Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

GERTS

Gepost door ton duk 
ton duk 25 oktober 2017 15:47
Floris Gerts krijgt geen contractverlenging bij BMC

Heeft er iemand op deze pagina enig idee of hij (en Castelijns trouwens ook) al andere contacten heeft ?
gr
Cecchini 25 oktober 2017 15:51
Nee, ik heb geen idee, maar ik vind het wel terecht dat hij geen contractverlenging krijgt. Niet veel van gezien het afgelopen jaar.
Eindhovuh 25 oktober 2017 15:59
Is voor dat type renner wel lastig in te schatten. Een knecht rijdt nu eenmaal weinig uitslagen.
Maar blijkbaar vonden ze bij BMC hem ook geen onmisbare knecht.
Reed niet onverdienstelijk in de ronde van Brittanniƫ.
Clavan 25 oktober 2017 16:07
BMC gaat terug naar 24 renners ????
AK 25 oktober 2017 16:21
Verder is Keizer volgens mij ook nog zonder contract. Lijkt al veel ouder, maar is ook nog maar 29.

En bij Roompot volgens mij alleen nog Looij en Berden de Vries zonder contract.

Voor al die jongens denk ik weinig opties meer. Een buitenlands avontuur lijkt mij de grootse kans op succes, zoals Bol bij de Colombianen en Raymond Kreder die naar UKYO gaat.
ton duk 25 oktober 2017 16:22
Ja, en dat mede door de wijziging aantal renners Grote Ronde en andere koersen...
gr
AK 25 oktober 2017 16:35
Blijkbaar start BEAT cycling club een continentale ploeg. Zou me niet verbazen als daar een of twee van deze renners terecht kunnen.
Arsimo 25 oktober 2017 17:18
Dat is toch die nieuwe vereniging-achtige profformatie maar dan zonder geld?

(sympathiek maar kansloos. Al heb ik graag ongelijk)
Wanny 25 oktober 2017 17:33
Gerts lijkt me toch een behoorlijk goede renner met groeimarge. Die zou ik er als Lotto Jumbo zijnde bij pakken.
Tinuz 25 oktober 2017 18:07
Maakte behoorlijk indruk tijdens zijn stageperiode bij BMC. Was geen toptalent bij de beloften, en dit jaar heb ik hem niet gezien.
ton duk 25 oktober 2017 18:11
dan zouden ze in ieder geval dat .NL meer eer aandoen...maar TLJ zit vol
Gerts zou zowel voor de Rondeploeg en- of Klassiekerploeg een goede ondersteuning zijn geweest...
gr
bakfiets 25 oktober 2017 19:20
de Vries, Gerts en Keizer zouden misschien wel in Frankrijk kunnen koersen.
Ger 25 oktober 2017 19:28
Nergens een contract dan allemaal naar Beat Cycling Club.
Wanny 25 oktober 2017 20:39
Vol is meestal vol tenzij er een interessante renner voorbij komt die nog in het budget past. Daar zou Gerts er eentje van kunnen zijn.
Carlos Danger 26 oktober 2017 00:21
Lekker gaan studeren.


RIP, Fats.
Horsie is back 26 oktober 2017 11:06
@CD: beschouwt U popsterren als dominostenen?

Tommy Cooper stierf ooit op het toneel terwijl iedereen dacht dat het een grap was.
Op you tube staat uiteraard al het laatste concert van Tom Petty.
Je krijgt bij het bekijken van de video het gevoel, dat als hij afscheid van het publiek neemt, hij buiten de lijkwagen in zal stappen.
Ruudje2209 26 oktober 2017 19:28
Zonde. Misschien dat beat inderdaad wel sterk Nederlands ct kan vormen met keizer looij castelijns de vries gerts cees bol van winden van trijp
cyclingfreakske 27 oktober 2017 21:21
vooral zonder geld en heel veel fantasierijke ideeen..... naar verluid is Peter Pan de ploegleider spinning smiley sticking its tongue out

(die zijn al 3j aan het opstarten, in de mtb wilden ze ook wat maar alle profs en goede amateurs lachten er is goed mee)



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/10/2017 21:22 door cyclingfreakske.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen