquez geschreven wordt.
Clavan 11 juli 2016 14:12
Leon 11 juli 2016 14:31
Irizar als Irrizar schrijven vind ik een stuk origineler...
Clavan 11 juli 2016 14:33
Zeg. Gaan jullie weer eens snel CF pesten.
Clavan 11 juli 2016 14:45
OFFICIAL: Southampton's Italian striker Graziano Pellè have joined Shandong Luneng to sign a 2.5-year-contract. € 15 mln. per jaar



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2016 14:48 door Clavan.
Clavan 11 juli 2016 14:50
ZURICH, SWITZERLAND, 11TH OF JULY 2016 – SUNWEB, ONE OF THE LEADING TOUR OPERATORS IN EUROPE, ANNOUNCED THAT IT HAS SIGNED AN AGREEMENT FOR A MINIMUM OF 3 YEARS TO BECOME THE MAJOR PARTNER OF THE CURRENTLY CALLED TEAM GIANT-ALPECIN. AS FROM THE 1ST OF JANUARY 2017, THE TEAM WILL START COMPETING WITH SUNWEB AS FIRST NAME PARTNER.
Eindhovuh 11 juli 2016 15:36
Sunweb, uit de tijd dat mijn clubje nog meedeed. :-)
Michael B* 11 juli 2016 15:44
Lars Boom ziet ze ook vliegen. Is 2 jaar geleden voor het geld naar Astana gegaan. Beweerd nu dat hij met meerdere teams in gesprek is? Zo goed heeft hij dit jaar ook weer niet gereden, dus dat zal wel meevallen. Beweerd dat hij ook in gesprek is met Lotto Jumbo. Er zijn gesprekken gevoerd tussen beide partijen, beweerd hij, zal waarschijnlijk niet veel zijn geweest. Teruggaan naar Lotto Jumbo zorgt er wel voor dat hij 75% van zijn huidige salaris mag inleveren. Veel praatjes, maar ik zou als ik Lotto Jumbo was iemand met zo weinig beroepsernst liever niet in de groep willen hebben. Dan hadden ze beter een Tjallingi nog een jaar kunnen laten doorrijden.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2016 15:45 door Michael B*.
merijntje mortirolo 11 juli 2016 15:47
Nee, lieverd, de transfersom is 15 miljoen, hij gaat slechts zeven per jaar verdienen. De stakker.
ton duk 11 juli 2016 15:53
Michael B* Schreef:
-------------------------------------------------------
> Veel praatjes,
> maar ik zou als ik Lotto Jumbo was iemand met zo
> weinig beroepsernst liever niet in de groep willen
> hebben.

[ grijzeplaatmodus aan ] tja, je kan ook opteren voor iemand met grote beroepsernst die dan de overwinningen het Volk, Utah en ZLM Toer aan elkander rijgt [ grijzeplaatmodus uit ]

gr
Arriere de la course 11 juli 2016 17:32
De stakker gaat 38miljoen in 2,5jaar verdienen. Nihau!
Carlos Danger 11 juli 2016 18:12
El Mik Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat zal ik het missen dat Rodriguez als Rodriquez
> geschreven wordt.


Hoor het nog liever uitgesproken worden als: Rode Rikus
lodjan 11 juli 2016 21:18
Boom naar Sunweb lijkt me niet zo gek. Opvolger voor Degenkolb in de kasseiklassiekers. Daar hoeven ze Matthews niet veel te verwachten.
ton duk 12 juli 2016 07:38
Ik heb best vaak TdF- rustdagen in HOLMineur beleefd maar gister :
Duidelijkheid over TLJsponsoren, Roompot en nu Sunweb-Giant....goede dagen voor (gedeeltelijke) Nederlandse ploegen
Kruijswijk (GIROkopman) en Mollema (best 's de GIRO ) die in hun kaarten laten kijken ..........
gr
cyclingfreakske 12 juli 2016 12:39
om beide.... of kan zijn dat ze een nieuwe sponsor bekendmaken nog even in de koelkast houden.
Etixx gaat weg onder druk van Perigo (een overkoepelend US bedrijf)
Mogelijk word er nog verder gesnoeid in het Etixx supplementen aanbod bij de winkel/apotheek... de cijfers vielen opnieuw tegen.
Halve Belg 12 juli 2016 13:11
@cyclingfreaks,.

Ik verwacht dat Coucke en Bakala wel een jaartje overbruggen mocht het fout lopen.
cyclingfreakske 12 juli 2016 13:48
Coucke zal met een ander concept komen, maar ik verwacht het nog niet voor 2017.
Zijn hele zaak (omega pharma, Etixx, en een deel andere merken) is van Perigo. Die heeft hem ook buitengesmeten eens ze alles in handen hadden en een claim aan zijn broek gesmeerd, de zaak is lopende en de situatie is zeer kil. dat kan hem parten spelen in het doorstarten van zijn eigen bedrijf Pharco.
.
Coucke starte Pahrco op als eigen bedrijf, al de rest zijn participaties in minderheid.
Daardoor bestaat de kans dat een wielersponsoring on-hold komt te staan, tot zijn bedrijf Pharco succesvol word en uitbreid.
Door de toestand met Perigo trekt hij zich ook terug uit kleinere voeltbalsponsoringen.

de kans dat hij vol voor Pharco uitbouw gaat en deels een "sabbatperiode" neemt is veel groter dan dat hij weer vol sponsort in 2017.
tis nog koffiedik kijken. Met Coucke weet je nooit....
Halve Belg 12 juli 2016 15:52
1,2 miljard was de koopprijs toch? Als hij dan inderdaad 600 miljoen moet terug betalen kan hij alleen al van de rente de ploeg een jaar in leven houden.

De kleine voetbalsponsoring stopt hij mee maar ik heb het idee dat hij bij KVO juist op het gaspedaal is gaan staan.

En ik heb het idee dat suikeroom uithangen hem best goed af zou gaan... in combinatie met een beetje media-aandacht winking smiley.
cyclingfreakske 14 juli 2016 15:23
nog gesteld dat Coucke alle centen houd, zal hij niet uit eigen zak gaaan betalen.
Een zakenman regelt dat altijd via een firma of overkoepelende groep, omdat dat fiscaal interessant is.
Zakelijk heeft hij maar 1 eigen firma en dat is Pharco, de rest zijn kleine participaties. Pharco staat niet bepaald op de kaart, maar is ermee bezig. Daarnaast heeft hij een tiental firma's opstartfirma's, maar dat moet ook nog blijken welke rendabel zijn en welke de boeken weer stopgezet worden.

de suikeroom uithangen word in Belgie fiscaal zwaar afgestraft bij zakenmensen, omdat dan de prive gelden volgens fiscaliteit de zakenbelangen vermengen.
en dan krijgt een zeer venijnig staarje als je een firma stopzet. not done, de zaken en prive moete nstrikt gescheiden blijven.

hou er rekening mee dat ee nwielerteam geen goed doel is, en op dit niveau altijd een zakelijk bekang heeft.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen