Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

100% behind Dave B.

Gepost door Prikdude 
Prikdude 06 maart 2017 22:41
Eerder vandaag verscheen er een artikel waarin een anonieme Sky renner naar buiten bracht dat er in de ploeg wordt getwijfeld of men naar Brailsford toe moet stappen met het verzoek tot aftreding. Daarop nam Geraint T. het voortouw om zijn baasje op Twitter te verdedigen, waarna het grote maar niet totale navolging kreeg.



De twitterpetitie voor het behoud van Dave B. door Sky-renners is inmiddels getekend door:

- Geraint T.
- Wout P.
- Danny van P.
- Luke R.
- Michal K.
- Peter K.
- Elia V.
- Tao G. H.
- Owain D.
- Jon D.
- Michal G.
- Gianni M.
- Diego R.
- Salvatore P.

Dat zijn op op Chris F. en Ian S. na alle Engelsen, op Lukas W. na alle Polen, alle Italianen en beide Nederlanders.

Vooralsnog ontbreekt de steunbuiging van elke Spaanstalige, de Duitser, de Wit-Rus, de Ier, een Pool en een Engelsman maar vooral de andere...



Tinuz 06 maart 2017 22:51
Ach ja, Danny van P. heeft ook getekend...
Sub Culture 06 maart 2017 23:28
Lijkt mij prima Woestijnvisformat #DeMol
Carlos Danger 06 maart 2017 23:30
Bij mijn apotheek is het veel minder comfortabel wachten op houten bankjes.
bakfiets 07 maart 2017 08:47
dave b. dan moet ik toch denken aan dokter dave, die was ook wel thuis in de farmacie.
Wanny 07 maart 2017 08:51
Ik dacht al dat Dave Bruylandts terug was. Kleine Belgische renner die wel gepakt werd terwijl de grote vissen er tussendoor glipten.
Bromertà 07 maart 2017 10:00
Kéké, ik begrijp dat we in het schreeuwerige tijdperk leven.




Sir Dave Brailsford on the brink as Chris Froome ignores Team Sky's 'tweet or else' edict


* Some riders tweeted their '100 per cent' backing for team principal Brailsford
* But the request from Sky was seemingly ignored by team leader Chris Froome
* Cycling News claimed riders were becoming increasingly concerned by storm



Chris Froome ✔@chrisfroome
Amazing dinner tonight at @Marble_SA, thanks for having us @David_Higgs



[www.dailymail.co.uk]
Bromertà 07 maart 2017 10:06



Antoine VAYER‏ @festinaboy
I'm 5,78 watts/kg behind Dave !



Sub Culture 07 maart 2017 10:49
Tja, Froome had die Tour kunnen winnen maar moest in de pas lopen.
Dan zie je een Tourzege door de neus geboord en blijkt ook nog eens dat zijn ploegmaat die op een gecontesteerde manier behaalde, je zou je voor minder onthouden van een debiele twitterpetitie.
Blueprint 07 maart 2017 11:23
Froome eruit of Brailsford eruit? hot smiley
Inigo 07 maart 2017 12:48
Ach, dat zeiden destijds de renners van de bende van Lance A. ook. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
veluweracer 09 maart 2017 03:41
Draai inderdaad de duimschroeven flink aan van deze goudeerlijke knapen en ze verlinken de hele boel. Ze zeggen dat wat ze het meest in het vooruitzicht stelt. Ze delen waarschijnlijk ook allemaal de ambitie om ploegleider te worden.
Naar mijn idee was Kwiatkovski ook te goed in Strade Bianche.
Het leek mij schier on mogelijk om alleen weg te blijven van zulke kleppers achter je. Misschien ben ik bevooroordeeld maar ik vond hem een klasse sterker dan de rest. Onnatuurlijk sterker naar mijn mening.
Curzio 09 maart 2017 11:36
Altijd een beetje lastig te zeggen. Puur op klimvermogen mag je Kwiatkowski intrinsiek wel als de beste inschalen van die vier volgens mij (ook de lichtste vermoedelijk). Daarnaast leek hij me ook de beste door de bochten te gaan. Tel daarbij op het weer en de zware koers en dan kan je volgens mij wel het verschil maken met maar een klein beetje meer over.
Walnoot 09 maart 2017 11:53
Eens. Kwiatkowski pakte in elk stukje afdaling extra tijd op die gasten achter hem, en is qua klimmer natuurlijk een paar niveau's beter dan die andere drie. Daar komt nog bij dat Wellens vooral aan het slepen was, dus in feite reden ze maar met twee achter hem.

Kwiatkowski lijkt me ook geen goed voorbeeld voor de claim dat er bij Sky van alles mis is. Een van de weinige renners die overduidelijk slechter is gaan presteren na de overstap. Dat zou er juist eerder op kunnen wijzen dat er bij Sky minder mis is dan bij Quick Step.
Sub Culture 09 maart 2017 14:01
Hardop gelachen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen