Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tour of Qinghai Lake (2.HC) 1e etappe te Xining

Gepost door lodjan 
lodjan 17 juli 2016 08:45
Miguel Angel Rubiano heeft de openingsetappe van de Tour of Qinghai Lake (2.HC) op zijn naam geschreven. De voormalig ritwinnaar in de Giro d’Italia, tegenwoordig rijdend voor een Chinese continentale ploeg, bleek in de straten van Xining de beste in een massasprint.

Rubiano verwees Daniele Colli (Nippo-Vini Fantini) naar een tweede plaats. Remco te Brake, van Parkhotel Valkenburg, eindigde als derde. Hij is één van de vijf Nederlanders op de deelnemerslijst. Naast Te Brake heeft Parkhotel Valkenburg ook Derk Abel Beckeringh, Sven van Luijk, Japser Ockeloen en Bram Nolten opgesteld in de Tour of Qinghai Lake. De wedstrijd kent dertien etappes en duurt nog tot en met 30 juli.

WF
lodjan 17 juli 2016 08:55
ton duk 17 juli 2016 08:56
Massasprint totaal ontregeld door Chinese voetganger die (hoewel op zebrapad ) frontaal het peloton over zich heen kreeg...zag op FB van PCS het filmpje..
gr
Prikdude 17 juli 2016 09:02
Nu al een klassieker (hopelijk is iedereen redelijk ongedeerd hoor ik er dan maar even bij te zeggen).
Massimo 17 juli 2016 11:23
Iets dergelijks heb ik nog nooit gezien, gewoon even lekker oversteken, omdat het een zebrapad is, met een peloton dat er komt aan stormen, volgens mij geen ernstige verwondingen en dus op zich nog wel komisch.
pirke 17 juli 2016 11:40
Carlos Danger 17 juli 2016 23:55
En wij maar zeuren over dat Tour-publiek.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen