Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

VSS: discussietopic AGR

Gepost door Slimmerd 
Slimmerd 17 april 2015 02:38
Lul maar raak.

En voor Anony: Hup Greg!!
Eazster 17 april 2015 10:44
Ben geneigd om Rodriguez tot topfavoriet te bombarderen ,met zijn arsenaal en vormpeil ,maar een blik op Wikipedia geeft aan dat hij pas 1x podium heeft gereden hier ,waar hij in de andere klassiekers toch al meer heeft klaargespeeld. Doet het draaien en keren hem de das om?
Slimmerd 17 april 2015 10:59
Boven op de Cauberg zou voor hem een betere finish zijn denk, anderhalve kilometer alleen doorrijden na de berg lijkt me niet in zijn voordeel
Walnoot 17 april 2015 11:26
Paar keer gevallen, nog een keer of twee niet mee kunnen doen (met die vulkaanuitbarsting o.a.), paar keer voor Valverde moeten knechten. Maar denk ook dat de finish hem niet echt ligt. Beetje hetzelfde geldt voor Daniel Martin. Al is het bij Martin geen pech als hij valt, dat is meer de normale gang van zaken.
Ron Meijers 17 april 2015 11:27
Ook gek eigenlijk dat Valverde hier nog nooit gewonnen heeft en nota bene Jelle Vanendert hier twee keer podium rijdt. Rare mix van renners is het, die kansmaken op winst/podiumplaatsen in de AGR. Lastig te typeren. Oók toen de finish nog boven op de Cauberg lag.
Slimmerd 17 april 2015 11:32
Valt op dat Sagan nog wel een paar keer wordt genoemd, echter volgens Startlijst PCS start hij helemaal niet
Massimo 17 april 2015 12:59
Ik dacht dat Rafal Majka hier zou starten (?). Kennelijk toch weer wat loos of vergis ik mij in dezen?
Mic_B 18 april 2015 00:12
Oeps, verkeerde draad...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/04/2015 00:12 door Mic_B.
Blueprint 18 april 2015 08:31
Majka kan zich beter op Huy en Luik richten.
Blueprint 19 april 2015 00:31
Oscar Freire heeft deze koers nooit gewonnen, dus vanwaar het vertrouwen in Michael Matthews?
El Mik 19 april 2015 13:04
Ik zie Matthews ook niet winnen, maar Freire had met de huidige aankomst deze koers wel een paar keer gewonnen denk ik.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen