Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Opmerkelijk Wout, ben je stout?

Gepost door Brieske 
Brieske 08 februari 2017 10:11
Zag gister deze beelden, vond het dusdanig opmerkelijk dat ik de beelden graag met jullie deel.
Het achterwiel van Wout doet wat hij zelf wil.

het filmpke wanne

Groet
Sub Culture 08 februari 2017 10:26
Ja zag het ook al.
Het oogt idd verdacht.
Maar ik ben dan ook een leek qua materiaal, mss is er een verklaring voor, mss ook niet.

Gewone doping, tot daar aan toe, grillige jaren '90, heerlijk.
Maar die mechanische doping vind ik allemaal wel heel naar.
Olano 08 februari 2017 10:44
vooral bij het 2e en 3e fragment kun je het goed zien. Vergelijk het ook met de snelheid van draaien van het voorwiel, die draait beduidend minder snel.
Arsimo 08 februari 2017 10:47
Fragment 1 is niets bijzonders, fragment 2 ziet er idd raar uit, fragment 3 is normaal, fragment 4 is weer wat vreemd.
Prikdude 08 februari 2017 11:47
Eerste reactie youtube:

1st situation: he is with his left feet in the pedal -> no problem that the wheel spins a bit when he puts his leg a bit down. (eens)
2nd situation: pedal hangs in the mud, so perfectly normal (na drie keer kijken lijkt me dit steekhouden)
3rd situation: when you know what driving in the mud is, you perfectly understand this: he just has no grip, so his wheel spins fast without moving forward. (lijkt me ook vrij normaal)
4rd situation: he just slips away (again no grip so wheel accelerates) (het wellicht gekste moment omdat WvA ogenschijnlijk niet veel meer snelheid dan VdP heeft maar na half dwars te zijn geland wel sneller langs Mathieu heen rolt...)

Belangrijker dan de vraag of er een motor in zijn fiets zit is de vraag hoeveel hersencellen er in zijn schedel zitten.











Oh, ben geen ingewijde maar heeft WvA nou een bles?
Horsie is back 08 februari 2017 12:35
Wat mooi van je, Prikdude, om dat te zeggen. Horsie heeft ook een bles op zijn voorhoofd. Horse power.
Tinuz 08 februari 2017 13:32