Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Zeg, Spaak, word nou eindelijk eens wakker, man!

Gepost door El Chaba 
El Chaba 13 augustus 2017 05:46
Zeg, Spaak, word nou eindelijk eens wakker, man!

ton duk 13 augustus 2017 07:22
Mag die jongen op zondag 's rustig uitslapen ??
HUP SJAAK
gr
Leon 13 augustus 2017 09:35
Webmaster, mag dit dronkemans trol topic weg?
Massimo 13 augustus 2017 09:44
Waarschijnlijk is Spaak eerder wakker dan El Chaba gezien het tijdstip van plaatsing.
merijntje mortirolo 13 augustus 2017 10:03
-
Prikdude op bezoek bij El Chaba: classic.

Enniewee: de (een) discussie mag wel eens gevoerd worden. Iedereen die het prikbord een warm hart toedraagt is blij met Spaaks initiatief, maar enige kritiek op zijn functioneren mag natuurlijk best.

Persoonlijk kan ik die WDC wel hebben, al snap ik Chaba's ergernis. De immer terugkerende België-Nederland-discussie wordt door WDC enkel aangeslingerd, tisniet dat hijzelf op de (prikkende) man speelt. Dan is die Banaan er natuurlijk nog... Tsja, het anti-Boom-riedeltje is pathetisch, maar Jezus, idioten hebben het prikbord altijd mede gekleurd. (Denk aan mij(n eerste prikjaren)).

Wat ik het meest jammer vind is dat er mensen afhaken, omdat er, regelmatig terugkerend, behoorlijk veel venijnig op de (prikkende) man gespeeld wordt en omdat er een redelijk hoog ons-kent-ons-gehalte is. Dat laatste zou overigens geen belemmering moeten zijn, want het is niet dat de mensen die elkaar in het echt (wel eens) ontmoet hebben 'nieuwkomers' zouden buitensluiten. Het idee blijft toch voor altijd 'hoe meer zielen hoe meer vreugd,' ofnie???

Ik houd (in zekere zin) van iedereen die post op dit prikbord en hoop dat de doordravers zichzelf wat kunnen 'inperken' en dat de mensen die zich heel snel ergeren iets meer kunnen accepteren en tolereren.

Het motto van mijn lievelingsvolk op aarde, i Catanesi, is: We hebben het soms zwaar, maar we doen het met ons allen. kVintum mooi voor hier.

Nou HUP, prikken, mofo's!
Eindhovuh 13 augustus 2017 10:50
Mee eens. De idioten horen er ook bij.
Bromertà 13 augustus 2017 10:56
Khoef nie meer naar de kerk. Deze preek lijst ik in. Vandaag Broekpolder ! Over een uurtje of drie. Je herkent me aan 't titanium.
Andere Peter 13 augustus 2017 10:59
Thanx. Wordt gewaardeerd.
JW 13 augustus 2017 12:20
Eazster 13 augustus 2017 12:27
WDC topics toveren meestal wel een glimlach op mijn gezicht ,als het hier over gaat. Niet te serieus nemen is het simpele devies.
punt 13 augustus 2017 12:35
Persoonlijk kan ik de bijdragen van WdC beter waarderen dan de meeste bijdragen van El Chaba (openingstopics uitgezonderd). De bijdragen van WdC leveren over het algemeen een wielerinhoudelijke bijdrage gevolgd door een niet serieus te nemen commentaar. Ik vind dat beter dan El Chaba die met grote regelmaat op de man speelt zonder daarbij ook maar een beetje inhoudelijk op dingen in te gaan.

Zo hebben we allemaal onze voorkeuren. Wat mij betreft is er geen enkele reden om WdC noch EC te bannen.
Pyama 13 augustus 2017 12:46
Precies, daar heb je een goed punt. En wat te denken van dat domme wannabee geblaat van Prikdude.
jellevaart 13 augustus 2017 13:22
Toen ik 12 was vond ik wielrennen al een bezigheid voor debielen. Op een gegeven moment las ik als puber over EPO en bloedtransfusies, en toen wist ik het zeker, het is een circus. Dan heb je in je eigen stad jaarlijks verkeers afzettingen want de lokale club wilt ook een tour. Alles moet wijken voor sport in Nederland. Smerig (over)gesubsidieerd gebeuren. Als je dan ook nog Mart Smeets met grootspraak die nichten met geschoren benen in strakke pakjes hoort verheerlijken krijg je zelfs een hekel aan het gebeuren. Echter op een dag kocht ik zelf een racefiets. En warempel mijn dikke pens verdween als sneeuw voor de zon en mijn depressie was ook gelijk weg. Wielrennen had een leuk bijeffect.Een van de voornaamste redenen dat ik het leuk vind. Je bent lekker buiten! Ondanks dat ik crossfit te gek vind, vind ik het heerlijk om buiten te sporten. Ik moet dan ook wel eerlijk bekennen dat ik een echte mooi weer fietser ben. Heerlijk als de zon schijnt en ik in korte broek op de fiets kan stappen.

Wielerinhoudelijk ben ik net een Johan Derksen bij het voetbal. Altijd commentaar, zelfs als er gewonnen wordt, want dan had het nog allemaal wat mooier en efficiënter gekund. Op verjaardagen regelmatig tegen mijn wielermaatjes verkondigd dat Dumoulin gewoonweg veel geluk heeft gehad in de Giro. Tactisch echt verre van slim reeddrinking smiley

Tsja en over Lars Boom hoef ik weinig te melden, met zijn talent had hij allang veel meer moeten winnen. Gelukkig voor hem hoeft hij deze winter niet te crossen, kan ie mooi videotje kijken met zijn meisje.
Spaak 13 augustus 2017 13:59
Gezien de regels van het prikbord zou ik een topic als dit ofwel moeten verwijderen ofwel verplaatsen (voor de goede orde: er is een apart subforum voor feedback) maar ik wil er toch graag even inhoudelijk op reageren.

Kritiek op mijn functioneren is natuurlijk prima. Sterker nog, ik ben de eerste om toe te geven dat ik regelmatig dingen mis of over het hoofd zie. Desalniettemin wil ik nogmaals benadrukken dat ik het prikbord met name op technisch vlak beheer. Dat wil zeggen: zorgen dat de site in de lucht blijft, voorkomen dat er teveel spam geplaatst wordt (zie nog een recente aanval van een week of 4 geleden) of dat er dubbele topics geplaatst worden of dingen die hier niet thuishoren. Op inhoudelijk vlak probeer ik mijn invloed zoveel mogelijk te beperken. Ik draai toch ook al en dikke tien jaar mee in deze community (weliswaar redelijk in de schaduw) en durf met redelijke zekerheid te zeggen dat ik een goed beeld heb van vrijwel iedere gebruiker die hier op regelmatige basis berichten plaatst. Ik geloof dan ook heilig in de "volwassenheid" van de meeste mensen hier en hoe men bijdragen van bepaalde gebruikers kan beoordelen. Daarom probeer ik het bannen van gebruikers te beperken tot het absolute minimum - Jacco Banaan was een uitzondering omdat hij/zij naar mijn mening tijdens La Course echt meerdere malen de grens van de smakeloosheid heeft overschreden. Dat geldt voor de meeste andere gebruikers niet. Sommige mensen hebben inderdaad hun stokpaardjes, maar zodra er inhoudelijke informatie bijgeleverd wordt die relevant en nieuw is zie ik geen reden om deze berichten te verwijderen. Ook niet als ze doorspekt zijn van uitgekauwde meningen (waar ik regelmatig smakelijk om kan lachen).

Daarnaast vind ik zelf - en ik hoop de meesten met mij - dat het prikbord en de gemeenschap eromheen zeer gezond zijn. Er worden goede inhoudelijke bijdrages geleverd, ik zie een redelijke aanwas van nieuwe mensen en de oude garde blijft (voor het grootste deel) betrokken. Ik zie daarom ook geen reden om nu een radicale koerswijziging in te zetten die verschilt met wat ik de afgelopen 3 jaar heb gedaan.

Mijn advies aan de topicstarter (en dat heb ik hem ook al tientallen keren via privéberichten proberen duidelijk te maken): neem het allemaal niet te serieus, dat doe ik namelijk ook niet. Zoals al eerdere gezegd: de idioten horen er nou eenmaal bij. Als je je daar aan gaat storen, is dit misschien niet het juiste prikbord voor je. Dat is misschien een stijlbreuk met de manier waarop JWC het vorige prikbord bestierde, maar daar kan ik duidelijk in zijn: ik ben niet JWC, dit is niet het startpagina prikbord. Ik snap de ergernis, maar als ik 's avonds de TV aanzet wordt ik ook overspoeld met idioten die niet weggaan als ik het apparaat weer uitzet. Geloven dat een ban zoiets oplost is een sprookje.

Verder wens ik iedereen uiteraard veel prikplezier toe! smileys with beer
Andere Peter 13 augustus 2017 14:06
Arsimo 13 augustus 2017 14:07
Eddy Veen 13 augustus 2017 14:08
wordt ikthumbs down, verderthumbs upthumbs up
Andere Peter 13 augustus 2017 14:08
confused smiley

Ik waardeer de El Chaba en zijn zonder-aanziens-des-persoons conflictjes juist zeer. WdC is de karikatuur voorbij.
Bob 13 augustus 2017 14:15
ton duk 13 augustus 2017 14:25
Spaak Schreef:
-----------------------------------------------------
> Mijn advies aan de topicstarter (en dat heb ik hem
> ook al tientallen keren via privéberichten
> proberen duidelijk te maken)

Een stalkende El Chaba vind ik dus verontrustender
Zeg El Chaba, laat Spaak eens met rust
gr
Eindhovuh 13 augustus 2017 14:27
JW 13 augustus 2017 14:35
Eens. Dat zeker.

Maar verder: dingen die ik niet wil lezen lees ik niet.
En nog verder: Merijn sprak hiervoor wijze woorden.
Horsie is back 13 augustus 2017 15:02
Het is evident. El Chaba heeft de euvele moed gehad zijn gemiddelde snelheid bij het fietsen te verhogen.
Voorbij de 29km/h grens.
Dan verliest een mens langzamerhand zijn zicht op de werkelijkheid om hem heen.

De onoverwinnelijke paarden klagen nooit, behalve als ze beseffen hun onoverwinnelijkheid dreigen te verliezen.
Dan zijn het ineens de startblokken of de lange wachttijd voordat ze de wei in mogen.

Fred heeft zich zitten te vergapen aan de WK Atletiek in Londen.
Het jaar 2017 gaat voor hem de geschiedenis in als het jaar, waarin de bodem van het moeras eindelijk is bereikt.

Wie zit er u nog te wachten op de stip aan de horizon? Ay an a misschien?
Benieuwd naar de apotheose met "ik weet niet, kan ik?" alsook Ayana en Obiri.

Overigens, zoals altijd, Fred is regelmatig onnavolgbaar (letterlijk en figuurlijk hoopt ie), maar de 29km/h is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.
Bij deze snelheid heeft de fietser namelijk het beste zicht op zijn directe omgeving.

Spaak zal deze bijdrage ongetwijfeld rangschikken als stokpaardje met relevante inhoud.

Bromertà zit intussen op zijn titanium. Wanneer bereikt hij A6 hectometerpaal 43,6 km?
Ridder Kale Knikker 13 augustus 2017 16:12
Helemaal duidelijk Spaak, helemaal mee eens. En nogmaals erg bedankt voor het faciliteren van deze pagina, onze eigen speeltuin. En in onze speeltuin spelen ook wel eens kindertjes die wat provoceren. Aan een ieder om daarmee om te gaan op zijn of haar manier.

Ik vond de ban van Bananen Jacco terecht omdat hij inderdaad met de ernstige vrouwonvriendelijke opmerkingen een grens overschreed.
diravi 13 augustus 2017 18:50
Frederik D. 13 augustus 2017 19:27
Je doet het goed, Spaak. Valt geen spaak tussen te krijgen. Want het loopt niet spaak. smiling smiley
Eddy Veen 13 augustus 2017 19:34
Zo is het; op een Spaakgebrek zit niemand te wachten. Tegenspaak is altijd welkom.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/08/2017 19:37 door Eddy Veen.
Ridder Kale Knikker 13 augustus 2017 19:52
En weer terug op het forum Michael B/Bananen Jacco? Je alias mag dan afentoe wijzigen, je stokpaardjes blijven gelukkig overeind... Welkom terug en succes met je getrol.
Walnoot 13 augustus 2017 20:20
thumbs down dat is zeker Michael B. niet. Verder hup Spaak. Het kan altijd beter, maar vergeleken met die natte dweil van het vorige bord is Spaak dikke winst!
Luijt 14 augustus 2017 01:41
Dit Rit Naar Bordeaux 14 augustus 2017 07:18
Prima forumpje hebben we hier
Ziender Ogen 14 augustus 2017 17:01
Zowel op het prikbord als daarbuiten vallen weleens verkeerde woorden, naar mijn mening hoort dat erbij.

Een moraalridder als webmaster zie dan ook niet zitten. Spaak is thumbs up

Kon de openingstopics van El Chaba wel waarderen vind alleen dat hij zich teveel richt op andere prikkers. Ik mis de passie voor wielrennen nog weleens in zijn bijdragen.

De banaan van Jacco was inderdaad wat aan de rotte kant.

En WDC ach....kan er wel om glimlachen.

Over wansmaak valt niet te twisten.
Frederik D. 14 augustus 2017 18:44
El Chaba houdt heel echt van wielrennen, hoor. Ik mag gaarne zijn commentaren lezen. Maar goed, het ging niet om El Chaba. Maar om de moderatie. Naar mijn bescheiden mening is Spaak prima. Een wijs terughoudend beleid. En hij laat het aan de prikkers over elkaar te corrigeren. En ik hoop dat WdC zich wat aantrekt van de anderen. Zo'n iemand als Bromerta, ach, een plaaggeest maar geen lelijke pestkop.
Bromertà 15 augustus 2017 00:09
Ik herken me hier niet in en heb de stellige overtuiging dat je de boel nogal scheef trekt. Maar goed, mijn humor komt ook nooit net niet helemaal droog uit de verf. Kijk even naar boven en zie wie er voor de tigste keer de tekst op mijn bagagedrager in de wind slaat:

[images.moviepilot.com]
merijntje mortirolo 15 augustus 2017 08:50
-
Das niet eerlijk hè!? Ik had andere verplichtingen.

Deze week een keer: 't Kraantje, zo rond half achten in de avond.

drinking smiley
Vittal 16 augustus 2017 15:52
Ik vind het vooral jammer dat die arme jongen uit Hoofddorp sinds deze dronkenmansactie zich niet meer durft te melden. Verder hup WdC: Met vallen en opstaan
Van hieraf moet je gaan!
diravi 19 augustus 2017 16:03
Nou je 't zegt, wat een drama queen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen