Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Ullrich mept er op los

Gepost door Luijt 
Luijt 04 augustus 2018 23:28
[www.telegraaf.nl]

Ullrich partycrasht tegenwoordig. Zie de Telegraaf. Over zwarte gaten gesproken....
Pyama 04 augustus 2018 23:48
Klinkt als een gevalletje Ulle wilt slapen en rust en de buurman heeft een luidruchtig feestje. Snap die Ulle wel.
Kuiperberg 05 augustus 2018 00:03
Der Jan maakt er een potje van. Zal wel niet goed zijn geworden van de BBQ lucht.
Horsie is back 05 augustus 2018 00:06
Ullrich als "eeuwige" recidivist. Ik had liever gezien, dat ie dat in de TDF had gedaan. Vaker winnen.
veluweracer 05 augustus 2018 13:40
Woont vanaf 2016 op Mallorca. Je verveelt je rot op zo'n eiland. Beetje fietsen dan maar om de tijd te doden, een rit in je bolide, terrasje, hangen op het strand, een winkelstraat doen. Daar ga je vanzelf wel zin krijgen in een flinke matpartij. Ik begrijp hem wel.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/08/2018 13:40 door veluweracer.
Luijt 05 augustus 2018 17:03
Ik ook. Op de Veluwe idem dito.
Walnoot 05 augustus 2018 18:56
Als je op de Veluwe woont en een paar tikken gaat uitdelen, is het vervelende natuurlijk dat je altijd een familielid moet slaan. Of dat je moet wachten op het toeristenseizoen.
Sjorsoll 05 augustus 2018 20:45
Er zijn nog wel wat bomen om je aan op te hangen.
Sjorsoll 05 augustus 2018 20:46
Dat is geen advies aan Veluweracer btw
Sjorsoll 05 augustus 2018 20:46
Gewoon inlevingsvermogen.
veluweracer 06 augustus 2018 13:30
Humorloos door het leven verzuurd. De dood als verlossing. Verlangend naar een stille aftocht.
lodjan 06 augustus 2018 13:57
Jan Ullrich gaat in therapie vanwege drank- en drugsproblemen, zo heeft hij verklaard tegenover Bild. Ullrich was vrijdag betrokken bij een vechtpartij in woonplaats Mallorca waarop hij een nacht in de gevangenis moest doorbrengen. Hierbij maakte hij volgens omstanders een verwarde indruk, wat zou bevestigen dat hij onder de invloed was van drank en/of drugs.





De voormalig Tour de France-winnaar geeft zelf aan dat de keus vrijwillig is. “Ik doe dit vooral uit liefde voor mijn kinderen. De scheiding met Sara en de afstand tot mijn kinderen, die ik sinds Pasen niet meer heb gezien, hebben me veel pijn gedaan. Daardoor heb ik dingen gedaan en genomen die ik zeer betreur”, licht hij zijn keuze toe.

Bij het incident bij buurman Til Schweiger was Ullrich de tuin van zijn buurman binnen gedrongen omdat hij hem wilde spreken. Hierop raakte hij in gevecht met een beveiliger. “Er ontstond een verbale ruzie, ook met Til (Schweiger, red.). Er werd misschien ook wel wat geduwd. Maar toen, uit het niets, besprong die man me met een karatetrap. Ik kon hem nog net ontwijken, maar viel wel op mijn schouder. Toen kwam de politie ertussen”, doet Ullrich zijn verhaal.

Wat volgde was een nachtje in de gevangenis, iets wat de Duitser als zeer onprettig heeft ervaren. “Het was een klein hok met alleen een bedje en een handdoek. De muren en de grond zaten onder de kots en urine. Ik werd er claustrofobisch van en kon niet slapen. Het was een van de zwaarste momenten van mijn leven.”

De rechter heeft nu uitgesproken dat Ullrich niet binnen vijftig meter van zijn buurman mag komen. Hierop heeft hij direct gepaste maatregelen genomen opdat hij dit niet kan schenden. “Ik heb mijn tuinman al een streep later trekken, zodat ik weet waar de grens ligt”, legt hij uit. Overigens heeft Der Jan wel spijt van het conflict, al verwacht hij bij excuses van zijn kant ook wat terug. “Ik ben bereid om Til mijn excuses aan te bieden, maar verwacht ook dat hij sorry zegt.”

WF

Hup Jan

(heel irritant wanneer je door je buurman uit je slaap gehouden wordt, daarom kun je beter zelf ook uitgenodigd worden of tevoren op de hoogte gesteld zodat je elders kan overnachten)
Massimo 06 augustus 2018 16:09
De gemiddelde Amsterdamse hoteleigenaar is dolgelukkig met Ullrichs recensie betreffende zijn verblijf in een politiecel.
lodjan 06 augustus 2018 16:33
Ik vind het toch ook zeer luxe. een beetje verwend die Jan.
Mijn nacht in een Sumatraans politiebureau (toen ik geen hotelletje kon vinden tijdens mijn fietsreis terwijl het al snel donker werd) was heel wat minder: ik had alleen een stuk karton tot mijn beschikking op een betonvloer.
Luijt 06 augustus 2018 17:09
Moest je toen verplicht onder het karton op het beton of deed je dat vrijwillig?
lodjan 06 augustus 2018 17:14
Nee, op het karton op het beton. Ik had zelf een lakentje bij me.
Massimo 06 augustus 2018 17:59
En die hing je conform de Dalton-norm geknoopt uit je raam, waaruit je de tralies had weggevijld, en klom je naar beneden je vrijheid tegemoet?
lodjan 06 augustus 2018 18:15
Nee, begane grond en geen tralies. Ik verbleef daar geheel vrijwillig. Mooier kan ik het niet maken. Ik dacht, in het kader van de politie is je beste vriend, laat ik daar eens aankloppen. Ik heb er van geleerd en klop voortaan liever ergens anders aan.
Massimo 06 augustus 2018 18:27
Wanneer je eens op poolexpeditie gaat ben je van harte welkom om een nachtje in mijn tuinschuur te Winschoten door te brengen, daar doe ik, tegen een geringe vergoeding, totaal niet moeilijk over.
lodjan 06 augustus 2018 18:51
Bedankt voor de gastvrijheid. Serveer je ook een maaltijd en ontbijtje?
Massimo 06 augustus 2018 19:22
Ligt eraan hoeveel honger ik zelf heb en of de kat al heeft gegeten. Buiten dat: geen probleem om je iets te serveren.
merijntje mortirolo 06 augustus 2018 22:34
-
Zit jij tegenwoordig in Sodom?

Geil.
Massimo 06 augustus 2018 22:43
Ja, reeds een tijdje, ze zochten de lelijkste Nederlander om nieuwsgierige Duitsers af te schrikken de grens over te steken, ik hoefde niet eens op sollicitatiegesprek, werd op pasfoto aangenomen.
predator 10 augustus 2018 13:58
Der Jan strikes again......
Eddy Veen 10 augustus 2018 14:08
Horsie is back 10 augustus 2018 14:15
predator Schreef:
-------------------------------------------------------
> Der Jan strikes again......

Net het nieuws gelezen anders had ik deze raadselachtige Irre hat nur vier Buchstaben niet begrepen.

In 1997 keek de wereld op toen Der Jan op Arcalis een klimprestatie neerzette, die met die van de Pantasaurus kon wedijveren.
21 jaar laten maakt hij als oredator een heel andere indruk, als Annaconda nog wel, bij zijn poging een prostituee te wurgen. Triest.
Becker en der Ulle, een sportpaar apart.

Waarom is Go away from my window, leave at your own chozen speed, toch zo'n fabelachtige nobele regel?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen