Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Selectie Sunweb voor MSR

Gepost door Olano 
Olano 14 maart 2017 09:53
wielerflits.nl

Sunweb heeft haar selectie geopenbaard voor Milaan-San Remo. De Duitse ploeg heeft een sterk collectief rondom sprinter Michael Matthews gebouwd. Ook Tom Dumoulin en Warren Barguil maken hun opwachting in La Primavera. Met Bling mikt de ploeg op de overwinning.

Dumoulin als ondersteuning
“Milaan-San Remo is een belangrijk koers voor ons en we hebben daar al goede resultaten neergezet in het verleden”, vertelt ploegleider Aike Visbeek in een persbericht. “We hebben een goede en ervaren ploeg voor deze wedstrijd. De laatste jaren draait het vaak uit op een gedecimeerde massasprint. We hebben het parcours gecheckt en kennen alle details. Iedere renner is dus helemaal voorbereid op zaterdag.”

Matthews moet het dus gaan doen. “We mikken op een goed resultaat met Michael. Tom, Warren en Simon Geschke moeten hem door de finale loodsen. Met de overwinning van John Degenkolb twee jaar geleden hebben we geleerd dat samenwerken de beslissende factor is. Dat is cruciaal om Michael zo fris mogelijk naar San Remo te brengen. Na een goede week en de nodige vorderingen in Parijs-Nice, gaan we met vertrouwen naar Italië.”

Sunweb voor Milaan-San Remo 2017
Nikias Arndt
Warren Barguil
Roy Curvers
Tom Dumoulin
Simon Geschke
Michael Matthews
Tom Stamsnijder
Albert Timmer
Sub Culture 14 maart 2017 10:21
Quote

Met de overwinning van John Degenkolb twee jaar geleden hebben we geleerd dat samenwerken de beslissende factor is.

Zo leer je nog eens iets bij.
Jacco Banaan 14 maart 2017 10:21
Toch wel de A-selectie die Sunweb heeft opgesteld.
Luijt 14 maart 2017 11:59
Wat moet die Barguil daar nou?
Robobas 14 maart 2017 12:08
Op tijd afstappen.
ton duk 14 maart 2017 14:06
Tom, Warren en Simon Geschke moeten hem door de finale loodsen.....
gr
Bummetje 14 maart 2017 14:14
Matthews is prima in vorm, met name het klimwerk ging hem de voorbije week erg goed af. Als het op pure sprintsnelheid aankomt zijn er mijns inziens toch wel een hoop mannen sneller. En daar zitten ook een handjevol renners bij die zo'n Poggio moeten kunnen overleven. Kortom, ik geloof niet in winst van Matthews in San Remo.
Prikdude 14 maart 2017 14:19
Wanny 14 maart 2017 14:53
Dat ie maar uitkijkt, onze Tom. Zal de eerste niet zijn die in de ziekenwagen Milaan-San Remo verlaat.
tvm 14 maart 2017 16:39
Prachtige foto
Olano 15 maart 2017 08:14
Inderdaad, zo kan ik me nog als de dag van gisteren herinneren dat Erik Dekker kermend van de pijn op de grond lag...einde voorjaar!
Blueprint 15 maart 2017 10:04
Keihard de Cipressa op rammen, zodat de minder klimmende sprinters eraf gaan.
El Chaba 15 maart 2017 10:09
Eens, M-Sr is niet selectief genoeg voor Matthews..
Walnoot 15 maart 2017 10:32
Van de afgelopen zes winnaars waren Demare, Ciolek, Gerrans en Goss op voorhand allemaal nog een stuk gekker om te verwachten dan Matthews. Zie hem ook niet zo snel een sprint winnen van Gaviria, Bouhanni, Sagan of Kristoff, maar echt onmogelijk is het natuurlijk niet. Matthews verteert het klimwerk ook beter dan een Kristoff of een Degenkolb. In mijn ogen is Matthews zeker wel een van de favorieten.
ton duk 15 maart 2017 11:01
Zo was het voor mij ook zo onbegrijpelijk dat Sunweb Kelderman liet starten in Strade Bianchi....de kans leek mij groot dat..
gr
Columbus SLX 15 maart 2017 12:49
Blueprint Schreef:
-------------------------------------------------------
> Keihard de Cipressa op rammen, zodat de minder
> klimmende sprinters eraf gaan.

Daar is een oplossing voor: #ArnaudDemare, #MSR2016 spinning smiley sticking its tongue out
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen