***** Isaac Del Toro **** Paul Seixas, Juan Ayuso *** Mattias Skjelmose, João Almeida, Matteo Jorgenson ** Daniel Martinez, Oscar Onley, Tobias Johannessen,Pello Bilbao * Cian Uijtdebroeks, Kévin Vauquelin, Carlos Rodríguez, Ion Izagirre, Santiago Buitragodoor Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Zij denken dat de weegschaal niet gekalibreerd is.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Nu ben ik een totale leek, maar waar komt dat Bygma vandaan? Verwarrend.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Ronde van Vlaanderen, Italiaans kampioen, 2 etappes in de Giro en Milaan Turijn o.a. Geen eendagsvlieg uiteindelijk.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
15 man kopgroep, 8 minuut 40 voor. Boeken toe.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Nou dat ja. 1 leuke klim en 1 tijdrit. De mythe van de altijd leuke Giro is wel aan het afkalven.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Voor mijn gevoel komt de Giro maar vrij moeizaam op gang qua klassement?door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Heel knap. Fijn dat dit in het moderne wielrennen ook af en toe nog kandoor Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Als Arensman niet met 2 minuten voorsprong wint bent ik teleurgesteld.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
1:24 op Pellizari 1:37 op Hindley 2:26 op Gall ???door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Gall verliest mede door die debiele helm. Vind ik.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Bax zag ik echt niet aankomen!! Super knap. Arensman zet een enorme stap!door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Eerste keer dat er in Marina di Massa een tijdrit plaats vindt. In het verleden slechts enkele keren finishplaats, en eigenlijk altijd sprinten. Laatste keer in 1996, toen behaalde Mario Cipollini hier 1 van zijn 42 zeges in de Giro. Hij won voor Abdoezjaparov, die vorige week nog opdook op Eurosport voor de start van de etappe. Paar kilo zwaarder en zowaar eens in een goed humeur.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Marina die Massa. Ooit nog eens heerlijk op het strand gelegen. Geweldige uitvalsbasis naar de Cinque terre, Genua, Lucca, de marmer mijnen van Carrara, etc. La vita è bella. Vandaag lekker tijdrijden, volledig vlak, vol in de wind. Hup Arensman.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Arensman doet erg goede zaken! Podium lonkt als hij blijft verbeteren.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Podium gaat lastig worden. Al is zijn tijdrit wel een wapen.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Vrees dat ze te weinig voorsprong hebben aan de voetdoor Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Zou zomaar kunnen, wie gaat het gat voor de voet flink verkleinen?door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Arensman eindelijk eens goed kunnen starten in een grote ronde.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Is er een reden dat andere "Oostblok" landen als Polen, Slowakije, Tsjechië en zelfs Hongarije wel goede renners afleverde en Bulgarije of Roemenië niet? Is dat Vredeskoers dividend?door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Toch een mooi openingstopic!door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Wat ik weet: Kooij is in Spanje weer in training volgens zijn Instagram. Taco van de Hoorn heeft een knieoperatie gehad en mag voorzichtig weer fietsen, mikt op begin juni rentree in peloton. Poels idd MSR als laatste koers voor de Giro. Vader staat op de startlijst van de Grand Prix du Morbihan op 9 mei.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Vingegaard gaat zonder grote tegenslagen dit dik winnen. Yates is al jaren niet meer echt top qua klassement. Dus alles erachter gaat wel kans hebben, Pellizzari, Arensman, Bernal, Hindley of een andere outsider?door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Seixas zet Frankrijk in vuur en vlam. Evenepoel laat weer zien super sterk te zijn, maar altijd een treetje onder de elite als Pogacar als die meedoen.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Ja precies. Zoals eigenlijk de RvV leuker is geworden zonder de Muur.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Christiaan van der Lee Sterkste man in de kopgroep, knap.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
6 man vooruit: Alan Jousseaume, Andreas Leknessund, Jakub Otruba, Jardi van der Lee, Sjoerd Bax en Vincent Van Hemelen. Met 2 minuut 50 voorspring met nog 120km te gaan. Bax ooit veelbelovend, nu al paar jaar totaal anoniem.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Dat kan niet anders dan mentaal zijn. Want hij start in de grote ronde niet “iets minder” maar gewoon dik onder niveau meestal. Het argument dat het in grote rondes harder gaat gaat dus echt niet op.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
Maakt een ontzettend goede en gedreven indruk. Geeft veel hoop voor de Giro, inderdaad eens goed starten zou fijn zijn.door Eindhovuh - Wielerprikbord.nl
***** Seixas **** Skjelmose, Gregoire *** L Martinez, Cosnefroy, Hirshi ** Vauquelin, Schmid, Aranburu, van Eetvelt, * Paret-Peintre, A.W. Philipsen, Baudin, Ulissi, Uijtdebroeksdoor Eindhovuh - Wielerprikbord.nl