Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Puck Moonen maakt profdebuut

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 11 oktober 2016 16:19
Onbelangrijk nieuws over vrouwenwielrennen: [www.wielerflits.nl]
Belangrijke achtergrondinformatie: [www.instagram.com] thumbs up
Eddy Veen 11 oktober 2016 16:29
Ze is forsbedeeld voor een wielrenster. Is dat met trainen te verminderen?
bakfiets 11 oktober 2016 16:43
Clavan 11 oktober 2016 17:41
[Banaan modus] Wel knap hoor. Weinig gepresteerd tot nu toe. Maar een leuk koppie en dito tetten. En de vriendin van Eli Iserbyt. Dat helpt ook wel qua belgische connectie. [Banaan modus uit]
Arriere de la course 11 oktober 2016 18:04
Het klopt allemaal wel...
Eddy Veen 11 oktober 2016 21:39
yawning smiley ('t Was overigens serieus bedoeld)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/10/2016 21:41 door Eddy Veen.
cyclingfreakske 11 oktober 2016 23:18
minderd nog wel als ze ook moet trainen als een profrenster.... hangt nog wat "babyvet" aan zoals ze dat mooi uitdrukken.
misschien eens goed voor het vrouwenwielrennen dat het niet zo'n "mannelijk" type is.

Paola Pezzo was in haar jonge debuut ook behoorlijk voorzien, wat je ook niet zou gedacht hebben afgaande op de meeste foto's en beelden van haar carriere.
valse trage 12 oktober 2016 00:13
Vergeet niet uw bananenmasker op te zetten vooraleer u uw foute meningen spuwt. Doe mij Annemiek van Vleuten maar.
predator 12 oktober 2016 06:47
Behoorlijk stuitend de reacties hier. Zeker lid van Vindicat geweest.
Heisenberg 12 oktober 2016 09:46
Wat is er zo stuitend?
Sticky Bottle 12 oktober 2016 10:38
Nou ja het is toch wel logisch dat er reacties komen als een best wel grote vrouwenploeg als Lotto-Belisol een zogenaamde chick met babyface contracteert die vooral DNF (did not F...) achter haar naam heeft staan

Ik kan niet wachten op de fotoreportage van websites over de overstap van Madrazo naar Delko

Linkebal 12 oktober 2016 11:48
cyclingfreakske Schreef:
-------------------------------------------------------
> misschien eens goed voor het vrouwenwielrennen dat
> het niet zo'n "mannelijk" type is.

De tijd van de Oost-Duitse manwijven is al 30 jaar voorbij. De rensters van tegenwoordig zien er bijna allemaal vrouwelijk en verzorgd uit.
predator 12 oktober 2016 12:12
Heisenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat is er zo stuitend?

Dat je het niet ziet, zegt wel genoeg.
predator 12 oktober 2016 12:15
Sticky Bottle Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nou ja het is toch wel logisch dat er reacties
> komen als een best wel grote vrouwenploeg als
> Lotto-Belisol een zogenaamde chick met babyface
> contracteert die vooral DNF (did not F...) achter
> haar naam heeft staan
>
> Ik kan niet wachten op de fotoreportage van
> websites over de overstap van Madrazo naar Delko
>
>

Vindicat nivootje.
Arsimo 12 oktober 2016 12:22
Hoezo nivo Vindicat?

Laten we gewoon eerlijk zijn, als Puck Moonen er had uitgezien als pakmbeet Marianne Vos (waar verder niets mis mee is) dan had ze hoogstwaarschijnlijk dat contract niet gehad.

Is dat trouwens erg? Als men het zakelijk beschouwt niet, profsport gaat om maken van publiciteit voor de sponsor(s) die de sporter betaalt. In regel gaat dat door het leveren van sportieve prestaties, maar dat laatste is soms te compenseren (aan te vullen) met andere kwaliteiten. Prima toch, good for her.
Clavan 12 oktober 2016 12:33
Is het een foute mening. Of is mijn mening fout?
Ik was gisteren niet de enige die vraagtekens plaatste bij deze kwestie. Vooral op twitter ging het los. Er zijn meiden die veel meer gepresteerd hebben maar die geen duizenden volgers op Instagram hebben. Ik durf best te stellen dat ze een contract gekregen heeft om vooral op de sociale media behoorlijk wat aandacht te genereren voor de Lotto ballen uhhh damesploeg.
Dat ze best een aardig potje kan fietsen geloof ik graag. Maar dat is niet te zien aan haar uitslagen.
Sticky Bottle 12 oktober 2016 12:44
predator Schreef:
Vindicat nivootje.


Met nivootje bedoel je niveautje?

Denk dat de gemiddelde Vindicat student wel weet hoe je correct Nederlands schrijft
predator 12 oktober 2016 12:46
Sticky Bottle Schreef:
-------------------------------------------------------
> predator Schreef:
> Vindicat nivootje.
>
>
> Met nivootje bedoel je niveautje?
>
> Denk dat de gemiddelde Vindicat student wel weet
> hoe je correct Nederlands schrijft

Dat je dat ook nog denkt.....
Heisenberg 12 oktober 2016 12:58
Nou nou nou. Nu leg je nog steeds niet uit wat er zo verschrikkelijk is.

Het is nog al stil hier op het forum de laatste tijd, dus het leek mij geen ramp om een wielergerelateerd berichtje te plaatsen waar het oog ook blij van wordt.
Horsie is back 12 oktober 2016 13:11
Ik kan me uiteraard vergissen, maar volgens mij haalt Puck nog net het niveau van de "exoten" in de tijdrit van Qatar. Okay, ze is nog jong, 20 en een half.
Ze heeft een leuk gezicht, maar daarmee is ze in het vrouwen peloton beslist niet zo uitzonderlijk als menigeen ons wil wijsmaken.
Het zijn voornamelijk haar borsten, die de boventoon voeren en mannen dus opvallen. Neem ze 't eens kwalijk.

@Arsimo: "waar verder niets mis mee is" is natuurlijk heel geruststellend. Vos reed als 14-jarige al harder dan Puck nu.

Dit alles doet me wel weer herinneren aan één van de (eerste) vriendinnen van de renner, wiens naam hier niet voor iedereen hoeft te worden genoemd.
Reed volgens mij een stuk harder dan Puck en kon met haar lichaam zogezegd in dat van Puck wonen.

@Eddy Veen: Vetverbranding is het hoogst bij een VO2 max percentage van 64 of bij een max hartslag percentage van 74. Volgens dr. Tim Takken.
Bovendien is de vetverbranding hoger bij getraindheid, dus Puck moet daar nog heel hard aan werken.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/10/2016 13:12 door Horsie is back.
Arsimo 12 oktober 2016 13:14
Snapte jij mijn punt en mijn "waar verder niets mis mee is" wel?
Horsie is back 12 oktober 2016 13:29
Arsimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Snapte jij mijn punt en mijn "waar verder niets
> mis mee is" wel?

Dat is snel. Ik vind dat je specifieker had moeten zijn. Het gaat volgens mij hier echt om de seksuele kenmerken en niet om het gegeven dat ze er leuk uit ziet.
Mij zou ze zonder haar seksuele kenmerken niet eens zo opvallen. En ja zeker, vrouwen die het optimale vetpercentage van hun lichaam voor wielrennen naderen, kunnen onmogelijk grote borsten hebben. Vetweefsel is een behoorlijk bestanddeel van borsten, zeker naarmate ze groter zijn.

Maar begrijp jij mijn punt (nu misschien?) wel?
Prikdude 12 oktober 2016 13:32
De 14-jarige Vos reed ook harder dan de huidige Vos toch?
Arsimo 12 oktober 2016 13:36
Wat boeit het nu wat je filosofeert?

Ze is aantrekkelijk voor een ploeg omdat ze iets meer (anders) biedt dan hard fietsen. Waar die uiterlijke aantrekkelijkheid nu precies in zit is verder volkomen irrelevant.
Horsie is back 12 oktober 2016 13:43
Arsimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat boeit het nu wat je filosofeert?
>
> Ze is aantrekkelijk voor een ploeg omdat ze iets
> meer (anders) biedt dan hard fietsen. Waar die
> uiterlijke aantrekkelijkheid nu precies in zit is
> verder volkomen irrelevant.

Uwes in elk geval niet. grinning smiley
Horsie is back 12 oktober 2016 13:51
Prikdude Schreef:
-------------------------------------------------------
> De 14-jarige Vos reed ook harder dan de huidige Vos toch?

Is dat dezelfde twijfel als bij het antwoord hoeveel seconden er in een WUR gaan. smiling smiley
Linkebal 12 oktober 2016 14:09
Uitslagen zijn nou eenmaal niet de enige manier op publiciteit voor de sponsor te maken. Je kunt je ook onderscheiden door zinloze aanvallen (Hoogerland, Dierckxsens), door leuke interviews (Tankink) of doordat je uit een land komt met veel commerciële mogelijkheden (Ji Cheng). Puck Moonen heeft 92.400 volgers op Instagram, drie keer meer dan Marianne Vos en zes keer meer dan Anna van der Breggen... Ik denk dat we er mee moeten leren leven dat iemands populariteit op social media óók een manier is om publiciteit voor de sponsor te genereren. En dat het aanbieden van een contract dan ook goed te verdedigen is.
ton duk 12 oktober 2016 14:54
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------
> Uwes in elk geval niet. grinning smiley

Ha, mooi...ook een gerolen-adept ?
gr
Horsie is back 12 oktober 2016 18:46
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> Horsie is back Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Uwes in elk geval niet. grinning smiley
>
> Ha, mooi...ook een gerolen-adept ?
> gr

In tweede instantie pas begrepen.
Overigens, Duk, de crawler van Google is hier al voorbij geweest. grinning smiley
valse trage 12 oktober 2016 22:48
Doe eens niet zo serieus... boring thumbs down
Luijt 13 oktober 2016 12:45
Mag best hoor! Een driewerf Houzee!!
Eddy Veen 13 oktober 2016 21:49
Luijt 13 oktober 2016 23:39
Coole chick op een mooie fiets.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen