Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Fabio Aru niet van start in de Giro

Gepost door D. Marrage 
D. Marrage 10 april 2017 22:34
Quote
Astana

PRESS RELEASE ON FABIO ARU
10/04/2017

Update on the Italian rider after today's examinations.

As a consequence of his fall happened 8 days ago while training in Spain, the athlete of the Astana Pro Team Fabio Aru was examined this afternoon in Milan by the Professor Combi: the diagnosis speaks of pre patellar bursitis that causes pain when he pedals.

Aru will have to respect 10 days of total rest and therapy. On April 20th the athlete will undergo further examination to assess the evolution of the situation.

Noted this situation, the management of the Astana Pro Team has decided to announce that unfortunately Fabio Aru will not participate to the Giro d’Italia 2017. The upcoming race calendar of Aru will be evaluated after his complete recovery from this injury.

Here is a brief comment from Aru: “I’m so sorry and disappointed for what happened: I was dreaming the Giro Start from my Sardinia and we were preparing the Giro since months. Unfortunately, the accident occurred, don’t allow me to be at the start in sufficient conditions and albeit with great regret, we are forced to give up."

[www.astanaproteam.kz]
merijntje mortirolo 10 april 2017 22:39
Ik las net wat anders op tuttobiciweb: tgaat niet goed, maar ik verwacht hem wel aan de start hoor.

Zijn Sardinië.

[www.tuttobiciweb.it]
Blueprint 10 april 2017 23:22
Als Astana in een persbericht aangeeft dat Aru niet start, dan start Aru niet.
ton duk 11 april 2017 07:49
Als Merijntje Aru aan de start verwacht, dan staat Aru aan de start
HUP DE WIJNWINKEL !!
gr
merijntje mortirolo 11 april 2017 08:12
smiling smiley

@Blue, al geeft tuttobiciweb nu ook aan dattie 'definitief' niet start, waag ik het (zeer gewaagd) ALTIJD te twijfelen aan persberichten van Astana.

Even langs de wonderdokter en huppakkee Aru staat aan de start en rijdt iedereen aan gort op de Etna. Zakkum durrin duwen?

@Brieske: als je op de Etna staat, moet je erin pissen, heb ik me laten vertellen. Stemmetje in mijn hoofd.
Cecchini 11 april 2017 09:04
Gaan we Aru missen ? Ik niet.
merijntje mortirolo 11 april 2017 09:10
Nou ja, missen is een groot woord, maar op papier heb ik het liefst alle 'groten' aan de start van een kekke ronde als de Giro.
El Mik 11 april 2017 09:54
Ja, best wel eigenlijk. Leukere renner dan het gros van de Giro kandidaten en Italianen in de Giro willen meestal wel koers maken maken. Nu hebben we alleen Nibali daarvoor, als die niet goed is kan het best wel eens heel saai worden met een oppermachtige Quintana en wat Angelsaksen/Nederlanders die blij zijn met hun ereplaatsje.
Astana met Aru als kopman ook 1 van de weinige ploegen die ik als blok iets had zien willen en kunnen doen zoals ze ook tegen Dumoulin destijds deden. Jammer dat het toen Dumoulin de kop kostte, maar dat zijn wel mooie ritten altijd.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/04/2017 09:57 door El Mik.
Bromertà 11 april 2017 09:54
Niet zo heel langgeleden leed deze Sardijn aan de middeleeuwse difterie in zijn voorbereiding op de loodzware Giro, om vervolgens snoeihard met de allerbesten mee te fietsen. Nu een knieblessure lijkt me ideaal om de cortisonen rijkelijk door het lichaam te laten vloeien. Een paar testosteronpleisters erbij en er kan gevlogen worden. Aru? Ik mot'm nie.
Carlos Danger 11 april 2017 12:03
In dit geval gaat dat tekortschieten, dunkt me.

[www.sporza.be]
Zorro 11 april 2017 12:25
De Giro 2017. Geen verslag van Jose en Renaat.
Maar mevrouw Been en Bobby T. zucht...
Blueprint 11 april 2017 12:55
Ik wel, Astana staat in de Giro doorgaans garant voor spectaculair koersen, maar met Kangert als kopman is dat vrij kansloos.
Crocmaz 11 april 2017 13:34
Zorro Schreef:
-------------------------------------------------------
> De Giro 2017. Geen verslag van Jose en Renaat.
> Maar mevrouw Been en Bobby T. zucht...

Nee hoor. Been doet geen Giro. Die is voor Van Bellegem samen met Boogerd, Kroon en Traksel.
Walnoot 11 april 2017 14:14
Hup Rai. En die koekwaus van Britse Eurosport is op zijn tijd ook best leuk. Is zo'n beetje de enige die een wandeletappe spannend kan laten klinken.
merijntje mortirolo 11 april 2017 14:25
De RAI is beter dan ooit, best knap zonder De Zan en Casssssániii.
Cecchini 11 april 2017 14:26
Als Traksel die 3 weken de griep heeft, dan is het nog wel vol te houden. Boogerd is altijd goed.
El Chaba 11 april 2017 15:27
Ja, altijd garant voor attractief koersen..!!
Bovendien jammer voor PPP.. winking smiley
Luijt 11 april 2017 15:55
Ja hup de wijnwinkel!
Luijt 11 april 2017 15:57
Tot aan d'n strot toe vol met d'n drog.

Dat is wat ik er van denk. Deze "leuke aanvallende renner" heeft mij iets teveel wonderbaarlijke wederopstandinkjes gehad....
Luijt 11 april 2017 16:01
Karsten - "wat heb jij nou eigenlijk gewonnen?" - Kroon kan mij als commentator niet bekoren. Boogerd uiteraard wel.

Wie de quizvraag (wie wordt hierboven gequoot?) goed beantwoordt mag gratis mee een fietstochtje maken!
Wuser 11 april 2017 16:44
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Karsten - "wat heb jij nou eigenlijk gewonnen?" -
> Kroon kan mij als commentator niet bekoren.
> Boogerd uiteraard wel.
>
> wie wordt hierboven gequoot?


De duivel van Dirkshorn!
Nelis! 11 april 2017 16:45
Dat weet iedereen hier Luijt. Je hebt ze alleen bang gemaakt met dat fietstochtje van je. Thomas Dekker natuurlijk. En doe mij maar eeuwige roem.
lodjan 11 april 2017 18:58
Scarponi kopman.
Luijt 12 april 2017 07:51
Heb je wel een fiets?
Ziender Ogen 12 april 2017 21:23
Zorro Schreef:
-------------------------------------------------------
> De Giro 2017. Geen verslag van Jose en Renaat.
> Maar mevrouw Been en Bobby T. zucht...


Vooral tijdens de saaie etappes van de ronde van Baskenland was het net een kibbelend echtpaar.
Doe dan maar Van Bellegen met zijn creatief taalgebruik. Je moet wel zelf de uitdrukkingen en spreekwoorden raden
die hij verhaspeld. Is een leuke quiz...
cyclingfreakske 18 april 2017 23:50
rijd die nog ???
lodjan 19 april 2017 00:07
Nee, die wordt opgevist uit het bejaardentehuis. Rijdt zich nu wel lekker warm in Tirol.
lodjan 21 april 2017 07:34
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen