Laat alle berichten van een gebruiker zien
Pagina 1 van 2
Pagina's: 12
Resultaten 1 - 30 van 45
Het beste nieuws van de dag, had al jaren geleden moeten gebeuren
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Kenny heeft een camera van een toeschouwer meegepikt
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
WK Valkenberg denk ik zo. Ook een enorme modderzooi. Wanneer was dat ook alweer??
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Ik heb geïnvesteerd in abonnement op de eurosportplayer, daardoor geen reclame. Is iedere cent waard gebleken afgelopen maanden.
Fijn commentaar idd
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
de 'overkant' in Vlissingen betekend aan de andere kant van Westerschelde, dan ga je niet zoveel zien vrees ik
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Sander zit al bij Eurosport, dus denk niet dat dat gaat gebeuren
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Uitgesteld tot vandaag. Hij wist het gisteren nog niet blijkbaar
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Dat mensen nog steeds naar die Wuyts luisteren. diem an is al jaren voorbij zijn houdbaarheidsdatum
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Twitter van the Inner Ring:
Katusha-Alpecin team to stop at the end of the year, riders were told they're free to sign elsewhere last night, and no renewal for UCI licence applied for reports L'Equipe
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Niet altijd geloven wat er in de Telgraaf staat.
Sunweb zelf zegt er dit over:
“As we all know Tom crashed hard in the Giro and the impact caused several different injuries to his bone, tendon, cartilage and soft tissue within his knee,” said Team Sunweb physician Anko Boelens. “We closely monitored the injuries via MRI scans and step by step, together with Tom, determined the optimum between r
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
'Sporza is wel erg vervelend chauvinistisch'
What's new??
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Deze is ook zeer de moeite waard. Je moet wel snel zijn:
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Waarom alleen voor mannen??
Ik zou de vrouwen die ook graag zien rijden
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Ik vind José en Karsten een verademing in vergelijking met het gezemel van Mart's tijdgenoot Michel Wuyts dat niet meer gecompenseerd kan worden door de Cauwer.
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Getuige zijn twitter is hij al aan een snellere overgang aan het werken:
@woutanaert: 'Communicatie is de essentie van een goede samenwerking. Iedereen valt uit de lucht en steeds ben ik degene die men aanspreekt zonder dat ik zelf van iets weet. Ze verwachten prestaties van mij, maar volgend jaar op deze manier? #sabbatjaar ????'
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Of beter; laat ze zorgen voor een deugdelijke lijst zonder middelen die geen prestatie verbeterende werking hebben
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Als je de berichtgeving volgt en leest had je kunnen lezen dat de UCI op 28 juni bericht van WADA heeft gekregen. Ze hebben dus in Lausanne hard gewerkt in het weekend om nu met een uitspraak te komen. zoals wel vaker heeft de ASO voor zijn beurt gepraat.
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
En de Slingerberg ligt in Geulle, de slingerende berg in Kanne heet Tiendeberg.
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Ik begrijp niet wat hier interessant aan is.
Hij heeft zijn feiten niet op een rij en verteld dus onzin.
Dopinggeduide middelen gebruiken met een gefraudeerde TUE is doping geen overmedicalisering.
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Dat is niet waar. Hij heeft doping gebruikt en dit verbloemd door te frauderen met TUE's. Cortisonen zijn alleen toegestaan bij onderliggende ziektes met een TUE. Waarschijnlijk heeft hij de cortisonen injectie intramusculair gezet wat ziezo niet is toegestaan. Dus het zijn 2 overtredingen van de dopingregels.
Het meest trieste is nog dat hijzelf nog steeds meent dat hij geen doping heeft gebrui
door
pauldob
-
Wielerprikbord.nl
Pagina 1 van 2
Pagina's: 12