Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Opmerkelijk Wout, ben je stout?

Gepost door Brieske 
Brieske 08 februari 2017 10:11
Zag gister deze beelden, vond het dusdanig opmerkelijk dat ik de beelden graag met jullie deel.
Het achterwiel van Wout doet wat hij zelf wil.

het filmpke wanne

Groet
Sub Culture 08 februari 2017 10:26
Ja zag het ook al.
Het oogt idd verdacht.
Maar ik ben dan ook een leek qua materiaal, mss is er een verklaring voor, mss ook niet.

Gewone doping, tot daar aan toe, grillige jaren '90, heerlijk.
Maar die mechanische doping vind ik allemaal wel heel naar.
Olano 08 februari 2017 10:44
vooral bij het 2e en 3e fragment kun je het goed zien. Vergelijk het ook met de snelheid van draaien van het voorwiel, die draait beduidend minder snel.
Arsimo 08 februari 2017 10:47
Fragment 1 is niets bijzonders, fragment 2 ziet er idd raar uit, fragment 3 is normaal, fragment 4 is weer wat vreemd.
Prikdude 08 februari 2017 11:47
Eerste reactie youtube:

1st situation: he is with his left feet in the pedal -> no problem that the wheel spins a bit when he puts his leg a bit down. (eens)
2nd situation: pedal hangs in the mud, so perfectly normal (na drie keer kijken lijkt me dit steekhouden)
3rd situation: when you know what driving in the mud is, you perfectly understand this: he just has no grip, so his wheel spins fast without moving forward. (lijkt me ook vrij normaal)
4rd situation: he just slips away (again no grip so wheel accelerates) (het wellicht gekste moment omdat WvA ogenschijnlijk niet veel meer snelheid dan VdP heeft maar na half dwars te zijn geland wel sneller langs Mathieu heen rolt...)

Belangrijker dan de vraag of er een motor in zijn fiets zit is de vraag hoeveel hersencellen er in zijn schedel zitten.











Oh, ben geen ingewijde maar heeft WvA nou een bles?
Horsie is back 08 februari 2017 12:35
Wat mooi van je, Prikdude, om dat te zeggen. Horsie heeft ook een bles op zijn voorhoofd. Horse power.
Tinuz 08 februari 2017 13:32
Ik heb nog nooit gezien dat een achterwiel al spinnend wegslipt.
Tinuz 08 februari 2017 13:52
Zijn er ook beelden te vinden van andere veldrijders met dergelijke achterwiel acceleraties is dan mijn vraag.
Ligt het misschien aan de fiets van Van Aert, heeft ie meer opvallende velgen, of is het de manier waarop Van Aert met zijn tuig omgaat...
Walnoot 08 februari 2017 14:10
Het tweede filmpje is opmerkelijk, ik zie daar niet direct een verklaring voor. Het lijkt me namelijk niet dat zijn pedaal vast zit, dat is in ieder geval niet te zien. De andere situaties zijn verklaarbaar, bij de eerste trapt hij gewoon bij, bij de derde en vierde slipt het achterwiel weg.
Horsie is back 08 februari 2017 14:15
Zou het uiteindelijk heel algemeen ook iets te maken kunnen hebben met één van de hoofdwetten van Sir Isaac Newton?
Een object in beweging neigt er naar in beweging te blijven.
Prikdude 08 februari 2017 14:27



Cruella van Aert.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/02/2017 14:27 door Prikdude.
Walnoot 08 februari 2017 14:55
Ja, maar je vergeet nu twee dingen. Ten eerste dat het wiel de grond raakt, daardoor impuls verliest, en dat daarom die hoofdwet niet heel relevant is hier. En ten tweede vergeet je om je hoofd in de plee te steken en door te trekken.
cyclingfreakske 08 februari 2017 16:06
filmpje is om je kapot te lachen... moet dat nu mechanische doping insinueren ???
de schuiver werd vlot in beeld gebracht, M. VDP maakte ook zo'n schuiver op diverse crossen, laatst nog op het WK........ niks aan de hand.

blijkbaar heeft de maker van dit "filmpje" een stevige trip gehad.........
Sub Culture 08 februari 2017 16:19
Ik wens jou in 2017 ook een stevige trip of iets anders dat er op rijmt toe.
cyclingfreakske 08 februari 2017 16:41
ik hoef niets... dat komt zo wel spinning smiley sticking its tongue out
Zorro 08 februari 2017 16:46
Mechanische doping en dan toch nog verliezen?
Van Aert de eeuwige tweede.
veluweracer 08 februari 2017 16:52
Ik krijg er een onbestendig gevoel bij. Ten eerste zou het mij niets verbazen als er daadwerkelijk gefraudeerd wordt door de Van Aert.
In België is de moraal toch een stuk meer verdorven dan elders. Kijk alleen maar al naar de politiek. Dat zijn regelrechte criminelen daar.
Dus lijkt het mij logisch dat dat ook doorwerkt naar de sport.
Voorheen sprak men nog wel over B.V. Vlaanderen.
veluweracer 08 februari 2017 16:55
Ga er maar vanuit dat dit niet in de haak is. Wielen draaien niet zo uit zichzelf. Alleen iemand die nog nooit op een fiets gezeten heeft ziet hier niets vreemds aan.
cyclingfreakske 08 februari 2017 17:02
focus je maar op het moto-seizoen op de weg, waar de Tour het kroontje van is
cire 08 februari 2017 17:23
Alleen bij fragment 3 heb ik geen bedenkingen. De overige fragmenten zijn op zijn minst opvallend. Een draaiend wiel zal wel blijven draaien, en geleidelijk langzamer gaan draaien door wrijving. Maar versnellen doet ie alleen als er energie wordt toegevoegd. En dus moet er getrapt worden op een fiets. Als de trappers stilstaan kan het wiel nooit versnellen.
valse trage 08 februari 2017 19:26
Frederik D. 08 februari 2017 19:49
Een windvlaag die voor versnelling zorgt?
Horsie is back 08 februari 2017 20:35
Horsie zinspeelt al een tijd over een adequaat antwoord op de wanprestatie van loodgieter W.
Na ampel beraad besluit hij maar bij Fred te gaan kijken naar de analyse van diens training van hedenmiddag. grinning smiley
Snorfietser 08 februari 2017 21:38
Het ziet er inderdaad wel uit alsof er iets raars aan de hand is. Ik kan mij echter niet voorstellen dat je op dit niveau dit risico nog durft te nemen na Vandendriessche. In het veld controleert men toch ook steekproefsgewijs? De verklaring dat zijn wiel spint, omdat hij geen grip heeft lijkt mij daarom waarschijnlijker.
JW 08 februari 2017 22:13
Mee eens.
Absoluut ondenkbaar dat Wout dit soort risico's durft te nemen.
cyclingfreakske 09 februari 2017 00:51
tegenwoordig gaan ze in de grote crossen de meeste fietsen controleren. zeker die steeds in de eerste 15 zitten, hebben het elke keer zitten....
Na de cross, mogen ze nog eens (zeker het podium) de controle passeren,
ze gaan echt niks riskeren.
Zorro 09 februari 2017 09:39
Ik vertrouw het niet cyclingfreakse. Een onbeduidend crosje zoals in Lille, daar durft de entourage van Wout wel een risico te nemen. De controleurs (als die er al zijn) vinden het een eer om de fiets van Wout te mogen aanraken. Die belgen zullen het zeker en vast door de vingers zien wanneer er iets niet in de haak is. Wout moet immers winnen in zijn Lille, in zijn wktrui. En verder, het is nu niet meer te bewijzen.
Frederik D. 09 februari 2017 09:55
Ik neig sterk naar de mening van CF. Je zou wel gek zijn om zo'n groot risico te nemen. Maar anderzijds sluit ik ook niets uit.
Horsie is back 09 februari 2017 10:54
Wüst pakt alvast een gouden plak bestemd voor Sven Kramer.
Ongetwijfeld een Oranje complot om Sven het leven zuur te maken. cool smiley

Om een risico te kunnen nemen moet je wel in de positie verkeren om een risico te kunnen nemen.
M.a.w. er moet een renfiets met motortje direct beschikbaar zijn.
Tot nu toe was dit alleen maar voor zover "we" weten voor Femke het geval.

Horsie heeft altijd geleerd, dat onwaarschijnlijk x onwaarschijnlijk iets nog onwaarschijnlijker maakt. Maar op dit forum, dat bevolkt is door wiskundigen, boeren en buitenlui, derde sekse en weet ik niet wat voor goed volk allemaal, zullen er vast wel mensen zijn, die deze stelling onderuit zouden willen halen.
Bromertà 09 februari 2017 13:22
Over het paard getild bij Dr Phil, of hoe "Grab them by the pony" een wel heel bijzondere betekenis krijgt. Samengevat in één woord: Narcisme.
Horsie is back 09 februari 2017 14:08
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> Over het paard getild bij Dr Phil, of hoe "Grab
> them by the pony" een wel heel bijzondere
> betekenis krijgt. Samengevat in één woord:
> [url=http://www.fiets.nl/2017/02/08/trainingsprest
> aties-delen-facebook/]Narcisme.[/url]

Aha, de eerder door mij opgesomde lijst kan uitgebreid worden met shrinks die on-line of beter off-line judgements produceren.
En dat door de hoeder van de wetenschappelijke puurheid.

Overigens, welke trainingsprestatie deel ik dan, Bromertà?
Oh ja, het aantal Wattbeest trainingsuren. Staat nu op 486928, gaat vanmiddag denk ik naar 486929.

Horsie zag gisteren (hij mocht meekijken), dat Fred zijn gemiddeld vermogen over 20s weer verbeterde.
Top secret, want hij kan tenslotte niet naar de dopingcontrole vanwege de F & E in zijn lijf.

Things have changed zong Dylan twintig jaar geleden al.
Zou hij hebben kunnen voorzien, dat anno nu veldrijders met motortjes rondrijden, schaatsers met rugwind rondzwieren, Sven met een nano motortje de sportieve zweep er op legt en last but not least een polstokhoogspringer op rolschaatsen, die auf Anhieb 5,70m polshoog springt? Fosbury revisited?

No doubt. Don't speak. 325.599.816 weergaven klinkt het door de luidspeakers.
Bromertà 09 februari 2017 15:16
El Chaba 09 februari 2017 16:07
Ik heb nul verstand van de hardware bij het wielrennen maar ik neig ook sterk naar de mening dat ik me gewoon niet voor kan stellen dat zo'n steengoede renner - na alles wat er reeds gebeurd is met Femke, etc -. zijn carrière op het spel gaat zetten met een dergelijke fraude.
Maar net als Frederik D. sluit ik (natuurlijk) niets uit.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/02/2017 16:07 door El Chaba.
Anony 09 februari 2017 19:05
Onzin. Groeten.
Tinuz 09 februari 2017 20:22
Doorgewinterde wetenschappers als Horsie en Bromerta zouden ter zake toch definitief uitsluitsel moeten kunnen geven.
Gebruikte Wout van A. verboden aandrijving ja of nee?
Luijt 09 februari 2017 21:36
Neigt neigt neigt
Nijgh en Van Ditmar?
Nei, geef me dat maar
Luijt 09 februari 2017 21:43
Ja deed ie, al het onzinnig hinnikkerig gekoeterwaal over natuurwetten ten spijt.
Het filmpje is duidelijk en levert concludent bewijsmateriaal op. Zoek de buks Kock en hou je er buiten.
Horsie is back 09 februari 2017 23:24
Horsie heeft in de afgelopen dagen genoeg bashing ondervonden en stopt ermee. Hij heeft geen zin in potentiële deelname aan de (para)paardenlympische Spelen. grinning smiley
Lullen jullie maar verder over wielrennen.

Ali Baba en El Baba Chaba worden natuurlijk bedankt voor hun zorg.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen