Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Talansky geeft er brui aan

Gepost door Carlos Danger 
Carlos Danger 05 september 2017 21:23
Misschien niet geheel onverwacht, maar toch op een nog heel jonge leeftijd
zet Andrew Talansky een punt achter zijn wielerloopbaan.

[www.cyclingnews.com]
Sjorsoll 05 september 2017 21:44
Had jij dit verwacht dan? Ik heb er nog nooit over nagedacht.

Wel gek, vraag me af waarom.
jor 05 september 2017 21:48
Best een aardige renner. Hij heeft wel begrepen dat de laatste stap er niet in zat.
Remko 05 september 2017 22:18
Toch twee keer top 10 in een GT, menig land zou jaloers zijn op een ronderenner met dergelijke kwaliteiten. Denk overigens dat hij binnenkort wel weer z'n rentree zal maken.
Sub Culture 05 september 2017 22:40
Waarom denk je dat hij binnenkort een rentree maakt?
Frederik D. 06 september 2017 08:44
Ik las ergens dat hij zijn grote passie nu gaat volgen en dat we weldra daarover meer horen. .
janneke cyclista 06 september 2017 09:10
Talansky een keer mogen ontmoeten, een zeer vriendelijke jongen.
Eazster 06 september 2017 09:32
Wel opvallend .Een aantal jaren terug was bij eens heel erg sterk in Parijs Nice in een gevecht met Porte en Quintana.Won toen bijna meen ik.
Deed zijn bijnaam pitbull eer aan met veel vechtlust.
Daarna bleek het mentaal een puppy.Maar goed dromen najagen als het nog kan ...doen.
Eindhovuh 06 september 2017 09:37
Hij zal de afgelopen jaren best een leuk salaris hebben verdient. Wellicht kan hij van dat geld nu zijn echte droom najagen, blijkbaar is dat geen wielerdroom.
Wel mooi als mensen dit soort keuzes durven maken.
ton duk 06 september 2017 09:45
misschien droomt Talansky daar nog van en staat ie binnenkort aan uwes deur...
gr
Orakel 06 september 2017 11:49
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hij zal de afgelopen jaren best een leuk salaris
> hebben verdient. Wellicht kan hij van dat geld nu
> zijn echte droom najagen, blijkbaar is dat geen
> wielerdroom.
> Wel mooi als mensen dit soort keuzes durven maken.


Aan de ene kant heb je gelijk natuurlijk, maar die droom kan waarschijnlijk ook over 2-3-4 of 5 jaar.
Terug profrenner worden is veel moeilijker.

Mocht hij met tegenzin op de fiets zitten, dan geef ik hem helemaal gelijk.
Een deal met de UCI idem (geen aanleiding om te denken, maar het blijft wielrennen).
Is met name de onzekerheid van de ploeg en het solliciteren bij een andere ploeg de reden, dan zou ik het doodzonde vinden.
wielerfan 06 september 2017 12:07
Zal wel op doping gepakt zijn, om het allemaal netjes te houden zullen ze wel hebben afgesproken dat hij zelf kenbaar maakt dat hij stopt met wielrennen.
Waarom zo iemand die een paar ton per jaar verdient dat voor de komende 6/7 jaar weggooien? Dat wat hij de komende jaren kan verdienen gaat hem never nooit lukken in een reguliere baan.
Massimo 06 september 2017 12:11
Volgens mij is Talansky samen met een fotomodel. Wellicht krijgt haar carriere nu voorrang en gaat Andrew lekker zijn geld tellen en naar zijn vrouw kijken.
Curzio 06 september 2017 12:42
Kan je één aannemelijk voorbeeld geven waarin dat is voorgevallen in het wielrennen?
Clavan 06 september 2017 12:53
Ik verwacht dat hij aankomend tv seizoen zijn debuut gaat maken bij Dancing on Ice
Carlos Danger 06 september 2017 13:00
Sjorsoll Schreef:
-------------------------------------------------------
> Had jij dit verwacht dan? Ik heb er nog nooit over
> nagedacht.
>
> Wel gek, vraag me af waarom.


Vond het 'niet geheel onverwacht'. Na een goede Ronde van California dit jaar heeft hij een onzichtbare Dauphiné en Tour
gereden en een DNF achter zijn naam in CSS. Er was daarna ook geen plan/opbouw naar andere wedstrijden.

Misschien hebben zijn nieuwe plannen te maken met de beoogde Pro-Continental status van het Holowesko-Citadel
team, maar dat is gissen.
ton duk 06 september 2017 13:06
Tja,wat is aannemelijk....
S Sanchez is onlangs geslachtofferd om 2 andere renners uit de wind te houden....
gr
nachtwacht 06 september 2017 13:23
Hee Ton, je maakt me erg nieuwsgierig. Je hebt het hier al meerdere keren over gehad ondertussen. Langzaam word je concreter. Wie zijn die twee renners?
El Mik 06 september 2017 13:37
Waarom zou je een Olympisch kampioen slachtofferen, als er iets slecht is voor de sport.
Zo'n Talansky vindt het IOC en de rest van de buitenwereld niet interessant.
Orakel 06 september 2017 13:44
Ben ik de enige die niet kan zien waar men op reageert (zo lang er geen quotes worden gebruikt)?
Sommigen stellen vragen of vragen om verduidelijking, waarbij het een raadsel is welk forumlid voor die duiding gevraagd wordt.
ton duk 06 september 2017 13:45
El Mik Schreef:
-------------------------------------------------------
> Waarom zou je een Olympisch kampioen
> slachtofferen, als er iets slecht is voor de
> sport.

Je offert het oude wielrennen en houdt het nieuwe wielrennen uit de wind, zal men misschien bedacht hebben bij de UCI en BMC...
Zaak Sanchez zat ook maar heel ff in het nieuws....
gr
El Mik 06 september 2017 13:47
Oké, dus Greg en Teuns waren positief?
Of Theuns, welke vd 2 ook bij BMC zit.
ton duk 06 september 2017 14:01
Nee, er was geen renner (direct) positief bij BMC
Verhaal gaat dat men meerdere renners eind Juni onder curatele hebben gezet bij de UCI ( wat ook Hoogerland is gebeurd en meerdere renners eerder ) waarvan oa 2 van BMC . Wie sindsdien minder presteert .......vind ik altijd een leuk spelletje puzzelen voor in het najaar
Of en waarom Sanchez als "ruilmiddel" is ingezet........ is dan weer een bijkomend vraagteken in mijn (on)aannemelijk verhaal
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/09/2017 14:01 door ton duk.
Arsimo 06 september 2017 14:05
Orakel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ben ik de enige die niet kan zien waar men op
> reageert (zo lang er geen quotes worden
> gebruikt)?
> Sommigen stellen vragen of vragen om
> verduidelijking, waarbij het een raadsel is welk
> forumlid voor die duiding gevraagd wordt.

Kies bij Instellingen forum:

Weergave discussielijn in discussielijst: Standaard
Weergave discussielijn bij het lezen: Meerdere berichten per pagina in een discussielijn
Orakel 06 september 2017 14:57
Kijk, dat is nu handig. Dank voor de tip Arsimo.
Slimmerd 06 september 2017 15:00
Feiten willen we, geen geroep
Orakel 06 september 2017 15:03
Wat waar en niet waar is weet ik niet, maar het is bekend dat de UCI renners met onnatuurlijke (maar nog wel negatieve) plasjes en bloedwaarden waarschuwt.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen