Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wielerforum

Gepost door Luijt 
Luijt 02 oktober 2014 13:46
Het duizelt mij enigszins. Forum Startpagina is ook weer in de lucht.

Is Spaak nu de Sjaak?

Groet, Luijt
Dennis 02 oktober 2014 13:57
in de lucht is iets te optimistich... Bij mij laad die niet automatisch, moet refreshen. Weinig actie daar..

Ze hebben er een potje van gemaakt bij SANOMA. Dus wat mij betreft the finger smiley
JW 02 oktober 2014 15:23
Ik hecht aan het oude.
En dat is de voortzetting van ons oude Prikbord in deze vertrouwde vorm.
De geweldige manier waarop Spaak erin is geslaagd om in de korte beschikbare tijd deze site op te bouwen en vorm te geven, maakt voor mij elk ander initiatief onnodig.
ton duk 02 oktober 2014 16:05
hupSpaak

gr Ton DUK
sijbriskie 02 oktober 2014 16:53
sean1977 02 oktober 2014 18:15
Dank daarvoor Spaak!
Cyclad 02 oktober 2014 18:28
Het vernieuwde oude forum ziet er niet uit.
Veel reclame, een gedrocht om te gebruiken. Ik blijf hier. Gelukkig de meeste anderen ook.
testa della corsa 02 oktober 2014 21:17
Heb zojuist ook de overstap naar hier gemaakt. Ziet er allemaal soepel en simpel uit.
malheur 02 oktober 2014 21:29
Ik blijf hier, die chick en d'r varkentje hebben de truffel gemist.

Wél zo nu en dan zieltjes rapen daaro?
PVW 02 oktober 2014 21:45
Spaakfan. Ik gok dat we hier beter zitten. Zeker op lange duur.
JW 02 oktober 2014 21:48
Het is natuurlijk aan ons zelf om van deze revival van het oude prikbord (en om misverstanden te voorkomen: daarmee bedoel ik DIT prikbord !!) een lang blijvend succes te maken.

Met het winterseizoen voor de deur, met weinig koersen en soms ook weinig nieuws, is dat best een uitdaging.

Daarbij is het best belangrijk om vooral degenen die de ontwikkelingen op dit gebied een beetje gemist hebben, maar misschien wèl geïnteresseerd zijn, op dit
prikbord te attenderen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/10/2014 21:49 door JW.
Andere Peter 03 oktober 2014 01:25
Sanoma heeft totaal niet begrepen wat de aantrekkingskracht was van het oude prikbord. Spaak wel. De nieuwe versie van het oude prikbord is dan ook kansloos. Nochtans vind ik het leuk om daar af en toe te kijken. Als soort ramptoerist. Zoals je naar een ruïne of een autokerkhof kijkt.
Blue 03 oktober 2014 01:37
Spaak, thanks voor het maken van dit forumsmiling bouncing smiley
Studio Badmuts 03 oktober 2014 07:24
Dat andere ziet er niet uit.
Ik vind het knap dat Spaak binnen zo'n korte tijd dit voor elkaar heeft gekregen, hulde!
Veel prikkers zijn al naar hier verhuisd zie ik en zo ook de VSS, goed om te zien.
predator 03 oktober 2014 09:36
Inderdaad, dank Spaak
Spaak 03 oktober 2014 10:01
Bedankt voor alle veren jongens, het wordt inmiddels al een aardige indianentooi daar beneden winking smiley
Wat betreft het nieuwe forum van Sanoma, ik heb er zelf ook even naar gekeken. Niet om mezelf of deze site op de borst te kloppen, maar het lijkt mij niet heel aangenaam te werken (vooral vanwege de irritant geplaatste advertenties). Ik ga dus gewoon door met dit initiatief. Volgens mij heeft het merendeel van de bezoekers inmiddels wel zijn of haar weg naar dit prikbord gevonden, gezien het feit dat er inmiddels al ongeveer 250 geregistreerde bezoekers zijn. Gezien de bezoekersstatistieken en het aantal nieuwe topics sinds 1 oktober denk ik dat we nu al mogen zeggen dat de verhuizing geslaagd is smiling smiley

Ik heb overigens al wel contact opgenomen met Sanoma of het niet mogelijk is dat ze een "database dump" van het oude prikbord ter beschikking kunnen stellen zodat we dat hier als archief kunnen onder brengen. Ik acht de kans niet heel groot dat ze dat zullen doen, maar wie niet waagt die niet wint. Verder ben ik nog aan het uitzoeken hoe we het prikbord beter bereikbaar en indexeerbaar kunnen maken voor zoekmachines, ik hoop dat ik daar de komende weken nog wat tijd in kan investeren.
JW 03 oktober 2014 12:55
Bob 03 oktober 2014 14:49
Cyclad 03 oktober 2014 18:22
Velodroom 03 oktober 2014 18:28
Zeg Spaak, opgelet hè. Victoria's Secret heeft zich al moeten verontschuldigen voor het gebruik van de indianentooi. Laat het niet weer gebeuren!grinning smiley
Maar eerlijk is braaf, je hebt een mooi forum opgezet!
Arsimo 04 oktober 2014 04:00
michaelm 04 oktober 2014 18:38
Zo wanneer vieren we de opening van het nieuwe prikbord?

Ziet er goed uit

[Spaak: discussies samengevoegd]



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/10/2014 10:35 door michaelm.
Quarantanove 05 oktober 2014 10:51
Sluit me voorgaande complimenten aan. Tip : geef geen gehoor aan de roep van een enkeling om subfora.
De naam "Wielerprokbord" is goed gekozen en houdt ook automatisch in dat het over wielrennen gaat. Dus ook hier vrouwenwielrennen , baan/piste , veldrijden.
Van het oude forum herinner ik me nog heel goed dat die laatste onderdelen er volgens een aantal niet thuis hoorden maar de wel niets met wielrennen van doen hebbende onderwerpen als bijvoorbeeld Boogerds deelname aan een SBS ijsdans programma uitgebreid aan de orde mocht komen.
JW 05 oktober 2014 13:05
Inmiddels heeft Spaak hiervoor een poll gestart. Tussenstand stemming is inmiddels 6-6. Voor- en tegenstanders dus aardig gelijk op.

Ik heb "voor" gestemd omdat de andere wielrenonderdelen me veel minder interesseren (het ijsdansen van Boogerd ook niet overigens winking smiley )
Dat is mijn voorkeur
Maar als het één groot wielerprikbord zonder subfora blijft vind ik dat uiteraard ook prima. Al het wielrennen bij mekaar heeft inderdaad ook zijn charme.

En niemand is immers verplicht een item aan te klikken dat hem niet boeit ?
Luijt 07 oktober 2014 16:30
OK, het wordt dus dit forum. Dat oude van Sanoma is kut. Ik zal nog wat querulanten die het oude forum frequenteerden naar dit forum lokken.

Groet, Luijt
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen