Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tourgids WielerRevue

Gepost door Enrico Sarto 
Enrico Sarto 13 juli 2017 11:34
Ik ben al jaren lid van WielerRevue, ik meen sinds 1984 of zo.

Normaal gesproken vind ik hun Giro, Tour en Vuelta specials super.
Maar het valt me op dat de Tour special dit jaar weinig voorstelt. Amper een goed routeplaatje en al helemaal geen profielen van de beklimmingen, etc.
Wanny 13 juli 2017 11:43
Klopt. Zal er wel mee te maken hebben dat de ASO dat niet (tijdig) vrijgeeft. Maar zo heeft t weinig meerwaarde.
SJ 13 juli 2017 14:16
Viel mij ook op inderdaad, jammer. Ik zag trouwens net een aanbieding op Facebook voorbij komen voor een abonnement op dat nieuwe magazine Bicycling. Iemand die al gelezen? Ze zijn online wel behoorlijk actief en hebben ook wel leuke stukjes vind ik.
JW 13 juli 2017 21:48
Ik vind zelf al een aantal jaren "De officiƫle TdF-gids" van Procycling de beste info bieden om bij de hand te houden.
Profielen, tijdschema's enz. is er allemaal in te vinden.
Eindhovuh 14 juli 2017 09:10
Zelf gebruik ik altijd internet. Dat is een nieuwe uitvinding waardoor je feitelijk altijd up to date informatie beschikbaar hebt...
JW 14 juli 2017 10:03
Heu, klinkt interessant !
Eindhovuh 14 juli 2017 10:14
Zeker. En niet alleen voor wielrennen! Je kan ook eindelijk je foxy boekjes aan de kant gooien...
JW 14 juli 2017 10:23
Kun je daar wat meer over vertellen ?
Die foxy boekjes, bedoel ik.
Eindhovuh 14 juli 2017 10:29
Over sommige dingen moet je niet vertellen, die moet je bekijken.
Ziender Ogen 14 juli 2017 14:10
Sommige mensen hebben toch liever iets tastbaars.

Een papieren tdf gids uiteraard.
Walnoot 16 juli 2017 11:33
Bicycling gelezen, viel me zwaar tegen. Ten Dam is er de hoofdredacteur en dat is flink te merken. Als je geen fanboy bent van zijn camper-hipster way-of-life, kan je het tijdschrift net zo goed laten liggen. Tenzij je bijzondere interesse hebt in 28 Dingen Die Je Kan Doen Met Pindakaas (en nee, dat bedoelen ze niet kinky).
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen