Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wildcards Parijs-Roubaix

Gepost door lodjan 
lodjan 25 februari 2015 21:54
Geen Roompot, wel UHC:

Bora-Argon 18
Bretagne-Séché Environnement
Cofidis
Europcar
MTN-Qhubeka
Topsport Vlaanderen-Baloise
UnitedHealthcare
Wanty-Groupe Gobert
JW 25 februari 2015 22:42
Roompot rijdt al een heel mooi programma komende maanden.
Als ze daarbij goed op de kasseien presteren zullen ze er volgend jaar ook bij zijn.
El Chaba 25 februari 2015 22:44
De ASO houdt zich wat betreft wildcards in de eerste plaats bezig met commerciële motieven en niet met sportieve.
Sub Culture 25 februari 2015 22:57
Mja, wat heeft Roompot op de kasseien sportief meer te bieden dan de andere ploegen die wél geselecteerd zijn?
Quarantanove 25 februari 2015 23:34
En volkomen terecht .
ASO is een onderneming die middels het organiseren van sportevenementen probeert als bedrijf te renderen en dan moeten commerciële argumenten altijd gaan boven sportieve voor zover die niet samengaan.
Linkebal 25 februari 2015 23:43
Ik denk dat de gemiddelde Franse wielerliefhebber alleen Hoogerland kent. Volkomen terecht dat de ploeg eerst in kleinere koersen naam moet maken, voordat ze Roubaix mogen rijden.
Rudy t. 26 februari 2015 09:40
Aso en Hoogerland zijn nu net niet zulke goeie vrienden meer dacht ik. Al weet ik niet of dat een rol heeft gespeeld. Sportief idd lood om oud ijzer. Keuze voor een Amerikaanse ploeg wel te begrijpen dan.

Ik moest wel even de renners opzoeken van deze us ploeg en zag tot m'n verbazing voormalig forumheld jani er tussen staan....
El Chaba 26 februari 2015 09:46
Helemaal niets.
Mijn antwoord was dan ook eigenlijk bedoeld voor JW, maar abusievelijk verkeerd geplaatst, zie ik nu.
Prikdude 26 februari 2015 10:27
Misschien hebben ze bedongen dat Jani ook daadwerkelijk start, om zo een vrijwel zekere garantie te hebben op secundair koersspektakel.
Slimmerd 26 februari 2015 12:09
Als die hier zou starten kunnen we alvast weer een valpartij inclusief breuk noteren
thja 26 februari 2015 15:35
Jani Breektookiets.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen