Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wat is er met Carlos Betancur aan de hand?

Gepost door El Chaba 
El Chaba 19 maart 2015 21:02
Kwam naar eigen zeggen goed de winter door en was nog niet goed in San Luis maar dat lag in de lijn der verwachtingen.
Twee maanden verder lijkt hij echter nog niets verbeterd, integendeel zelfs.
malheur 19 maart 2015 21:17
Zit in de helemaal verkeerde ploeg volgens mij. Niet an sich maar wel voor hem.
El Chaba 19 maart 2015 21:19
Toch reed hij daar ook toen hij vorig jaar Haut Var en Parijs-Nice won.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/03/2015 21:20 door El Chaba.
Rudy t. 19 maart 2015 21:23
Upcoming Participations
19.03 GP Nobili Rubinetterie-Coppa Papa Carlo-Coppa Cittá di Stresa more
23.03 Volta Ciclista a Catalunya more
06.04 Vuelta Ciclista al Pais Vasco more
28.04 Tour de Romandie more
09.05 Giro d'Italia more
22.08 Vuelta a España more


Druk programma
malheur 19 maart 2015 21:26
Het is gewoon een heel raar verhaal dat ze hem bot lieten vallen toen ze 'hem niet konden vinden' in Colombia (net alsof ze zich al het indekken waren in geval van ellende oid) en dat hij daarbij geen pepernoot kapot reed daarna. Nog vreemder dat ze hem niet weggedaan hebben na een dergelijke vertrouwensbreuk. Daarnaast hebben ze dit jaar hevig zitten f*cken in zijn programma op een manier die hem niet aanstaat, misschien is dit zijn manier om pas rond de tour top te zijn en in een vrije rol mee te mogen?
JW 19 maart 2015 22:03
Het zal mij niet verbazen als het helemaal niets meer wordt met Betancur.
Dat gevoel had ik al een beetje na die rare gebeurtenissen vorig jaar.
Slimmerd 19 maart 2015 23:19
Als we dan toch beginnen over waar is of wat is er aan de hand met?

Sergio Henao.......
en 20 maart 2015 00:14
Brak zijn knieschijf in Zwitserland vorig jaar...
Blueprint 20 maart 2015 08:45
Gezien Betancur's overvolle programma tot de Giro, lijkt het erop dat hij vooral aan het trainen is in de wedstrijden die hij rijdt. Daarbij zal het niet helpen dat de ploeg wil dat hij de Ardennenklassiekers overslaat en voor de Giro gaat, terwijl Betancur zelf graag wil pieken op die klassiekers en de Tour.
Duh 20 maart 2015 10:22
De ploegleiding geeft hem het meest drukke programma mogelijk, zodat ze zeker weten dat ie dan tenminste kilometers maakt. Hem zelfstandig laten trainen hebben ze geen vertrouwen meer in .
El Chaba 20 maart 2015 10:36
Waarom heeft hij dan in twee maanden tijd nul progressie gemaakt?
Duh 20 maart 2015 10:58
2 rittenkoersjes in 2 maanden staat niet in vergelijking met gemotiveerd trainen lijkt me.

Als we dan toch beginnen over waar is of wat is er aan de hand met?
Wat is er met Sasha Modolo? Niet opgesteld door z'n ploeg in MSR waar hij vorig jaar nog 8e en eerder 4e was... Nog last van z'n val (waarna hijh TA gewoon uitreed) of iets met de ploegleiding?
https://twitter.com/SachaModolo/status/578843402021769216
El Chaba 20 maart 2015 11:06
Met 17 koersdagen in twee maanden tijd zou er toch wel enige verbetering te zien moeten zijn, lijkt mij. Hij zit bovendien in Europa, dus er zal vast wel enig toezicht op zijn trainingsarbeid zijn.

Modolo schijnt mentaal nogal broos te zijn.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/03/2015 11:07 door El Chaba.
Walnoot 20 maart 2015 11:13
Als je zijn proloog in de Tirreno vergelijkt met zijn afsluitende tijdrit, zie je toch wel iets van vooruitgang hoor... van op drie na laatste naar halverwege het veld. Kan zomaar tegen Baskenland opeens weer mooie uitslagen rijden.
El Chaba 20 maart 2015 13:24
Die (lichte) progressie had ik inderdaad niet gezien, dus wellicht heb je gelijk. Ik hoop het ook, want het is een prachtige renner.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen