Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

piloot gezocht

Gepost door de flits van snits 
de flits van snits 07 mei 2017 18:47
Ben je een noordeling, een jonge fanatieke wielrenner die hard kan koersen en wil je deel uitmaken van een succesvol team?
Ik (Leon Brinksma, een jongeman van 26 jaar oud) woon in Sneek en zoek nog tandempiloten om mee te trainen en te koersen! Ook om het Nk mee weg te kunnen rijden op 18-juni in Amersfoort.

Kijk ook eens op mijn website www.Frysketandem.nl
Hierop vind je meer informatie over wie ik ben en wat ik al heb gepresteerd. Op dit moment kom ik uit voor LWV De Friesche leeuw (Leeuwarden).
Als je het leuk vind om mijn training en/ of wedstrijdpiloot te zijn dan kun je een email sturen naar Leon@frysketandem.nl

[friescheleeuw.nl]

Ik hoor graag van je. Sportieve groet Leon Brinksma, De Flits van Snits!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/05/2017 18:57 door de flits van snits.
rustdag 08 mei 2017 08:16
Aan mij heb je niks,.maar ik wens je er veel suc6 mee.
Ziender Ogen 08 mei 2017 13:28
Weet niet of dit het juiste medium is. Hier zijn vooral would be of gepensioneerde renners want prikken kunnen allemaal (nog)winking smiley
Clavan 08 mei 2017 15:10
20 jaar geleden was ik nog jong en fanatiek....
Eddy Veen 08 mei 2017 15:43
Ik ben precies acht maanden ouder dan Peter Winnen, kun je nagaan.
valse trage 08 mei 2017 17:06
Heel vroeger toen het hier nog leuk was, kwamen hier veel renners, ploegleiders en wat al niet meer, maar die zijn weggelachen weges da ze te dom schreve...
Eddy Veen 08 mei 2017 17:20
Dat zal in de tijd van het vorige prikbord zijn geweest. Marijn de Vries heeft mij een keertje toevertrouwd, dat renners hier wel komen om te lezen, niet om te reageren.
PVW 08 mei 2017 22:18
Tegenwoordig mogen ze waarschijnlijk ook veel minder op zo'n forum plaatsen van de marketingmensen vd ploeg. Meelezen is dan veel veiliger. Maar de toegevoegde waarde is denk ik ook wel gezakt voor ze...

On topic: Flits, misschien moet je wat specifieker zijn. Wat versta je bijvoorbeeld onder "hard koersen", hoe vaak moet de piloot beschikbaar zijn, welke tijden, etc... Zou ik in het noorden wonen was ik best geinteresseerd.
Luijt 09 mei 2017 09:57
Succes Flits van Snits!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen