Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Illnur Zakarin

Gepost door johngoat 
johngoat 01 mei 2015 18:27
In mijn beleving kan deze renner top 10 rijden in de Giro. Delen jullie deze mening of hoop ik te veel?
Slimmerd 01 mei 2015 18:41
Komen daar eindelijk de spelletjes'gekken' hier om meningen vragen ...
lodjan 01 mei 2015 18:44
Als ie in de derde week weet te pieken moet het wel lukken.
johngoat 01 mei 2015 18:44
Dat hoop ik niet. Ondanks dat ik net ben ingeschreven hier ben ik een wielerfanatico, geen spelletjes man.
Slimmerd 01 mei 2015 18:48
Hup voordeel van de twijfel dan!

Het zou mij wel verbazen als hij top-10 gaat rijden, maar in een vrije rol (de hele ploeg van Katusha bestaat denk uit vrijbuiters) kan hij zo naar eens ergens een mooie bonus pakken. Komt wel lekker uit het niks na een dopingschandaal deze jongen
johngoat 01 mei 2015 18:50
Tja dat ben ik met je eens. Voordeel van de twijfel voor Zakarin. Het glas is tenslotte halfvol.
Massimo 01 mei 2015 18:59
In het echte hooggebergte? Ik heb mijn twijfels. Hij kan wel iets van eervol 16de worden of zo. En dat is een leuke klassering waar er best veel voor in aanmerking komen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/05/2015 19:00 door Massimo.
Slimmerd 01 mei 2015 19:03
Alleen binnen de eigen ploeg zijn daar enkele gegadigden voor...
Rudy t. 01 mei 2015 19:53
Ik vroeg me laatst af waar die Rus vandaan kwam. Op je 19e al twee jaar schorsing is wel straf....


[wielrennen.startpagina.nl]
Carlos Danger 01 mei 2015 20:19
Zelfde dokter als die jonge gast ' Kalasjnikov ', die bij het schaatsen zo plots alle concurrentie op een hoopje rijdt.
Clasicomano 01 mei 2015 20:46
Carlos Danger Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zelfde dokter als die jonge gast ' Kalasjnikov ',
> die bij het schaatsen zo plots alle concurrentie
> op een hoopje rijdt.

Een grapje? Of hebben ze serieus dezelfde dokter?
Slimmerd 01 mei 2015 20:50
Het zou natuurlijk zo maar kunnen daar in Rusland, allebei op 19e ook al een dopingstraf
JW 01 mei 2015 21:00
Hangt er misschien ook vanaf hoe in die derde week de controles zijn.
El Chaba 01 mei 2015 21:34
De controles zijn nooit zaligmakend geweest en zijn dat ook nu nog niet. Al helemaal niet als het gaat om het bijtanken van eigen bloed, dat is met geen enkele dopingcontrole aan te tonen. Wel met het bloedpaspoort maar alle toppers hebben al lang de kennis en de middelen om dat te manipuleren als ze dat zouden willen.
Hoeveel échte toppers zijn er de laatste jaren betrapt op basis van het bloedpaspoort? Nul komma nul.
JW 01 mei 2015 22:06
Daar heb je gelijk in.
Ik denk - maar weten doe ik niets - dat ze binnen de kritische lijntjes kleuren.

Ik denk ook dat die lijntjes nog wat dikker zouden worden bij nachtelijke controles. Zeker in de derde week, waar sommige renners over onvermoede krachten lijken te beschikken.
Overigens: alleen al de wetenschap dat zulke controles zouden kunnen gaan plaats vinden heeft waarschijnlijk al een effect.
El Chaba 01 mei 2015 22:33
Quote
JW
Ik denk ook dat die lijntjes nog wat dikker zouden worden bij nachtelijke controles. Zeker in de derde week, waar sommige renners over onvermoede krachten lijken te beschikken.
Overigens: alleen al de wetenschap dat zulke controles zouden kunnen gaan plaats vinden heeft waarschijnlijk al een effect.

Twee keer eens, maar toch ben ik tegen. Het doel heiligt niet álle middelen.
Stel je voor dat rechters in de normale samenleving als bijkomende strafmaatregel op zouden kunnen leggen dat criminelen na hun straf op ieder moment van de dag door de politie thuis gecontroleerd mogen worden op wat ze op dat moment aan het doen zijn. Onbestaanbaar.
En in het wielrennen gaat het niet eens om (ex) criminelen, zelfs niet om mensen tegen wie een zekere verdenking bestaat.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/05/2015 22:34 door El Chaba.
Blueprint 02 mei 2015 01:13
Om een eerlijk verloop van de ronde te garanderen, moeten ze dan wel alle Giro-renners 's nachts uit hun bed lichten. Anders is het pure competitievervalsing.
sijbriskie 02 mei 2015 12:41
De volgende stap is renners van de pot rukken.
Curzio 02 mei 2015 13:59
Prikdude 02 mei 2015 17:42
malheur 02 mei 2015 18:50
Cowboy-alert!

Niettemin een aanwinst want wil vliegen, vliegen en nog eens vliegen.
Slimmerd 02 mei 2015 19:13
Weg met dat voordeel van de twijfel
johngoat 02 mei 2015 19:36
zumsteg 03 mei 2015 19:22
Na gisteren en vandaag is het makkelijk natuurlijk maar ook al voor gisteren was het waarschijnlijk dat Zakaryn de klassementskopman zou zijn voor Katusha, samen met Trofimov (behalve als Trofimov komt trainen voor de Tour maar dat lijkt me niet waarschijnlijk met Rodriguez, Moreno, Caruso en Kristoff in dezelfde ploeg). Ik denk dat Lagutin niet meer voor plek 10 á 20 gaat rijden en de wegkapitein wordt. Chernetsky en Silin staan toch lager in de pikorde.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen