Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Lotto-Jumbo.NL

Gepost door ton duk 
ton duk 02 mei 2015 09:18
Zat gister Yorkshire te kijken...
Kruijswijk en Roosen op de grond, Lijke en Hofland krabbelend in laatste wiel peloton, Teunissen voorin strijdend maar lossend...en dacht ..

Is het misschien niet beter om te zeggen: we stoppen 2 weken met koersen (behalve de Giroploeg dan) en gaan met zijn allen op trainingskamp/teambuildingsuitje of heeft dat geen zin meer op dit moment in het seizoen ??

gr
JW 02 mei 2015 09:49
Je had ook niet naar Yorkshire moeten kijken, maar naar Romandië.
Daar bleef het team de hele dag, ondanks de regen en de gladde wegen, overeind.
Een novum, die wielerjaar.

En nee, zo'n intermezzo is zinloos.
Er is maar één medicijn: wat succesjes.
Wat meer geluk zou ook geen kwaad doen....
Sub Culture 02 mei 2015 09:54
Picardië, Ronde van België, Duinkerke, Ronde van Noorwegen, Californië, Bayern Rundfahrt etc... toch rittenkoersen genoeg in mei waar toch eens een ritje moet kunnen worden gewonnen.
Ed@ 02 mei 2015 10:16
Een incidenteel succes is misschien mogelijk. Maar dat zal de misere niet veranderen.
Structureel zit er iets niet goed. Anders gaan niet zoveel mensen uit de omkadering weg.
En ik zeg het nogmaals, alhoewel velen het er hier niet mee eens zijn, het zuurpruimen gezicht
van Zeeman is ook geen motiverende factor, integendeel.
malheur 02 mei 2015 10:55
Ik denk dat de tour allesbepalend gaat zijn voor LTJ en haar voortbestaan. Kom je daar uit met Kelderman goed meedraaiend en top-10 rijdend en een etappezege (liefst Gesink in een vluchtetappe a la La Plagne) heb je het goed gedaan.
predator 02 mei 2015 12:13
Ik vrees dat het een heel lang seizoen gaat worden voor LTJ. Je moet hopen op een geniale ontsnapping van Gesink, maar verder zou ik het ook niet weten.
Cyclad 02 mei 2015 12:29
Niet zo somberen.

Ik ben het eens met één van de vorige sprekers dat er structureel iets niet goed zit bij de ploeg, maar de renners hebben kwaliteiten.

Behalve Gesink, Kelderman en Vanmarcke mag je ook vrij snel iets verwachten van de herstelde Hofland, de beter wordende Teunissen en is Bert-Jan Lindeman een renner die je altijd kan verrassen met een mooie prestatie. Het beeld dat alleen Gesink het mooie weer zou kunnen maken is beslist te zwartgallig.
predator 02 mei 2015 13:46
Maar Cyclad, echt een afmaker zit er toch niet tussen.... (behalve Hofland in goede doen)
Heisenberg 02 mei 2015 14:17
Wat zijn de plannen van Vanmarcke voor de rest van het seizoen / de komende maanden? Een renner die in de door Sub Culture genoemde koersen echt wel een succesje moet kunnen boeken en misschien straks als vrijbuiter in de Tour wat kan betekenen.

Voor de Giro zal ik Kruijswijk, Martens en Bennett (en eigenlijk de hele ploeg) als ploegleiding meegeven om vooral de aanval te kiezen. Gokken op het klassement of de massasprints lijkt kansloos.

Verder hebben Gesink en Kelderman eerder aangetoond dat ze in staat zijn top-10 te rijden in meerdaagse WT-wedstrijden. Hopen dat hun topvorm komt en dat er een keer een uitschieter naar boven tussen zit. Al lijkt het verschil tussen de wereldtop en de Nederlanders gegroeid, Mollema werd ook ineens tweede in de Tirreno en Poels won daar een rit, daar moeten Gesink en Kelderman misschien ook wel toe in staat zijn.

En dan hebben we nog Ten Dam. Je hebt er het hele jaar weinig aan, maar als hij in de Tour weer rond de tiende plek kan eindigen, toch heel waardevol (ook publicitair).

Voor volgend seizoen kritisch naar de selectie kijken en misschien toch de Nederlandse (en Belgische) inbreng wat terugbrengen.
Bulgac, De Weert, Flens, Goos (i.v.m. blessure), Van der Lijke, Markus, Tankink, Tjallingii, Wagner en Wynants lijken weinig (meer) toe te voegen.
MarcoV 02 mei 2015 14:40
Heisenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat zijn de plannen van Vanmarcke voor de rest van

Als je renners als Tankink, Tjallingii en Wynants weinig vindt toevoegen, moet je volgend seizoen niet klagen als Vanmarcke uberhaupt niet meer naar voorste groepen gebracht wordt ...
ton duk 02 mei 2015 15:50
malheur Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik denk dat de tour allesbepalend gaat zijn voor
> LTJ en haar voortbestaan. Kom je daar uit met
> Kelderman goed meedraaiend en top-10 rijdend en
> een etappezege (liefst Gesink in een vluchtetappe
> a la La Plagne) heb je het goed gedaan.

Geheel eens ...ben trouwens benieuwd of Brand Loyalty (het is hun vak) nog iets gaat doen rond LTJ en de TdF...ik wil graag wielrenplaatjes verzamelen smiling smiley
gr
Heisenberg 02 mei 2015 16:01
MarcoV Schreef:
-------------------------------------------------------
> Heisenberg Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Wat zijn de plannen van Vanmarcke voor de rest
> van
>
> Als je renners als Tankink, Tjallingii en Wynants
> weinig vindt toevoegen, moet je volgend seizoen
> niet klagen als Vanmarcke uberhaupt niet meer naar
> voorste groepen gebracht wordt ...

Deze waarschijnlijk duurder betaalde renners waren er veel te weinig voor Vanmarcke. Als Etixx nog met 7 man voorin zat, was Vanmarcke al alleen.
ton duk 02 mei 2015 16:03
Vammarcke kreeg carte blanche van de ploegleiding deze winter en heeft volledig gefaald...zonde dat zo'n dure renner op het budget blijft drukken
gr
predator 02 mei 2015 16:49
In ieder geval van de 0 af thumbs up



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/05/2015 16:50 door predator.
ton duk 02 mei 2015 19:18
Gelukkig wel
gr
Ger 02 mei 2015 19:21
Nu Roompot nog.
JW 02 mei 2015 21:16
Toch maar goed dat ze vanochtend niet prompt jouw advies hebben opgevolgd winking smiley
ton duk 02 mei 2015 21:19
ja,ging gelijk op 2 fronten goed......sterke timing,dit topic
gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen