Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wat zouden JULLIE graag zien in een WIELREN-app?

Gepost door mlamboo 
mlamboo 20 maart 2017 14:02
Goedemiddag Wieler-fans,

Mijn naam is Maurice, ik ben student aan de HAN (university of applied science) en volg de opleiding in communicatie & multimedia-design.

Ik zou graag willen weten wat jullie in een Wielren-app zouden willen doen?
Wat missen jullie bijvoorbeeld? Wat zou verbeterd kunnen worden?
Laat je (liefst nuttig) commentaar achter en omschrijf in het kort je voorstel.

Er is maar één regel: ALLES KAN!

Super bedankt voor de medewerking,

Maurice.
Hoentie 20 maart 2017 14:07
Een overzicht van alle beschikbare live streams.
Tjappie2 20 maart 2017 14:17
Wat Hoentie zegt. En een link (bijvoorbeeld naar een youtube-kanaal) waar een uitzending integraal kan worden teruggekeken voor de stumperts die tijdens hun werk niet op een livestream mogen komen van de baas sad smiley .
mlamboo 20 maart 2017 14:22
Kijk! Dit zijn antwoorden waar ik iets mee kan!
Arsimo 20 maart 2017 14:25
Tijdens dat een koers bezig is dat je direct (blind) een rugnummer kan intiepen en dan de naam vam de renner krijgt. Moet kunnen met een slimme interface naar PCS of Cyclingfever. Tuurlijk kan je met een lijstje er bij gaan zitten kijken maar waarom moeilijk doen?

Vaak herken ik een renner wel zonder nummer (op basis combinatie lichaamsbouw, stijl en outfit) maar lang niet altijd.
SJ 20 maart 2017 14:34
Een goede integratie van dit forum uiteraard.
mlamboo 20 maart 2017 14:35
mooie antwoorden!
ton duk 20 maart 2017 14:46
Enkel gericht op het Nederlands wielrennen
gr
Wuser 20 maart 2017 14:48
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe je het insteekt. Richt je je op wielrennen algemeen of op een specifieke koers? Je zoekt natuurlijk de balans tussen gemak, overzicht en hoeveel aan te bieden content.