Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Nieuws van gisteren: Poels ontvouwt zijn plannen.

Gepost door Eddy Veen 
Eddy Veen 16 januari 2017 14:20
Leuk om in de stemming te komen: [nos.nl]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/01/2017 14:20 door Eddy Veen.
Prikdude 16 januari 2017 14:44
Zoethoudend keloel van Lord Braille en Vroem Vroem over doetje 'Rio Man' Poels, die zelf ook niet van zinnen lijkt het knuistje op de vergadertafel te plaveien.
Blueprint 16 januari 2017 15:18
Kopman in Parijs-Nice. Omdat men zoveel vertrouwen in Poels heeft of omdat Thomas met zijn Giro-ambities een heel ander programma zal verkiezen?
Eazster 16 januari 2017 16:17
Poelsje zijn wedstrijd is toch altijd de Tirreno geweest en Thomas zijn koersje Parijs -Nice . Why turn the world upside down? Sky altijd maar experimenteren
Blueprint 16 januari 2017 16:18
Misschien spelen ze Kwiatkowski uit in de Tirreno. Van de Giro-kopmannen hoef je in het voorjaar niet veel te verwachten als ze daarna nog een grote ronde gaan rijden.
Walnoot 16 januari 2017 17:25
Thomas rijdt Tirreno, doen bijna alle renners die kopman in de Giro willen zijn. Landa, Kwiatkowski en Rosa zijn daar ook van de partij, Froome vindt het nog te koud om dan te koersen. Poels staat blijkbaar hoger in de pikorde dan Henao, Tao, Kennaugh, etc. Op Henao na lijkt me dat weinig ter discussie te kunnen staan.
Slimmerd 16 januari 2017 17:36
Als Henao een zelfde vorm als vorig jaar laat zien, is hij zo de kopman in PN
Walnoot 16 januari 2017 23:30
Als Poels de vorm van LBL en de Tour te pakken heeft, zie ik niet in waarom ze niet gewoon 1 en 2 worden en het in de TT onderling uitmaken. Ik zet mijn centen op Poels in dat geval. Henao is ook helemaal niet zo'n held op de langere beklimmingen.
Blueprint 17 januari 2017 11:12
Als ik het programma van Henao op PCS bekijk, dan slaat hij Parijs-Nice over.
Walnoot 18 januari 2017 14:49
PCS is nog een beetje in winterslaap vrees ik.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen