Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Nibali naar Merida Bahrein

Gepost door Luijt 
Luijt 03 augustus 2016 16:47
Zie NOS.nl.

Ook eigenlijk jammer dat zo'n renner niet voor een mooie Italiaanse ploeg rijdt. Zijn keuze voor het grote geld kan ik dan weer wel begrijpen.
Nibali is immers de onbetwiste kopman.

Die ploeg kan me verder gestolen worden.

Groet, Luijt
Shinzawai 03 augustus 2016 16:49
Die ploeg is eigenlijk de voortzetting van Lampre en zal nog wel een flink pak Italianen gaan bevatten.
Maar Nibali had natuurlijk ook kunnen tekenen bij een van de Italiaanse World Tour ploegen... smileys with beer
Pyama 03 augustus 2016 17:02
El Mik 03 augustus 2016 17:06
Volgens mij wordt dit een Italiaansere ploeg dan Astana.
predator 03 augustus 2016 17:40
El Mik Schreef:
-------------------------------------------------------
> Volgens mij wordt dit een Italiaansere ploeg dan
> Astana.

Snap het punt van Luijt ook niet. Een rijke ploeg dus veel ondersteuning en begeleiding.
cyclingfreakske 03 augustus 2016 19:04
idd... de bijna hele Italiaanse Nibali clan lijkt op de loonlijst te gaan komen.
Er is ook gepraat met Shefer (de man die Nibali naar huis hielp om Aru een hak te zetten, afgelopen Vuelta) Steunde Nibali door dik en dun.

TRANSFER NIEUWS :

wie naar waar etc.. cyclingweekly

transfers
Leon 03 augustus 2016 20:43
Manager Copeland heeft wel aangegeven dat het vooral een internationale ploeg moet worden, met een niet te grote Italiaanse stempel. Ik denk dat van Lampre (buiten Ulissi en eventueel Modolo) vooral veel buitenlanders zullen meekomen.
Leon 03 augustus 2016 20:50
cyclingfreakske Schreef:
-------------------------------------------------------

> TRANSFER NIEUWS :
>
> wie naar waar etc.. cyclingweekly
>
> [url=http://www.cyclingweekly.co.uk/news/racing/cy
> cling-transfers-2017-all-the-ins-and-outs-from-the
> -worldtour-267375]transfers[/url]

Hopelijk vind je snel ergens een beter overzicht...
Luijt 04 augustus 2016 09:39
.....Net als hun fietsen overigens; ik heb namelijk een nieuwe nodig.

Iemand nog suggesties? Zelf denk ik aan een Apex Flare 0.8.

Vroeger kon je dat soort vragen nog kwijt hier. Nu moeten we het de hele tijd hebben over waar wankelpoot Kelderman moet gaan fietsen of over wat vermoeiender is, voetballen of fietsen.
Clavan 04 augustus 2016 10:48
Ik heb ook een Apex. Maar dan een MTB. Prima fiets. Sram X9 erop. Beetje onzinnig voor een zondagmorgen amateur, maar ja
Zorro 04 augustus 2016 10:51
Zojuist de review gelezen (uit 2013 dat dan weer wel) maar ik moet zeggen, erg mooi die Flare 0.8.

[www.fiets.nl]
Luijt 04 augustus 2016 12:12
Verre van onzinnig vind ik.
Walnoot 04 augustus 2016 13:27
Ligt eraan hoe hard je fietst. Als je wordt ingehaald door 38-jarige hipsters op een retrofietsje uit de jaren '80 is het toch vooral voor schut om op zo'n ding te gaan zitten, in mijn ogen.
Clavan 04 augustus 2016 13:58
Ik? ik schiet als een jong veulen door de duinen hier. Maar praktisch gesproken had ik voor veel minder centjes een Alu-fame frame kunnen kopen i.p.v. Carbon.
Walnoot 04 augustus 2016 14:48
Had het niet specifiek over jou hoor. Zou het ook niet weten want ik kijk over het algemeen niet om als ik op mijn low-budget Trek uit 2003 (gok ik) met 105 afwerking en een wollen deken op mijn benen mannen met te dure fietsen verneder.
cyclingfreakske 04 augustus 2016 20:49
ja... rumors -renewal, out - in per team

...... leest zo moeilijk...
Luijt 05 augustus 2016 00:15
Een TREK uit 2003 met 105? Gun jezelf eens wat. Koop gewoon een mooie nieuwe! Je hebt t verdiend!
Jacco Banaan 05 augustus 2016 08:29
Nibali zat bij Astana ook niet echt op zijn plek, leek niet de juiste klik te hebben met Vino. Ondanks dat heeft hij in 4 jaar Astana hele mooie resultaten behaald. Zal bij zijn nieuwe ploeg ook nog wel een grote ronde gaan winnen.
Walnoot 05 augustus 2016 09:27
2006 zie ik. Maar mag wel eens vervangen worden inderdaad. Misschien dit najaar maar eens doen, en hem dan een afscheid geven in de Ronde van Vlaanderen volgend jaar, daar wil je natuurlijk niet een nieuwe fiets in de puin rijden.
Luijt 05 augustus 2016 09:39
Ik neem om dezelfde reden nu mijn oude maar mee op vakantie. Moet ik volgend jaar wel weer terug naar de Ventoux om te kijken of het met de nieuwe sneller gaat.....
Bromertà 05 augustus 2016 10:00
Super flauw en misschien zelfs nog wel erger, maar je wil 'm niemand onthouden, vandaar:

Het is een wielrenner. Italiaan. En kan niet verliezen.


















































Nifali.
Walnoot 05 augustus 2016 10:33
Waar ik overigens wel naarstig op zoek naar ben zijn nieuwe wielen. Had tot vorig seizoen een vrij goed paar, maar ze hebben het intussen allebei begeven. Rij nu weer rond op wielen die beter bij mijn fiets passen... Ik zoek een paar om zowel mee te klimmen (dus niet te zwaar) als af en toe goed over kasseien mee te kunnen fietsen, prijsklasse 400 euro of iets in die geest. Heb je tips?
Luijt 05 augustus 2016 11:48
Quasar wielen zijn (zeker tweede hands) niet duur maar wel fijn, vind ik dan. Geldt ook voor de winkel in Zaltbommel waar je ze kunt kopen....
Luijt 05 augustus 2016 11:50
Mij had je 'm wel mogen onthouden, maar nu is het al te laat.
Walnoot 05 augustus 2016 12:25
Thanks, zal er eens naar kijken!
Super Grover 05 augustus 2016 15:56
Verwarrend, Van Tuyl en Apex en dan ook nog twee verschillende winkels in Zaltbommel; de een met de naam VANTUYL en de andere met de eigenaar van Tuyl. Blijkt dat het allemaal opgezet is de door dezelfde persoon.

Jij lijkt fan Luijt, ooit nog op een stalen ros van de beste man gereden?

Luijt 05 augustus 2016 16:03
Niet op zo'n stalen ros, wel op een Tica. Fijne fiets.
Super Grover 05 augustus 2016 16:25
Mooie fiets. Titanium en carbon?

Weet je toevallig of die versmalling in de bovenbuis ook een praktisch nut heeft?
Bromertà 05 augustus 2016 17:42
Luijt 08 augustus 2016 00:02
Die heb ik in de afgelopen 5 jaar nog niet waargenomen maar ik zal morgenochtend nog ff kijken
Luijt 08 augustus 2016 00:04
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen