Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Hennie Kuiper in DWDD

Gepost door Cecchini 
Cecchini 31 oktober 2017 23:21
Horsie is back 01 november 2017 02:00
Cecchini prijst ons het boek aan, maar vergeet te schrijven wat het kost: € 49,95, luxe editie € 79,95 (slechts 1860 exemplaren, is dat ook niet het aantal meters van de beruchte Alp?). Met recht een koffietafelzetboek maar dan toch vooral niet morsen.
Andere Peter 01 november 2017 02:07
De man wordt in retrospect alleen maar groter en groter. Zijn minzame karakter en innemende opstelling helpen daarbij. De Nederlandse wielrenner met de breedste erelijst. Werkelijk overal moest je met hem rekening houden.

We hadden Raas als ultieme klassiekerrenner, maar die kwam Kuiper tegen als concurrent. Zoetemelk als beste ronderenner moest ook met Kuiper afrekenen. Een erelijst met Alpe d'Huez en Lombardije, maar ook met PR, RVV en zelfs die onverwachte MSR. Wereldkampioen en Olympisch goud. Dat spectrum is in Nederland onovertroffen. Zelfs internationaal doet hij in dat opzicht alleen onder voor de categorie Merckx/Hinault.
Eddy Veen 01 november 2017 06:39
Heb ik goed begrepen dat het een fotoboek is, zonder levensverhaal dus?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/11/2017 06:40 door Eddy Veen.
Cecchini 01 november 2017 09:07
Volgens Hennie was er ook veel tekst in het boek. Of het een levensverhaal is met veel smeuige privé details, dat weet ik niet, maar dat Hennie ooit gescheiden is, weet ik als Tukker nog wel.
Bromertà 01 november 2017 12:02
Eigenlijk was Hennie een asymmetrische siamese tweeling, prenataal ondergebracht bij twee gezinnen. Z'n wederhelft heet José, De een werd voorzien van een surplus aan spier en wilskracht, de ander van intellect, inzicht en ... humor.
Horsie is back 01 november 2017 12:16
Een foto zegt meer dan 1000 woorden dus zijn er misschien wel een half miljoen woorden te lezen.
Eddy Veen 01 november 2017 16:04
Ik vind het prima als jouw prikbordbijdragen voortaan louter uit foto's bestaan, maar ik blijf mij van tekst bedienen.
Cecchini 01 november 2017 16:10
Eddy Veen 01 november 2017 19:25
Horsie is back 01 november 2017 20:03
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik vind het prima als jouw prikbordbijdragen
> voortaan louter uit foto's bestaan, maar ik blijf
> mij van tekst bedienen.

Maar Eddy dan toch.
De bedrading van je computer maar eens nakijken. Dit lijkt me een gevalletje van kortsluiting of hebben we hier te maken met een niet goed geaarde fan?
Bromertà 01 november 2017 23:46
Horsie is back 02 november 2017 01:03
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
>

Disclaimer: deze foto staat niet in het boek over Hennie Kuiper, maar natuurlijk wel in het ooit te verschijnen fotoboek van Tom Doemullain. grinning smiley
Eddy Veen 02 november 2017 12:07
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen