Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Waar is Spaak ?

Gepost door Cecchini 
Cecchini 21 januari 2017 21:47
Aldus een bezorgde anonieme bezoeker.

El Chaba 21 januari 2017 21:59
Inderdaad.
Een aantal functionaliteiten van het prikbord werken niet of niet goed waaronder de berichtenfunctie.
Tinuz 21 januari 2017 23:19
Het zou mooi zijn als er wat aan de momentele storing op het prikbord gedaan wordt.
Prikdude 21 januari 2017 23:47
Vakantie, dood of eindelijk gepakt voor de juwelenroof?

Hoop dat alles goed is.
Tinuz 22 januari 2017 00:45
Lijkt een virusje op het prikbord te zitten.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/01/2017 00:47 door Tinuz.
ton duk 22 januari 2017 07:34
Ja, er lopen diverse dingen .....
gr
Bromertà 22 januari 2017 11:40


"U bent verbonden met het antwoordapparaat van Spaak. Even geduld AUB ... piep piep piep ...."
Arsimo 22 januari 2017 12:48
Vermoedelijk is een of andere upgrade van software geweest die als het ware onder het prikbord werken op de webserver en die gewijzigd is waardoor het prikbord zelf - waar ik aanneem niets aan veranderd is - niet meer goed werkt. Bekend probleem.

Wellicht als meerdere van jullie heb ik Spaak een privebericht gestuurd n.a.v. de recente problemen maar of die komt niet aan, of hij leest ze niet of Spaak kan om een of andere reden er niet op reageren.

Hopelijk is met Spaak zelf niets ernstigs aan de hand. En als tweede dat het prikbord weer binnenkort in orde komt. Al begin ik te vrezen daarvoor, het houdt nu toch al een tijd aan.
Robert Koopman 22 januari 2017 17:32
Er is geen update geweest voor de software van het prikbord.
Ik denk toch eerder aan een database error.
NielsJ 22 januari 2017 19:44
Het prikbord moet blijven!!
rustdag 22 januari 2017 21:05
Hopelijk alles goed met Spaak. niks voor hem om niet te reageren.
Arsimo 22 januari 2017 21:05
Ik bedoel niet de software van het prikbord zelf maar de internet server of database software. Een database error ligt niet voor de hand, dan krijg je normaal gesproken hele andere problemen te zien als gebruiker (zoals eerder wel met prikbord het geval was).

Er zijn diverse problemen naast "Laatste bericht" zoals het hangen van een "Snel reageren"-dialog terwijl het bericht wel gesubmit is.
Spaak 22 januari 2017 21:29
Ik ben er weer, zie ook het sticky topic dat ik elders heb aangemaakt smiling smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen