Arensman is niet genoeg klimmer om kanshebber te zijn in een grote ronde.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Cecchini Schreef: ------------------------------------------------------- > Olav Kooij wint dit jaar zijn eerste koers. Hij heeft al wel eerder koersen gewonnen toch?door Wanny - Wielerprikbord.nl
De Rockets missen hier voorlopig de slag. Had Poels of De Vries wel verwacht.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Arensman nu 3e op een minuutje of 2 van het roze. Jammer dat er niet nog een tijdrit in deze Giro zit.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Belachelijke bocht in de laatste kilometer. Zonde voor de mannen van Unibet die geweldig werk verrichtten, maar Reinders laat de trein ontsporen.door Wanny - Wielerprikbord.nl
De favorieten gaan niks doen vandaag, dus de winnaar lijkt uit de vluchters te komen.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Groenewegen is elke keer tussen km 3 en 5 zijn trein kwijt in dit soort koersen. In kleinere wedstrijden waarin het niet zo hectisch is lukt het hem wel.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Helaas weer een zware valpartij in de aanloop naar de sprint.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Echt doodjammer dat Van der Poel (en ook Ganna) door pech niet hebben kunnen meestrijden voor de zege. Had heel graag een strijd tussen die mannen willen zien om de zege.door Wanny - Wielerprikbord.nl
In mijn herinnering toch altijd een koers met veel risico's op zware valpartijen. Ik zou hier als sprinter of sprintvoorbereider liever niet aan de start staan.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Ben benieuwd hoe de groten zich tot elkaar verhouden in de kasseiklassiekers. Van Aert vandaag sterk, maar Pogacar is wel een paar niveaus hoger dan de concurrentie hier.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Mathieu had gewoon Dewulf mee moeten pakken.door Wanny - Wielerprikbord.nl
MVDP is flink aan het trainen voor RVV en PR.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Zijn er al beelden van de organisatie van de Omloop die op de tafel staat te dansen? Enorme upgrade van het aanzien van die koers met Mathieu en Wout aan de start.door Wanny - Wielerprikbord.nl
DNS Simon Yates Die vindt het wel mooi geweest.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Benoot gaan ze nog wel missen bij Visma. Die zit er eigenlijk altijd wel bij als het nodig is.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Van Wilder kunnen we ook wel wegstrepen denk ik. Flinke valpartij.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Hudson wel een beresterke winnaar zeg. Op zo'n parcours een lange solo rijden is niet mis. Britten in de breedte sowieso sterk.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Dijkman toch een goede koers gereden. Iets te enthousiast met zijn krachten gegooid voordat het er echt om ging.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Groenewegen klopt toch maar mooi Merlier.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Zonde dat Mathieu niet meer aan de start stond. Had het toch wel compleet gemaakt, deze rit.door Wanny - Wielerprikbord.nl
2. Fvdb 3. Eenkhoorn FvdB zal wellicht toch balen dat ie zelf niet aangevallen heeft. Was toch sterk genoeg om plek 2 vast te houden.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Groves rijdt verder weg. Fvdb gaat nog ingelopen worden door de rest.door Wanny - Wielerprikbord.nl
FVDB nu wel alleen achter Groves aan. Lijkt me te laat.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Tis gedaan. Groves gaat winnen. FvdB heeft of de benen niet meer of rijdt veel te afwachtenddoor Wanny - Wielerprikbord.nl
Achtervolgende groep breekt. 5 man achter Sweeny waaronder FVDB en Eenkhoorndoor Wanny - Wielerprikbord.nl
Begint er goed uit te zien voor Sweeny. Tenzij er een paar wegrijden uit de groep er achter gaan ze het zo niet dicht rijden.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Arensman lost. Heeft de vorm van die ene dag niet meer.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Groep Onley al op een minuut. Lipo ervoor op 30 seconden. Die mannen verliezen snel tijd Arend lijkt op de limiet te zitten.door Wanny - Wielerprikbord.nl
Vingegaard met eerste poging. Met 2 nu en gaan zo de kop nemendoor Wanny - Wielerprikbord.nl