Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Zucht zacht...

Gepost door Brieske 
Brieske 20 juli 2018 22:59
Ons aller PietvZ is er helaas niet meer. Op 26-6 uit het leven gestapt op 66 jarige leeftijd.
Ik zal hem missen, zucht zacht.

Hier ruimte voor al het moois omtrend deze heerlijke oude chagrijn...

Groet
lodjan 20 juli 2018 23:11
Zucht...

R.I.P. PietvZ

Ik moest nog aan hem denken afgelopen winter bij het akkefietje met Lobato.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/07/2018 23:13 door lodjan.
diravi 20 juli 2018 23:25
Armstrongaanbidder uitgezucht. Toch jammer.
Andere Peter 20 juli 2018 23:51
Gewaardeerde prikker. Ik stoorde mij nooit zo aan hem. Durfde tegen de stroom in te gaan.

Aan alle familie en bekenden: gecondoleerd en sterkte.
Frederik D. 21 juli 2018 00:03
Ik sluit me bij je aan.
Massimo 21 juli 2018 00:11
Voor een chronische mopperkont was hij best een vriendelijke kerel.

Rust zucht, beste Piet.
predator 21 juli 2018 00:18
Pfff, naar dit. Sterkte Brieske en de naasten van PietvZ.
Heisenberg 21 juli 2018 00:24
Ik kende de man achter de nickname niet, dus heb een beetje gezocht om meer over hem te leren. Gecondoleerd familie en vrienden.

Voor de geïnteresseerden een in memoriam van zijn bridgeclub: [www.nbbclubsites.nl]
Het overlijdensbericht: [www.mensenlinq.nl]
Het bericht op het oude prikbord over zijn site cycling startlists: [wielrennen.startpagina.nl]
Sjorsoll 21 juli 2018 01:48
Heftige daad, jemig. De naam doet me wel een belletje rinkelen, wel heel erg lang geleden dat hij prikte, klopt dat? Heel erg naar in ieder geval. Sterkte voor de nabestaanden.
Nelis! 21 juli 2018 02:45
Altijd moeten lachen om zijn bijnaam, Piet van Zucht. Geheel terecht die bijnaam trouwens. Ik kan mij overigens niet herinneren dat ik mij ooit heb gestoord aan zijn posts, ik vond ze vrij vermakelijk. Vaarwel.
Tjappie2 21 juli 2018 02:55
Godver, ik kende hem niet, maar las in de afgelopen 15 jaar wat hij schreef op het (oude) prikbord. Blijkt het ook nog een Nijmegenaar te zijn en zelfs iemand betrokken bij de Oversteek (voor mij persoonlijk een bijzonder project).

Iedereen maakt zn eigen keuzes, maar die laatste zin in het in memoriam van de bridgeclub; universeel, pijnlijk, gemeend en altijd te laat...
PVW 21 juli 2018 06:25
Ai ai, hoe naar. In die jaren altijd vol bewondering geweest over de tijd die gespendeerd moet zijn aan zijn site. Stond bij mij ook jarenlang in de favorieten.
Rust zucht.
rustdag 21 juli 2018 08:27
rustdag 21 juli 2018 08:28
Wat erg dat Piet deze beslissing heeft moeten nemen, daar is veel moed en kracht voor nodig. Sterkte aan familie en vrienden



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/07/2018 09:13 door rustdag.
ton duk 21 juli 2018 08:49
Mooi dat zijn zoon hier het eerste bericht plaatst smiling smiley

Piet,de oervader van de startlijsten...
Piet, de man van de Paidia-kwissen…
Piet, de man van de allerlangzaamste beklimming Loorberg (wel via de steilste weg)
Piet , de man van de vele zuchten, discussies en aanvaringen bij Paidia en prikbord
Piet, de man die toch met Ton DUK wat treinreisjes naar AGR en NK aandurfde..

Slaap zacht en zonder zuchten,PIET SUP
gr
Lucho Herrera 21 juli 2018 09:23
Arme Piet. Sterkte aan alle nabestaanden. Ik heb hem nooit ontmoet of persoonlijk gekend. Wel menigmaal verhitte discussies gevoerd over Armstrong - Simeoni. Pro Lance lijnrecht tegenover pro Simeoni. Rust zacht Piet.
Brieske 21 juli 2018 09:32
Je hebt PM.

Groet
Nelis! 21 juli 2018 09:33
Was het niet Matthijske die de 'zoon van' werd genoemd?
merijntje mortirolo 21 juli 2018 11:15
-
Piet, je leest dit niet, want wij wisten altijd zeker: er is geen hiernamaals. (Dus aan wie schrijf ik dit? In godsnaam?).

Het virus dat zelfmoord heet... Ik aanbid het en vervloek het tegelijkertijd. Je ademde die verlichting, die verzuchting al jaren.

Mooie, intens lieve en oprechte, laatste zin van je bridgeclub, maar zo werkt het niet...

Ouwe, zuchtende brombeer, mooi gedaan. Je was, net als aardig wat anderen hier, iemand met wie ik begon in ruzie (welke mongool is er dan ook Armstrongfan?), maar met wie ik later heerlijke ergernissen kon delen. Ik zeg Coldplay en elke band met een k-klank is kut. Kane, Keane, the Kooks.

We hebben elkaar één keer ontmoet, bij de proloog van de Sterelektro, al bleek dat achteraf pas, ik had je per ongeluk ergens op een foto geschoten.

Ik onthoud je zuchtende zelfspot, al zal niet iedereen die gezien hebben.

Je kreeg nog een fles wijn van me, al weet ik niet meer waarom.

Ik drink hem zelf wel op.

Ciao, Piet SUP. Ouwe Lobatolover.

Mooie woorden, Brieske en Ton.

#zuchtzacht

(Edit: nu weet ik weer waarom Piet nog een fles wijn van me kreeg: hij liet de Volkskrant bij mij bezorgen als hij op vakantie was. De linkse lieverd).



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/07/2018 11:57 door merijntje mortirolo.
Leon 21 juli 2018 11:19
Ik heb altijd gedacht Piet - als mede-Nijmegenaar, mede-prikker en mede-Paidiaer - nog wel eens tegen het lijf te gaan lopen. Online een bijzondere man, met het hart op de juiste plaats en een heerlijke muzieksmaak. Helaas, het gaat niet meer gebeuren....
Horsie is back 21 juli 2018 11:26
Bij al deze In Memoriam's voel ik me een behoorlijke buitenstaander. Niet dat de roem Piet van Zuylen nooit was vooruitgesneld, maar voor mij was de gedachte aan deze man niet meer dan een stip in een ver verleden, best gek als Horsie ouder is dan Piet ooit zal worden.
uk 181 21 juli 2018 11:42
Cyclad58 21 juli 2018 12:16
Ik schrok toen ik het vernam.
Ouwe brombeer, maar wel iemand met het hart op de juiste plaats, een groot wielerhart en bovendien iemand met een uitstekende muzieksmaak.
RIP, Piet!
Eindhovuh 21 juli 2018 12:23
Clavan 21 juli 2018 12:44
Requiescat In Piet
JW 21 juli 2018 14:50
Hij was toch één van de mannen die die prikbord mede kleurde.
Hij blijft in mijn herinnering.
Anony 21 juli 2018 16:03
Rust zacht, en sterkte aan de nabestaanden en kennissen.
valse trage 21 juli 2018 20:25
Verdrietig nieuws... Sterkte aan familie en vrienden.
Stümpert 21 juli 2018 20:53
Sterkte aan iedereen die hem goed kende, ik zal nog eens aan hem denken als ik over die brug in Nijmegen rijd.
D, Marrage 21 juli 2018 23:33
Luijt 22 juli 2018 12:37
Rust zacht Piet!
Familie en vrienden, sterkte!
Arsimo 22 juli 2018 12:39
Piet rust zacht.

Sterkte aan iedereen die hem echt gekend heeft. Ik kende hem slechts als aparte maar zeer gewaardeerde prikker.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen