Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Team Sky's biggest problem

Gepost door Spaak 
Spaak 03 augustus 2018 12:26
Interessant opiniestuk dat jullie wellicht willen lezen:
http://www.irishpeloton.com/2018/08/team-sky-biggest-problem/
Tjappie2 03 augustus 2018 13:17
Het stukje tussen de grote blauwe R en de grote blauwe T (alinea 7-11) is (vrijwel exact) hoe ik reageer op doping. Verder ga ik het artikel eens goed lezen als ik wat meer tijd heb. Bedankt Spaak.

(gokje: conclusie = Brailsford is een lul. In dat geval: eens)
Horsie is back 03 augustus 2018 21:50
Bully Shane Sutton heeft natuurlijk al een tijd het veld moeten ruimen en nu zit Dave Brailsford er nog steeds heel braaf. Het zwaard dat lange tijd boven zijn hoofd hing wist hij mastermindly van zich af te keren. Ik had geen weet van dat akkefietje met Victoria Pendleton. Sobbing, wat ik moest opzoeken, wat zoiets wil zeggen als luid schreeuwen en huilen als een kind. Ze had nauwelijks haar adem onder controle en was in shock, zo gestrest was ze in die tijd en dat zou later in zekere zin zich herhalen bij de rematch op de OS in 2012, die ze wel verloor van haar eeuwige rivale Anna Meares.

Het stuk ademt wel wat de sfeer van een poging om persoonlijk af te rekenen met Dave Brailsford.
Je kunt volgens mij dan toch beter spreken van een perverse systeem uitvoering naar het olympische motto, Citius, Altius, Fortius.
Waarvan Brailsford dan de verantwoordelijke uitvoerder is tezamen met anderen.

Met de suggestie, dat Brailsford ten aanzien van Pendleton weinig compassie toonde, niet veel anders dan well done, kan ik niet veel.
Waar staat geschreven, dat topsport niet vergeven kan en mag zijn van psychopatische elementen.

Pikant is waarschijnlijk, dat Irishpeloton ook tot het Britisch Empire behoort.

Ik heb een haat-liefde verhouding met Engeland. Mijn hart smelt als ik vanavond weer Goldilocks met Elenor zie verkeren, maar verder denk ik maar al te vaak,
Time is an ocean, but it ends at the british shore.

Ook de niche performer van de Lage Landen over de baan zien denderen, tezamen met twee andere gewichtje heffers op de fiets.
Er hoeft geen finish foto meer te worden gemaakt.

En ook Kirsten Wild dendert maar door, goud op de scratch, tailor-made heet dat. Ze is dus de Taylor Swift van het wielrennen.
Horsie is back 03 augustus 2018 21:55
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het stukje tussen de grote blauwe R en de grote
> blauwe T (alinea 7-11) is (vrijwel exact) hoe ik
> reageer op doping. Verder ga ik het artikel eens
> goed lezen als ik wat meer tijd heb. Bedankt
> Spaak.
>
> (gokje: conclusie = Brailsford is een lul. In dat
> geval: eens)

Je had beter even kunnen doorbijten.
Arguiing with people who deny the existence of facts is a waste of Tjappie2's time? grinning smiley
Luijt 04 augustus 2018 22:47
Dank voor deze uitgebreide bijdrage met diverse toch opzienbare ontboezemingen. Zoals je haat-liefde verhouding met Engeland. Dat wist ik dus helemaal niet.
Horsie is back 04 augustus 2018 23:58
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dank voor deze uitgebreide bijdrage met diverse
> toch opzienbare ontboezemingen. Zoals je
> haat-liefde verhouding met Engeland. Dat wist ik
> dus helemaal niet.

Ja, Luijt, en dan is het boek Revelations of Horsie nog niet verschenen. grinning smiley
Horsie is back 05 augustus 2018 00:02
Het laatste nieuws al gehoord? De SKY winnaar van de TDF over 8 jaar schijnt al te zijn gesignaleerd. Hij verpakte nota bene Viviani op zijn gouden fiets in strikjes.
Jeroen Koster ventileerde dit vanavond tijdens zijn verslag van de EK Baan in Glasgow.
Massimo 05 augustus 2018 00:04
Gelukkig had je met Mr.Ed al wel je eigen TV-serie.
Horsie is back 05 augustus 2018 00:10
Massimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Gelukkig had je met Mr.Ed al wel je eigen
> TV-serie.

Jij zat toch ook in the Bold and the Beautiful of vergist Horsie zich?

# Humor -NAP.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen