Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Bauke Mollema naar de Giro

Gepost door lodjan 
lodjan 09 december 2016 21:58
Bauke Mollema rijdt de Giro voor eigen succes en de Tour ter ondersteuning van Contador. Hij start zijn seizoen in San Luis, en rijdt de Tirreno-Adriatico en La Doyenne in aanloop naar de Giro.

[www.cyclingnews.com]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/12/2016 07:31 door lodjan.
Slimmerd 09 december 2016 23:31
Wat gaat hij doen dan in San Luis, want die ronde gaat dit jaar niet door waren de laatste berichten
El Mik 09 december 2016 23:42
Er is nu een andere 2.1 ronde in Argentinë, San Juan.
lodjan 10 december 2016 07:30
Vervang San Luis door Argentinië en Abu Dhabi.

[www.velonews.com]
JW 11 december 2016 13:11
Bauke heeft ook duidelijk gesteld dat hij wil gaan voor een plaats op het podium.
Het wordt daar dringen in komende Giro ! Met Nederlanders die in staat lijken een belangrijke rol te spelen.
Vraag is nog wat Dumoulin gaat doen.
Frederik D. 11 december 2016 17:18
Laat men maar dringen om die podiumplaatsen. Komt de Giro ten goede.
Shinzawai 11 december 2016 19:57
Dumoulin zie ik geen podium rijden tegen Nibali, Aru, Chaves, Pinot, Mollema, Landa, Kruijswijk en Zakarin.
JW 11 december 2016 21:08
Shinzawai Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dumoulin zie ik geen podium rijden tegen Nibali,
> Aru, Chaves, Pinot, Mollema, Landa, Kruijswijk en
> Zakarin.

Daar heb ik geen echte mening over omdat er nog geen beeld is wat Dumoulin in een grote ronde kan, als hij zich specifiek heeft voorbereid op die ronde, en omringd is door een goede ploeg.
Shinzawai 11 december 2016 21:16
Gaat Barguil of Kelderman dan mee naar de Giro als knecht?
Luijt 12 december 2016 09:31
Nog een reden om meer uit te zien naar de Giro dan naar de tour.

Naar de huidige stand van zaken gaan onze ak kaaskoppen in de tour hetzij hun balletjes er af draaien voor anderen hetzij zelfs dat niet maar slechts af en toe uit de luie stoel komen om een ritje te kapen. Gelukkig duurt het nog lang voordat het zo ver is.
Eindhovuh 12 december 2016 10:55
Heel benieuwd hoe fit Mollema hier aan de start gaat komen.
Als hij zijn Tour vorm mee kan nemen gaat hij een serieuze kandidaat voor het podium worden.
Aru en Nibali zullen ook wel goed geprepareerde uitdagers vormen. Beneiuwd of Kruijswijk laat zien dat zijn vorm geen eenmalige uitschieters was.Maar mijn gevoel zegt dat Kruijswijk in dit deelnemersveld "gewoon"rond plek 7 a 8 gaat eindigen.
Jacco Banaan 12 december 2016 17:08
Mollema! Kan ie mooi net zoals in 2011 eerst een grote ronde gebruiken om in vorm te komen. Toen reed hij ook een middelmatige Tour, vervolgens werd hij in de Vuelta toch maar 4e!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/12/2016 17:11 door Jacco Banaan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen