Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Nr 40 smileys with beer

Gepost door lodjan 
lodjan 27 mei 2018 17:42
Luuc Bugter wint het rondje in Ierland. smileys with beer

[www.cyclingonline.nl]
merijntje mortirolo 27 mei 2018 19:16
-
Alsjeblieft, waar moet het heen met deze wereld/dit land?

Het boeit echt serieus waar niemand een fucking reet hoeveel Nederlandse overwinningen er waar dan ook, door wat voor mongolen dan ook behaald worden.

(Ik beschouw Ger, DUK en jou dan maar even als niemand).

Fuck off (oeh, Engels!) met die shit (oeh, Engels!), alsjeblieft.

Als ik dit een seizoen lang moet tegenkomen hier, heb ik straks dagelijks weer een pagina minder te bezoeken. Hiermede bedoel ik: je verpest de boel.
El Chaba 27 mei 2018 19:18
lodjan 27 mei 2018 19:24
the finger smiley

Jij mag deze topics overslaan. De titel zegt genoeg. Er zijn echt wel meer liefhebbers hiervoor dan alleen Ger en DUK. De Nederlanders die winnen verdienen onze aandacht.

Speciaal voor jou zal ik ook de NL overwinningen van dames hier gaan prikken.
Cyclad 27 mei 2018 19:26
Horsie is back 27 mei 2018 19:29
lodjan Schreef:
-------------------------------------------------------
> the finger smiley

Je mag alles, Lodjan, maar laat die potten bier staan.
merijntje mortirolo 27 mei 2018 19:34
-
In dat geval is er geen 'speciaal voor mij' meer. Jouw postings over nietszeggende Afrikaanse koersen kan ik prima hebben, die voegen meer toe dan dit debiele optelsommetje.

Je bent (men is) echt een enorme zielepoot als je (men) elke 1.2- of 2.2-overwinning van Nederlanders hier in een apart topic gaat neerpleuren en dat weet je (men) zelf ook.

Je zou, naïeveling die ik ben, toch hopen op een beetje common sense van de lieve prikkertjes, maar helaas, de dommeriken hebben zogenaamd ook recht op hun postings. En dan heb je mensen die jammeren over WDC en Sub...

Spaak en Anony: kill!
ton duk 27 mei 2018 19:49
Ik verheug me extra op overwinning 41smileys with beer
gr
Eddy Veen 27 mei 2018 19:57
ton duk 27 mei 2018 20:05
Wel opmerkelijk...8 etappes en Bugter altijd in top5
gr
Ger 27 mei 2018 22:28
merijntje mortirolo Schreef:
-------------------------------------------------------
> -
> Alsjeblieft, waar moet het heen met deze
> wereld/dit land?
>
> Het boeit echt serieus waar niemand een fucking
> reet hoeveel Nederlandse overwinningen er waar dan
> ook, door wat voor mongolen dan ook behaald
> worden.
>
> (Ik beschouw Ger, DUK en jou dan maar even als
> niemand).
>
> Fuck off (oeh, Engels!) met die shit (oeh,
> Engels!), alsjeblieft.
>
> Als ik dit een seizoen lang moet tegenkomen hier,
> heb ik straks dagelijks weer een pagina minder te
> bezoeken. Hiermede bedoel ik: je verpest de boel.


En jou beschouw ik als helemaal niemand. Ja toch namelijk mongool nr. 1. Omdat het jou niet interesseert zijn er genoeg mensen die dat wel doen. Het wielrennen op continentaal niveau vind ik gewoon geweldig. Er is meer dan alleen WT wedstrijden. En als je er geen interesse in hebt open je dit toch niet. Heel eenvoudig. Op naar overwinning 41. thumbs upsmileys with beer



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/05/2018 22:29 door Ger.
merijntje mortirolo 27 mei 2018 22:43
-
Okee, dus ik ben mongool nr 1?

Sympathiek.

Voor de rest moet je je suggestieve muil houden, want als er iemand wel geïnteresseerd is in wielrennen 'lager' dan de profs ben ik het, maar ik ga de mensen hier niet lastig vallen met U23-koersen in Italië, al volg ik ze wel, of met de Challenge amateur op directvelo.com, al vind ik die bijzonder leuk om te volgen.

Op naar 41! Yeah. Zet hem hier lekker neer in een nieuw topic. Leve de meerwaarde van het onzinnige chauvinisme.
Ger 27 mei 2018 23:04
Hou zelf je bek kwast die je bent. Als jij meent dat je wordt lastiggevallen hiermee hoeft dat niet te betekenen dat dit voor iedereen van toepassing is. Jij meent altijd dat je alles kunt zeggen. Lees deze topics gewoon niet maar geef dan ook geen commentaar hierover. Hoe weet jij of dit niemand interesseert?
Slimmerd 27 mei 2018 23:06
Biertje teveel op Ger....
Tjappie2 27 mei 2018 23:12
Of heel erg teleurgesteld over de 2e plek van Tom? Toegegeven: iemand uitmaken voor "kwast" is al netter dan iemand uitmaken voor "mongool nr. 1". We zien hier morale improvement? winking smiley
Ger 27 mei 2018 23:29
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Of heel erg teleurgesteld over de 2e plek van Tom?
> Toegegeven: iemand uitmaken voor "kwast" is al
> netter dan iemand uitmaken voor "mongool nr. 1".
> We zien hier morale improvement? winking smiley


Nee die 2e plaats van Dumoulin is gewoon geweldig. Na vorig jaar 1e en nu 2e zeer knap. Maar wanneer iemand Nederlandse renners uitmaakt voor mongolen dan ben je voor mij zelf inderdaad mongool nr.1.
diravi 28 mei 2018 08:30
Ik dacht aan de 40ste zege van Quick-Step.
Luijt 28 mei 2018 09:03
Wat een onverwachte erupties van verbaal geweld. Als dit allemaal op het prikbord blijft staan zonder ingrijpen van Spaak, dan doop ik de pen nog maar eens.
merijntje mortirolo 28 mei 2018 09:32
-
Waarom nu niet, lamme tak?

Zal ik voor de halve verstaander (ik tel er slechts één, DUK en lodjan kennen mij ietwat beter) nog even uitleggen wat mij (en zeker ook vele anderen) stoort?

Okee dan: een smiley in de titel... Das toch zeker een ongeschreven regel dat je dat niet doet. Of heeft lodjans zoon het topic aangemaakt?

Vervolgens: een optelsomtopic aanmaken enkel en alleen voor een NL-overwinning... Pathetisch. Maak er dan een wedstrijdtopic van, zoals lodjan ook vaak met de Afrikaanse koersen doet. Dat kan natuurlijk ook een samenvatting achteraf zijn.

Het stikt hier van de mensen met een voorkeur voor Hollanders (ook Gij, Luijt), wat an sich logisch is, maar elk klein dingetje uitlichten alsof het een megabelangrijk nieuwsitem is vind ik (merijntje dus hè, die ook recht heeft op een mening hoor, echt waar) belachelijk, bijna kinderachtig. Dat doet overigens niets af aan de prima prestatie van Bugter, die hopelijk aan het eind van dít jaar wél een profcontract binnenhaalt en zegt al helemaal niets over het feit of dit mij (en anderen) wel of niet interesseert. Dat doet het namelijk zeker wel, maar dat is NIET HET PUNT van deze discussie.

Naast dit alles is dit soort topics feeding the (Belgian) trolls, om met El Chaba te spreken (heerlijk, dat Engels): gaan 'we' janken als Anony iets over Van Avermaet post, geïrriteerd zijn als Sub de hashtag zegetrein gebruikt, boos worden als WDC weer één zijner zelfbedachte nieuwsitems neerpleurt, maar zelf zetten 'we' elke NL-overwinning in een nieuw aangemaakt topic neer als een gewonnen veldslag.

Als je hier godverdomme al niet meer over mag/kan discussiëren, hep zoon prikbord ook geen zin.

#kusjes!
Ger 28 mei 2018 09:57
Ga jij bepalen wat wel en niet mag op een prikbord? En je moet voor je zelf spreken niet voor anderen. En dan de volgende tekst neer zetten,

Het boeit echt serieus waar niemand een fucking reet hoeveel Nederlandse overwinningen er waar dan ook, door wat voor mongolen dan ook behaald worden.

Hoe weet jij of het niemand interesseert? En bepaal jij de regels van smileys? En of jij recht op een mening? Natuurlijk heb je dat maar respecteer ook de mening van anderen. Zou zeggen doe gewoon normaal. En als er meerderen zijn die vinden dat ik de boel verpest dan verneem ik dit wel en dan blijf ik wel weg. Voor mij verpest jij hier de boel.

En geen kusjes.
merijntje mortirolo 28 mei 2018 10:01
-
Voor mij verpest jij de boel niet.
Ger 28 mei 2018 10:08
Voor wie dan wel?
merijntje mortirolo 28 mei 2018 10:19
-
Hoe moet ik dat nou weten? Voor niemand lijkt me.

Trek het je allemaal niet zo aan, man. Je hebt een geheel andere mening dan ik, das prima, maar bewust willen struikelen over de woorden die ik gebruik en ze zesduizend keer (<- das óók een hyperbool) herhalen maakt je ergernis toch enkel maar groter? Ofnie?

Het merijntje overdrijft nu eenmaal graag om een (klein) punt duidelijk te maken. De reacties daarop zijn altijd zo leuk.

In (redelijk) net woordgebruik: ik (enkel ik) vind het nogal nietszeggend om 'HOL-overwinning nummer-zoveel' te bejubelen, terwijl die behaald wordt in een koers waarvoor geen topic aangemaakt is op het moment dattie begon. Om nog maar niets te zeggen over het feit de mening dat het gros van de prikkers die koersen geen ene reet weinig tot niets interesseren.

#nogmeerkusjes
Ger 28 mei 2018 10:29
In je eerste reactie staat toch duidelijk je verpest de boel. En dat beviel me niet. Voor mij zijn er ook dingen waarvan ik zeg dit interesseert me geen moer. En nogmaals je moet voor jezelf spreken en niet voor anderen.

Weg met je kusjes
Massimo 28 mei 2018 10:40
Geen kant kiezende zou ik dan zeggen:

- wie deze topics overbodig vindt zou ze over moeten slaan
- discussies over relevantie en verwijdering vind ik meer iets voor webmasters en niet dienende als "topicvulling"

Bijkomend is het natuurlijk ook zo dat dit een wielerforum is en wanneer dus iemand wil kletsen over tandwielen, wedstrijden op Antarctica, dopinggebruik of Neerlandse prestaties, dat m.i. gewoon moet mogen. Over de vorm van die postings mag je discussiëren, je creëert dan echter wel oeverloze meningventilatie over een niet op te lossen kwestie (wie vindt wat interessant en relevant?). Beter lijkt mij ze te negeren wanneer ze je "niet zinnen", want nu wordt er energie verkwist aan doelloosheid, terwijl ik persoonlijk liever die energie omgezet zie worden in een tof topic over iets wat jou interesseert.
Slimmerd 28 mei 2018 10:43
Duurt wel lang inderdaad, eer ze die binnen fietsen winking smiley
ton duk 28 mei 2018 10:45
Ik ben het wel met Merijn eens hoewel ik de prikkelende humor van Lodjan's posting/titel waardeer


Zo af en toe dat lijstje HOL-overwinningen plaatsten is voor mij genoeg

Zie wel vaker postings waarvan ik dan denk ...moet dat op een wielerprikbord.NL ..en bedenk dan: anderen zullen hier dan wel interesse in hebben..en poog dan niet te reageren..

gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/05/2018 10:55 door ton duk.
Spaak 28 mei 2018 10:59
Laten we elkaar een beetje respecteren. Ger en Merijn, ik waardeer jullie beiden enorm als prikkers, maar het is nergens voor nodig om elkaar zo hard aan te vallen.

Dat je het onzin vindt dat dit soort topics gepost worden is prima, maar zoals Massimo al zegt, dit is een prikbord over wielrennen en wat mij betreft is dit gewoon relevante vulling. Mensen die nog wel eens de moeite nemen om te grazen in de archieven van het oude prikbord (ik ben er zo eentje) zullen zien dat de pagina's in de beginjaren vol stonden met dit soort draadjes, en dat was toen ook geen probleem.
merijntje mortirolo 28 mei 2018 11:00
-
Wat heb jij gegeten? D66-nuance-koekjes?

Lieve posting, dat wel.

#knuffeltjes
merijntje mortirolo 28 mei 2018 11:03
-
R-E-S-T-E-C-P

Kun je trouwens niet een knopje maken waarbij je direct kunt linken naar Youtube en ze dus ook kunt bekijken in de posting van iemand? Zoals op php-fora?

(Edit: waarmee ik bedoel dat je in het topic al kunt zien hoe het filmpje heet/waarover het gaat. Ik klik namelijk nooit op links waarvan ik niet weet wat er volgt, want voor hetzelfde geld krijg ik soms zomaar ineens iets irrelevants te zien. Snap je?)

Of:
-kan dat al en ben ik debiel?
-ben je bang dat het hier dan een teringzooi wordt door een wildgroei aan filmpjes?

#schouderklopjes



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/05/2018 11:09 door merijntje mortirolo.
merijntje mortirolo 28 mei 2018 11:04
-
#weesgegroetjes
El Chaba 28 mei 2018 12:13
Wat Merijn ook zegt: het gaat er bij deze topics helemaal niet om om topics met Nederlandse presaties in 1.2 of 2.2 koersjes te belichten en/of te bespreken maar om het aantal Nederlandse overwinningen bij elke nieuwe zege te benadrukken. Dat vind ik nietszeggend en zelfs behoorlijk kleingeestig.
Je zou zelfs kunnen zeggen dat dat met het profwielrennen zelf nauwelijks wat te maken heeft.
Ger 28 mei 2018 12:31
Juist dat is voor jou zo maar voor mij dus niet. Iedereen z'n mening.
Massimo 28 mei 2018 12:43
Vanzelfsprekend mag jij dat vinden, echter je mening hierover is inmiddels wel bekend en dus raad ik je aan dit forum zinvoller te benutten dan telkens hetzelfde punt te maken. Voor mijzelf sprekende zou ik dat in ieder geval prettiger en nuttiger vinden.
Ger 28 mei 2018 12:49
Massimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vanzelfsprekend mag jij dat vinden, echter je
> mening hierover is inmiddels wel bekend en dus
> raad ik je aan dit forum zinvoller te benutten dan
> telkens hetzelfde punt te maken. Voor mijzelf
> sprekende zou ik dat in ieder geval prettiger en
> nuttiger vinden.


Nou dat vind ik dus ook van El Chaba. Die mening is ook al lang bekend. Oke Massimo nu einde discussie.
Massimo 28 mei 2018 12:52
Bericht was ook gericht aan El Ghaba, waarde Ger.
Horsie is back 28 mei 2018 12:53
Klein klein kleutertje
Wat doe je in mijn hof
Je plukt er alle bloempjes af
Je maakt het veel te grof

Disclaimer van Horsie
Het gaat om de analogie, volwassenen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/05/2018 12:55 door Horsie is back.
Massimo 28 mei 2018 13:00
Ja, en straks gaat Duk nog meezingen en dan wordt het helemaal een ongeorganiseerde bende waar de gemiddelde autist chronische migraine van krijgt. winking smiley
ton duk 28 mei 2018 13:16
Massimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ja, en straks gaat Duk nog meezingen en dan wordt
> het helemaal een ongeorganiseerde bende waar de
> gemiddelde autist chronische migraine van krijgt.
> winking smiley


Ik ben juist als 2e stem uitermate toonvast, waarde Massimo
gr
ton duk 28 mei 2018 13:17
Cyclad 28 mei 2018 19:12
Jongens, waar maken we ons druk om? :-)
ton duk 29 mei 2018 16:17
duurt wel lang , die nr 41hot smiley
gr
Eddy Veen 29 mei 2018 16:49
Er komen NK's aan, altijd prijs.
Massimo 29 mei 2018 17:06
Tenzij er een Fries of een Brabander wint natuurlijk die, vanwege geen fatsoenlijke wegen in hun contreien, met dispensatie mee mogen doen aan het NK.
ton duk 29 mei 2018 17:21
Massimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> een Brabander wint
> natuurlijk die, vanwege geen fatsoenlijke wegen in
> hun contreien, met dispensatie mee mogen doen aan
> het NK.

Sterker nog, het parkours NK2018 moet zelfs nog aangelegd worden..
gr
El Chaba 30 mei 2018 00:37
D, Marrage 03 juni 2018 08:56
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> duurt wel lang , die nr 41hot smiley
R. Kreder, Korea!!
merijntje mortirolo 03 juni 2018 10:14
-
'Ze' zitten alweer op #45 hoor. smiling smiley
lodjan 03 juni 2018 10:48
Nee joh, hoe kom je daarbij? #44 pas!
merijntje mortirolo 03 juni 2018 10:52
-
Jij bracht #fakenews. Tijd voor een cursus Japans, lodjan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen