Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Poels moet echt weg bij Sky

Gepost door Luijt 
Luijt 09 september 2017 23:31
6e. En nog geknecht ook. Ga lekker voor wat minder centen kopman worden bij LJ man. Het mag zelfs van AP nu.
Koppi 09 september 2017 23:54
Maar als Poels het nou eens vertikt naar je te luisteren? 'Top tien in een grote ronde, die heb ik nu afgevinkt' zei hij. Dat klinkt al wat minder 'ik wil kopman zijn'achtig. Hij klinkt tevreden en voelt zich senang in deze rol, ik zie dat niet gauw veranderen. Helaas, dat dan weer wel.
Tinuz 10 september 2017 00:00
Poels is geen type kopman. Dit soort dingen als vandaag deed hij 6 jaar geleden ook al.
De noviteit is dat hij nu wel een constante 3 weken heeft afgelegd. Wat op zich best aardig is, natuurlijk.
cyclingfreakske 10 september 2017 00:11
Koppi 10 september 2017 00:35
Goh Luijt, had je dat gezien?
Andere Peter 10 september 2017 07:15
Déja vu.

Hij 'moet' niks. Hij mag alles. Van mij mag alles.

Was het een ander dan Contador geweest voorop, dan hadden ze Poels misschien laten winnen. Armstrong liet op La Plagne ook Boogerd winnen door een mengeling van gunst en belangen.

Je kunt ook zeggen: Poels is bij Sky beter geworden. Poels gedijt bij de rol als schaduwkopman. Poels krijgt daar zijn kans nog wel. Het alternatief is niet perfect. Iets met gras, groener, etc. Maak nu eerst eens aannemelijk dat hij bij pakweg Lotto-Jumbo of Astana echt beter wordt.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/09/2017 07:17 door Andere Peter.
ton duk 10 september 2017 08:04
Andere Peter Schreef:
. Maak nu eerst eens aannemelijk
> dat hij bij pakweg Lotto-Jumbo of Astana echt
> beter wordt.

Een Giroploeg Poels-Kruijswijk-Clement-Tolhoek-Bouwman-Olivier lijkt me al een redelijke raamwerk voor 3 weken.....en tegengewicht voor Dumoulin-Kelderman-Oomen...
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/09/2017 08:05 door ton duk.
Remko 10 september 2017 08:24
Hoe goed hij het ook doet als meesterknecht, om de een of andere reden zie ik het hem niet doen als kopman. We zullen het wellicht nooit weten.....
Orakel 10 september 2017 08:35
Die fabel dat Poels het niet kan drie weken, die kan de prullenbak in.
Poels zal niet makkelijk (wie wel?) een grote ronde winnen, maar een López rol (top-10 met twee etappezeges) is misschien wel een stap vooruit.
Zijn kopman helpen aan Vuelta eindwinst is in ieder geval óók afgevinkt.
Andere Peter 10 september 2017 08:42
Leuk? Ja!

Wordt Poels daardoor beter? Leg uit waarom.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/09/2017 08:44 door Andere Peter.
Luijt 10 september 2017 09:38
Poels heeft meermaals zelf aangegeven voor eigen kans te willen rijden. Straks kijkt ie terug op zn carrière, wel zittend naast zn van zn Sky centjes betaalde zwembad, maar ook met het knagende gevoel van ..."had ik maar...".

Ik weet dat jij alles bewezen of aannemelijk gemaakt wil hebben, maar we weten natuurlijk pas iets als ie het ook geprobeerd heeft.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/09/2017 09:40 door Luijt.
Andere Peter 10 september 2017 09:41
Okee. Geen argumenten dus waarom hij elders beter zou zijn. Alleen een gevoelsdingetje dat toevallig in de lijn ligt van wat je zelf graag ziet. Prima.

Nou ja, dan volg ik wel wat Poels' eigen gevoel is.

Hoe ver hij komt bij Sky weten we ook pas als hij het werkelijk blijft proberen. Dooddoener waarbij de aanname ook de conclusie is.
Luijt 10 september 2017 09:47
Beste man, ik heb geen glazen bol. Maar als kopman zal ie in ieder geval niet steeds om hoeven kijken of zn sprietige vriend met de wijde elleboogjes nog aan zn wiel hangt. Misschien scheelt dat. Daar gaat het toch helemaal niet om. Het gaat om het maximale uit je carrière proberen te halen...
Luijt 10 september 2017 09:48
Ik stop nu want er komt er waarschijnlijk weer iets terug over "argumenten, redenaties of bewijzen".



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/09/2017 20:28 door Luijt.
merijntje mortirolo 10 september 2017 09:51
Quote
Peter
Dooddoener waarbij de aanname ook de conclusie is.

Briljant.
Carlos Danger 10 september 2017 09:55
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Poels heeft meermaals zelf aangegeven voor eigen
> kans te willen rijden. Straks kijkt ie terug op zn
> carrière, wel zittend naast zn van zn Sky centjes
> betaalde zwembad, maar ook met het knagende
> gevoel van ..."had ik maar...".
>
> Ik weet dat jij alles bewezen of aannemelijk
> gemaakt wil hebben, maar we weten natuurlijk pas
> iets als ie het ook geprobeerd heeft.


"Had ik maar geen zwembad"..............
El Mik 10 september 2017 10:04
Poels is in mijn ogen helemaal niet bijzonder veel beter geworden bij Sky.
Denk aan de Vuelta die Cobo won, daar werd hij ook al 2e op de Angliru.
Denk vooral aan de Giro die Quintana won, daar deed hij al hetzelfde in dienst voor Uran op de Zoncolan. Het is slechts 1 hele slechte dag onder extreme weersomstandigheden waarin eigenlijk niet gekoerst had mogen worden waar hij 40+ minuten verloor anders had hij daar dik top 10 gereden met veel knechtenwerk en een geweldige tijdrit.

Ik kan het niet bewijzen (en de ney-sayers kunnen niet bewijzen dat het niet zo is), maar ik denk dat Poels de afgelopen drie jaar ook bij een andere ploeg wel dat niveau bij Quick Step had kunnen halen en als er dan niet zo'n uitzonderlijke sneeuwstormetappe in had gezeten dan had hij al lang een klassement gereden zoals in deze Vuelta, zo niet beter.
Hoop dat hij volgend jaar toch echt bedongen heeft dat HIJ de Giro voor eigen kans mag rijden en niet Thomas of Landa (oh die is toch weg) of wie dan ook. Of áls Froome besluit de Giro-Tour dubbel te doen dat Poels dan de Vuelta mag rijden.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/09/2017 10:07 door El Mik.
Kuiperberg 10 september 2017 10:54
Poels verdient bij Sky het dubbele dan bij andere ploegen. Kijk naar Nieve, Kwiatkowksi enzovoorts die blijven ook lekker bij Sky. Money rules the world.
El Mik 10 september 2017 11:06
Nieve gaat weg, net als Landa.
Pyama 10 september 2017 12:52
Nieve krijgt bij Oriva 3x zoveel. Kwiat is kopman.
Orakel 10 september 2017 13:30
De discussie is natuurlijk niet compleet als er slechts naar één kant van het verhaal gekeken wordt.
Doordat Poels voor Sky rijdt, verliest hij het een en ander aan wedstrijden.
Daar staat tegenover dat hij ook wedstrijden wint, in het shirt van Sky (zoals een rit in de Tirreno, Valencia en Luik).
Wie weet wint Poels Lombardije (met Sky shirt).
Luijt 10 september 2017 14:01
Ja? Ik vind het gelul
Andere Peter 10 september 2017 14:10
Dat is iedereen duidelijk. Niemand betwist dat. Maar er is ook een keerzijde aan kopmanschap. Niet iedereen presteert beter als kopman. Niet iedereen haalt het maximale eruit als kopman. Misschien krijgt Poels bij Sky in de schaduw wel meer kansen dan bij een kleine ploeg als kopman. En ondertussen heeft hij toch aardige prestaties bij elkaar gefietst. Misschien had Kruijswijk als 2e man bij Sky wel LBL gewonnen en deze Vuelta als 6e afgesloten.
Slimmerd 10 september 2017 14:31
Maar in een ploeg met Kruijswijk rijdt hij toch niet voor zichzelf?
cyclingfreakske 10 september 2017 14:35
je kan wel zeggen dat hij over 3 weken voor de eerste keer geen duidelijke slechte dag kent en door zijn regelmaat een mooie ronde reed.
in het verleden reed hij bij Vacancesoleil wel mooie klassementen in een vrije rol maar kende altijd wel een slechte dag dat roet in het eten gooide.

maar..........zoals in het andere topic al was aangegeven : kopman zijn is wel een pak anders dan de rol die hij nu heeft. (en wat AP ook hier aangeeft)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/09/2017 14:35 door cyclingfreakske.
Andere Peter 10 september 2017 15:43
Precies.

En in een andere ploeg vindt hij ook medekopmannen. Of hij moet naar een piepkleine ploeg gaan, maar dan begint weer de klaagzang over te weinig steun. Poels zit prima bij Sky. Zoals blijkt. Misschien kan hij het ergens nog beter hebben, maar dat zal niet makkelijk te vinden zijn.
cyclingfreakske 10 september 2017 16:03
jawel..... bij Quickstep deed hij mee maar dat lukte allesbehalve.
cyclingfreakske 10 september 2017 16:18
waar Wuyts op aanstuurde was de bijna identieke situatie met Wiggins.......Helaas dacht hij niet verder na dan wat op eerste zicht zag..
Poels moest erbij blijven in die laatste 2 km die eindeloos leken. Hij was beter, misschien kon hij de rit winnen.
Er staat daar wel iets anders tegenover.........
je kan er veel over zeggen, maar waar ze spijtig genoeg interpreteerden gegniffel van Froome ipv erg dankbaarheid tegenover Poels.
Omdat hij daar serieus in crisi zat en vreesde daat een mentale tik te krijgen waardoor alsnog alles verloren zou gaan.
Het probleem is het beestachtige stijgingspercentage van de Angliru in het laatste deel..
je kan daar op 1 km toch nog alles verliezen als die klap komt en je alleen zit. Dan kiest de leiding voor zekerheid.

pluspunt is dat Poels die enkele dagen met een hoogvorm rijd, die hoogvorm nog kan aanhouden tot het WK.
je weet nooit dat daar wat tegenover staat en SKY achter de schermen een mooie premie beloofde om die WK trui in het team te hebben voor 2018.
dan primeert het teambelang voor het nationale.
En de RV Lombardije..... bij opstelling zie ik hem wel als kanshebber, zeker gezien zijn reserves door de afgelopen pech dit jaar.
El Mik 10 september 2017 18:48
Luik heeft hij niet gewonnen dankzij steun van welke Sky renner dan ook.
In een andere ploeg zou hij ook wel koersen gewonnen hebben, misschien net niet deze maar wellicht wel weer andere (ja, dat is een aanname. ). In dienst van Quick Step won hij ook wat koersjes.
Dat Poels "beter" wordt is misschien eerder een logisch gevolg van een paar jaar op hoog niveau kunnen koersen na herstellen van zijn vreselijke ongeluk en waarschijnlijk was hij overal als vanzelf wel beter geworden.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/09/2017 18:50 door El Mik.
Luijt 10 september 2017 18:51
Poels heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen dankzij de steun van zijn luchtfietsers
Orakel 10 september 2017 19:21
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Poels heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen
> dankzij de steun van zijn luchtfietsers


Kan je niet zeggen.
Ook al kreeg hij 0,0 (zichtbare) hulp, één van de sterkste ploegen (Sky) reed niet tegen hem.
Luijt 10 september 2017 20:07
Andere Peter 10 september 2017 21:06
En ze begeleiden hem.
Andere Peter 10 september 2017 21:08
Het belangrijkste lijkt mij de individuele begeleiding. Mijn indruk is dat die bij Sky wel op orde is. je kunt het slechter treffen. En dan win je Luik niet.
Luijt 10 september 2017 23:34
Dat valt wel mee.
Luijt 10 september 2017 23:36
Tuurlijk, Poels wint Luik omdat ie bij Sky fietst. Dat is het.
Andere Peter 11 september 2017 00:14
Pff, dat zeg ik niet. Dat simplisme van jou steeds...
diravi 11 september 2017 07:16
Dat zeg je dus wél. Ja, niet letterlijk, maar zoals altijd op een verkapte wijze waardoor je meent te denken het gelijk altijd aan je zijde te kunnen houden in discussies die geen discussies zijn. En een cursus simplisme zou jou geen kwaad doen.
Eazster 11 september 2017 08:57
Ja als hij niet bij Sky fietste dan had hij bij Lotto Jumbo vast de Gold Race,De Tour en weet ik niet wat gewonnen want dan was hij niet geblesseerd...
Ja hypothetisch gezien en met veel fantasie...
Laten we effe bij de werkelijkheid blijven,eergisteren is hem de koninginnerit door de neus geboord door de laffe houding van Froome die zelf weet hoe dat voelt om te worden geketend.
Froome zat echt niet in crisi...Hij ging nog goed en Nibali zat er een stukje achter.Een sterke kampioen geeft dan wat terug.
Maar goed Poels zelf lijkt er vrede mee te hebben.Ik hoop voor hem dat zich dit niet nog al te vaak gaat voordoen,want dan kan hij na zijn carriere gaan turven wat als...
bakfiets 11 september 2017 09:31
Zou poels niet goed passen bij een franse ploeg, veel coupe de france koersen winnen. En etappes in een grote ronde.
Adje Wijnands 11 september 2017 09:31
Je zegt het niet maar je impliceert het wel.
Orakel 11 september 2017 09:50
Mannen: wanneer je iets in het verleden verandert, dan verander je ook al hetgeen daarna gebeurt.

Had Poels in 2016 voor een andere ploeg gereden, dan was hij misschien niet eens opgesteld voor Luik omdat hij kopman zou zijn in de Giro.
Of Sky had op de plek van Poels gereden met Kestin Bajkovic, die na 100 kilometer Albasini omver kegelde, waardoor er niet gedemarreerd werd in de laatste 2 kilometer en Valverde gewoon de pelotonspurt won.
En zo zijn er nog tig scenario's denkbaar, ook scenario's waarin Poels wint, dat dan weer wel.
Eazster 11 september 2017 10:11
Juist...heb je ook de butterfly effect gezien?
El Mik 11 september 2017 10:25
Het gaat mij er ook niet om of Poels wel of niet LBL bij een andere ploeg had gewonnen, hij is bij Sky ook geen structurele topper in de heuvelklassiekers. Het is min of meer een freaky uitzondering als je de rest van zijn uitslagen in dergelijke koersen bekijkt.

Maar als ronderenner had hij zich denk ik bij tal van ploegen net zo of wellicht zelfs beter kunnen ontwikkelen. Dat is ook minder van toevalligheden afhankelijk.
Bromertà 11 september 2017 11:28
Naar mijn smaak is Poels een renner die alles voorgekauwd op zijn bordje aangereikt moet krijgen. Hoe u dit leest is geheel voor uw rekening.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/09/2017 11:28 door Bromertà.
Luijt 11 september 2017 14:38
Ik vrees dat je gelijk hebt.

Ik vroeg me laatst af wie ik het liefst zou zien winnen als onze AK jongens (de niet durvers, niet mogers en zelfverklaarde rittenkapers meegerekend) pak 'm beet in de tour 2019 zouden strijden om de eindzege: dan heb ik het dus over Mollema, Gesink, Kelderman, Dumoulin, Oomen, Kruijswijk en Poels.
dan zeg ik toch: allemaal fijne jongens, maar ik hoop dat Bauke wint (op het podium geflankeerd door Dumoulin en Oomen).
Dat dit u allen waarschijnlijk weinig zal boeien neem ik met plezier op de koop toe.
Eindhovuh 11 september 2017 14:50
Ik Dumoulin, dat vind ik de enige Nederlandse renner met de houding en uitstraling van een wereldtopper.
(terwijl ik meer sympathie voel voor andere renners overigens)
Bromertà 11 september 2017 14:54
@Luijt

Tegenwoordig schijn je zo te moeten reageren? Ik heb echt geen idee waarom. Iets met onkunde of ordinaire onwetendheid? Ik weet het niet.

Maar wat ik wil zeggen in de rangorde van eigengereidheid staat Mollema op eenzame hoogte. En, omdat ik van nature nogal gefascineerd ben door de gruwelijke klauterpartij uit de figuurlijke duisternis gaat met stip op twee De Kelderman. Dumoulin is mij teveel zondagskind. Alles zit hem mee. Zijn ouderlijke nest, zijn uiterlijk, zijn belachelijk mooie zit, zijn ideale stroomlijn, en zo verder, en ga maar door .. Op drie dan Sammie kijkt omhoog Sammie, vooral vanwege zijn pianospel.
Bromertà 11 september 2017 15:02
@mijzelf

Verdomme, waarom vergeet ik Kruiswijk? Want als er de laatste 150 jaar drama in de wielersport in bewegend beeld gevangen werd dan toch die vermaarde sneeuwmuur op de Agnello. Dus samen met Mollema op één !
Curzio 11 september 2017 15:10
Doe mij dan maar Gesink, dat zou ook zo'n bizarre twist zijn in z'n carrière, alleen daarom al.
Luijt 11 september 2017 16:06
@Brom; Onwetendheid, onkunde, ordinair, het valt wel mee dunkt me. Ik zie in ieder geval wel erger hoefgetrappel hier op het forum voorbijtrekken.

Mijn bijdrage over welke landgenoot ik het liefst op het hoogste treetje van een podium zie staan, was niet zozeer een reactie op jouw bericht, maar verdiende anderzijds ook niet een apart topic, vond ik.

O ja, hartelijke groet, Luijt
merijntje mortirolo 11 september 2017 16:16
-
1. Gesink



2. Dumoulin
3. Mollema

Niks van groeten.

#doei
Luijt 11 september 2017 16:18
Herstel: Als Matthijske nog fietst zet ik die op 1.

Knuffel ook aan jou
merijntje mortirolo 11 september 2017 16:35
-
Mathijske is met één t (en één dikke lul).
cyclingfreakske 11 september 2017 16:53
tis wel duidelijk dat je geen idee hebt wat er door iemand zijn kop gaat in zo'n situatie.....
natuurlijk had hij in de laatste km kunnen zeggen dat Poels kon gaan... maar 2km voor het einde en de klap komt, minuten vliegen zo weg op de Angliru.
Wuyts voed natuurlijk dat idee van de Wiggins situatie extra, omdat hij ook niet denkt aan een crisis moment bij Froome.
Persoonlijk vind ik ook wel dat hij Poels mocht laten gaan, maar technisch gezien in koers kon het verkeerd uitdraaien en Froome zal wel aangegeven hebben dat het vierkant draaide..
de beslissing ligt NIET bij Froome maar bij de teamleiding. probeer dat eerst maar is te begrijpen.
Luijt 11 september 2017 17:17
weten we dat ook weer
merijntje mortirolo 11 september 2017 17:21
-
Dat laatste wist je al, toch?
Eazster 11 september 2017 22:06
Poeh..poeh..veel poeha van de vermaarde zogenaamde wielerkenner.
Ja alles kan fout gaan in zo'n laatste 2 km en ja ik ken de freakish controledrang van SKY en z'n Roborenner.
Froome presteert hier iets prachtigs maar juist een echte topleider maakt zijn eigen beslissingen.Of dacht je dat Armstrong naar Bruyneel luisterde ...let wel in de koers,die bepaalde echt zelf wel wat daar gebeurde.

Er is geen enkel aantoonbaar feit dat hij die laatste 3 km in crisis (waar doel je op hongerklop,eind van zijn latijn?)zat en dat niet goed meer kon overbruggen.
Hij ging zelfs nog behoorlijk goed,alleen niet zo goed als Poels.Als echte gentlemen en om je waardering te laten blijken voor verschillende dagen arbeid die Froome winst in deze Vuelta en vorig jaar in de Tour mogelijk hebben gemaakt had hij dat wel mogen riskeren(zelfs die kleine kans op lek rijden) en zich daar eens hard voor mogen maken.Juist omdat ze het bik Sky als zo'n teameffort zien.Zo maak je het mij ook echt niet wijs dat Froome Contador laat winnen om in de gunst van de Spanjaarden te komen in de toekomst .Dan zou hij niet eerder in de gunst willen komen bij zijn eigen ploegmakkers?
Jammer dat Poels net zo'n brave borst is als zijn baas.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/09/2017 22:08 door Eazster.
JW 11 september 2017 22:49
Kestin Bajkovic was toch geblesseerd ?
diravi 11 september 2017 23:07
Poels is een brave knecht die zo'n geste als belediging zou zien.
Ziender Ogen 11 september 2017 23:51
De etappezege van Contador werd zelfs door sky gegund.

En terecht natuurlijk.
Andere Peter 12 september 2017 00:21
Voor de duidelijkheid. Ik zeg het niet en ik impliceer het niet. Wat ik zeg is, dat als je (Poels) het slechter treft, dat hij dan Luik niet wint. 'En dan win je Luik niet' slaat overduidelijk op: je kunt het slechter treffen.

Niet alle alternatieven zijn beter. Er zijn er echt een paar waar Poels een mindere renner van zou worden. Of waar hij alsnog voor pakweg Barguil of Bardet of Aru zou moeten rijden. Is hij dan beter af? Dat is hoogst twijfelachtig.
Andere Peter 12 september 2017 00:23
Dit zou erg lijken op mijn lijstje. Misschien Kruijswijk ertussen als soort genoegdoening voor zijn Girodrama. Maar niet boven Gesink (over drama's gesproken).
Carlos Danger 12 september 2017 00:24
Volgend jaar maar eens afwachten en zien wat er gebeurt als Poels niet 4 maanden buitenspel staat met
een knieblessure
Luijt 12 september 2017 09:21
Ik zeg toch ook niet dat ie weg moet om elders voor een andere kopman te gaan rijden. M'n hele punt is nu juist dat ie weg moet om voor eigen kansen te kunnen rijden. temeer ook omdat ie dat ie zelf meermaals heeft aangegeven dat ie het kopmanschap ambieert. En nee, AP, ik kan niet bewijzen dat het dan gaat lukken.

Je leest niet; herstel: je leest wel maar je probeert er alsnog je eigen puntje aan te draaien.
Andere Peter 12 september 2017 19:29
Noem mij nu en renner die in zijn contract heeft staan dat hij voor zijn eigen kansen kan rijden. In de praktijk ben je ofwel kopman, ofwel je loopt het risico dat je op zeker moment voor een kopman moet rijden.
Luijt 12 september 2017 19:56
Rennerscontracten heb ik tot dusverre niet opgesteld.
Maar ik kan je wel zeggen dat de door jou bedoelde bepalingen er doorgaans niet in staan. Zoals je mogelijk wel zult begrijpen worden toezeggingen over koopmanschap overigens wel degelijk gedaan, zowel mondeling als schriftelijk. Je weet het ook wel, maar je bent vastbesloten je er weer uit te lullen, althans een vruchteloze poging daartoe te doen, dus je gaat ongetwijfeld nog wel ff door. Succes ermee.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/09/2017 19:59 door Luijt.
Miquel1983 16 september 2017 12:12
Probleem van Poels is misschien wel zijn gebrek aan winnaarsmentaliteit. Dumoulin zou echt niet jarenlang zijn gaan knechten voor Froome. Nee, die wil maar 1 ding en dat is hem verslaan. En dan komen de centen vanzelf wel. We kunnen er lang over discussieren, maar zolang Poels zelf niet wilt, valt er weinig aan te doen.

In de heuvelklassiekers zal hij vast wel kansen krijgen, maar ik schat zijn ronde-capaciteiten toch hoger in. LBL beetje toevalstreffer. Ik vrees dat brokkenpiloot Thomas in 2018 weer kopman wordt in de Giro en dat Poels het moet doen met koersen als Parijs-Nice en Ronde van Zwitserland en uiteindelijk weer braaf knechten in de Tour. Door het vertrek van Landa is Poels nu wel een plekje opgeschoven in de pikorde van Sky, maarja met Froome en Thomas nog altijd 2 voor zich. Enige geluk zou zijn wanneer Thomas of Froome volgend jaar geblesseerd raakt. En Poels opstellen in Giro en vervolgens laten knechten in de Tour, zie ik niet snel gebeuren omdat de Sky-ploegleiding (evenals ik) twijfelt aan de kwaliteiten van Poels om 2 grote rondes achter elkaar top te zijn.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen