Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Jonge renners - LottoNL-Jumbo

Gepost door Tinuz 
Tinuz 21 maart 2017 22:37
Mijn oog viel op een bericht op wielerflits waarin staat vermeld dat Hartthijs de Vries (20) en de Amerikaan Logan Owen mee gaan trainen met LottoNL-Jumbo.
[www.wielerflits.nl]

Momenteel is het vrij pover wat Nederlandse jonge renners betreft, is mijn indruk.
ton duk 22 maart 2017 07:49
Sowieso zijn de lichtingen talentvolle HOLjeugd wat dunner gezaaid dan de laatste jaren...
gr
Sub Culture 22 maart 2017 08:52
Hoeft geen nadeel te zijn.
Liever renners die tot volle wasdom komen bij de profs en relatief anoniem zijn bij de jeugd.
Dan renners die alles kapot rijden bij de jeugd en bij de profs slechts een doorslag zijn.
Eindhovuh 22 maart 2017 10:52
Zou dat kunnen samenhangen met de negatieve aandacht rondom doping zo in 2006-2008? Dat er toen minder jonge mensen gestart zijn met wielrennen?
ton duk 22 maart 2017 14:38
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zou dat kunnen samenhangen met de negatieve
> aandacht rondom doping zo in 2006-2008? Dat er
> toen minder jonge mensen gestart zijn met
> wielrennen?

Ik durf niet te zeggen dat er minder jonge mensen koersen....Geef slechts mijn gevoel weer dat de lichting wat minder talentvol lijkt ...wat misschien ook best logisch gezien de (zeer) goede renners die we nu hebben rijden in de profgelederen

Verder eens met Sub
gr
Tinuz 22 maart 2017 14:55
Daan Olivier en Marc Goos, beide nog vrij jong maar door omstandigheden uit de roulatie geweest, zijn intrinsiek goede renners.
Hopelijk komen zij snel terug op niveau.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen