Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Telegraaf: Lotto-Jumbo aast op Tom Boonen

Gepost door D. Marrage 
D. Marrage 13 juli 2016 10:25
Quote
Telegraaf
REVEL - Lotto-Jumbo heeft bij zaakwaarnemer Paul de Geyter de interesse kenbaar gemaakt in Tom Boonen. De 35-jarige Belg, dit jaar nog tweede in Parijs-Roubaix, wil nog zeker één jaar zijn carrière vervolgen. Zijn contract bij de ploeg van Patrick Lefevere loopt op het einde van dit seizoen af.

Bij Lotto-Jumbo is eerste ploegleider Nico Verhoeven druk bezig om zijn ploeg voor de klassiekers samen te stellen. Er is al een voorstel ingediend bij Sep Vanmarcke, terwijl er ook al gesprekken met Lars Boom zijn geweest. „Voor de klassieke ploeg zoeken we renners die we ook kunnen inzetten in onze sprinterstrein”, aldus Verhoeven.

Vanmarcke heeft van Verhoeven te horen gekregen dat hij voor de tweede rustdag van deze Tour de France in Bern duidelijkheid over zijn moet geven. Er zou nog een significant meningsverschil zijn over de salariseisen.
[www.telegraaf.nl]
Kom er maar in Ton!!!
ton duk 13 juli 2016 10:31
D. Marrage Schreef:
-------------------------------------------------------
Kom er maar in Ton!!!

ik lig aan de hartbewaking....
gr


ps: salariseisen....tuurlijk, winst in de ZLM-Toer moet gewaardeerd terug komen in Sep's nieuwe salaris...
Wanny 13 juli 2016 10:52
Zou de centen toch eerder in Boom steken dan in Vanmarcke. Boom wekt wel de indruk er niet echt alles uit te halen wat erin zit, maar hij wint nog weleens wat.
D. Marrage 13 juli 2016 11:01
Ik denk... Boonen als sprintaantrekker voor Groenewegen? Best een goed plan.
Andere Peter 13 juli 2016 11:05
Kan spel zijn natuurlijk. Die onderhandeling met Vanmarcke loopt nog. Even iets naar de pers lekken zodat Vanmarcke weet dat je Boonen achter de hand hebt.
GillesEmanuel 13 juli 2016 11:18
Haha wat een nieuws. Al zou dit voor Boonen wel een leuke stap kunnen zijn. Nog één jaar al zijn favoriete koersen kunnen rijden als absolute kopman, omkadering is wat minder maar goed.
Sub Culture 13 juli 2016 11:23
Gun het de Boonenhaters/Lotto-NL fanboys wel.
Ger 13 juli 2016 11:26
Ja laat Tom Boonen maar komen voor 1 jaar. Kan nog een goede sprintaantrekker voor Dylan Groenewegen zijn. Als hij dat wil namelijk. Anders niet aan beginnen.
Eindhovuh 13 juli 2016 11:40
Ik zou het toejuichen. Boonen is een grootheid in de wielersport. Wat die man aan ervaring meeneemt daar profiteert iedereen van in een ploeg.
Daarnaast ook nog een hele sympathieke persoonlijkheid.
Arsimo 13 juli 2016 11:58
Een klein contract van Boonen bij TLJ tot en met Parijs Roubaix kan ik me nog voorstellen. Aantrekkelijk voor beiden. Voor een heel seizoen, nee, dan blijft Boonen eerder bij Lefevere.
ton duk 13 juli 2016 11:58
Eens, toejuichen is een te groot woord maar als vervanger Vanmarcke ruim te billijken
gr
Goozzer 13 juli 2016 11:59
Zou een meer dan briljante zet zijn. Ik zie het helaas niet gebeuren, tenzij Sagan toch naar Etixx zou gaan...
Bromertà 13 juli 2016 12:05
Tom Boonen? Is dat niet een gearriveerde vedette, die de stip op de horizon allang en breed voorbij is? Ik dacht dat Jumbo op de kleintjes lette?
Allez 13 juli 2016 13:46
Als TLJ interesse heeft in Boonen en Boom, ben ik benieuwd wat er is veranderd in het budget van de ploeg, aangezien ik er niet vanuit ga dat Kruijswijk er op achteruit is gegaan met zijn nieuwe contract.
Verder lijkt het me stug dat TLJ interesse toont in Boonen om druk te leggen op Vanmarcke tijdens de Tour. Met Boom, Boonen en Vanmarcke heb je wel een kneiter sterke ploeg in de klassiekers. Maar dit zie ik dan ook niet heel snel gebeuren.
Michael B* 13 juli 2016 14:49
Gewoon doen , beter als Lars Boom, neem dan gelijk ook die Spaanse arts mee van Quickstep
Ger 13 juli 2016 15:33
Michael B* Schreef:
-------------------------------------------------------
> Gewoon doen , beter als Lars Boom, neem dan gelijk
> ook die Spaanse arts mee van Quickstep


En misschien krijg je er dan Lefevere gratis bij.
predator 13 juli 2016 16:30
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> Eens, toejuichen is een te groot woord maar als
> vervanger Vanmarcke ruim te billijken
> gr

Ja, want Boonen rijdt dit jaar de pannen van het dak.
Michael B* 13 juli 2016 16:36
Alleen heeft Kruiswijk weinig aan een klassiekrenner, liever voor hem eentje die bergop beter gaat of Boonen moet zijn preparatie verklappen. Preparatie van de Etixx dender trein.
bakfiets 13 juli 2016 18:06
Wuyts gelijk lotto jumbo fan
Shinzawai 13 juli 2016 19:59
Lotto-Jumbo heeft een kopman nodig in het voorjaar. Logisch dat ze dan gaan praten met alle renners die die rol kunnen invullen en nog geen contract voor 2017 hebben. Het zal dus of Vanmarcke of Boonen of Boom worden.
SS3000 13 juli 2016 20:04
Of Boonen wil op deze wijze Etixx opjagen, zoals Lottonl het zou proberen bij Sep.
avhhsc 13 juli 2016 21:15
ik zal niet iemand halen wie al over de 35 is
Andere Peter 14 juli 2016 00:27
1) Ken je Horner?
2) Waarom niet? Het is geen voetbal waar een transferwaarde moet worden afgeschreven.
ton duk 14 juli 2016 07:44
Boonen heeft (met Gilbert) als enige Belg zelfs nog publicitaire waarde voor TLJ.NL....
gr
Hoentie 14 juli 2016 08:54
Ik gun Boonen een goed voorjaar en verwacht dat hij na Parijs Roubaix zal stoppen. Dat doet hij natuurlijk het beste bij Lefevre.
cyclingfreakske 14 juli 2016 14:45
alsof Vanmarcke dat wat gaat uitmaken eye rolling smiley
cyclingfreakske 14 juli 2016 14:56
LTJ en 4 andere teams babbelen met Boonen, maar je moet daar het sportieve tegenover stellen. En weten waarom ze zg als geen kans maken.
Het doel of doelen dat Boonen nog heeft om in schoonheid te eindigen, kan geen enkel ander team Boonen ook maar geven.
Bovendien is Boonen een mens die de waardering en samenwerking met Lefevre en team hoog inschat, en wil daar zeker nog iets voor terugdoen voor hij stopt.
Hij zal ook niet gaan zagen over iets mindere loonsvoorwaarden als die er gaan zijn... en tot nu zijn die er niet.
Lefevre is niet enkel de baas geweest van Boonen, maar ook de beschermengel en steun, zowel sportief als prive. Boonen vergeet ook dat niet zo kort voor het einde van zijn carriere.

een ander is vooral bezig met de bankrekening harder aan te vullen, naar het einde toe. Boonen heeft dat voordien al goed kunnen doen en dat is nu wel ondergeschikt, meer dan ooit. Hij weet wat hij wil, en de vetste maandelijkste cheque is daar niet bij.

vrijwel 100% dat hij bij Lefevre blijft.

de andere onderhandelingen sla je niet af, al is dat enkel uit beleefdheid.
cyclingfreakske 14 juli 2016 14:57
denk je nu echt dat een renner met zo'n palmares en nog steeds grote naam en uitstaling, zich wegcijfert voor een groentje ??? no way.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen