Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Dubbelslag Raymond Kreder in Japan

Gepost door lodjan 
lodjan 24 maart 2019 08:08
Na gisteren al 2e te zijn geworden, wint Raymond Kreder de laatste etappe en het eindklassement van de Tour de Tochigi (2.2) in Japan. Het was geen massasprint, maar een kopgroep van een man of 10. Tegenstanders onder meer Dyball, Mancebo en Saramotins. Ryan Schilt, de 2e Nederlander aan het vertrek, wint de jongerentrui.

#13 en #14

Het is nog vroeg, maar smileys with beer.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/03/2019 08:11 door lodjan.
ton duk 24 maart 2019 08:17
Ik beperk me maar tot koffie (ik mag nog naar de kerk hè) smileys with beer
Mooi dat R Kreder (misschien wel qua talent de minste van de familie) zo een pak overwinningen binnen rijdt in Azie na oh zovele top10's in Europa

Ryan Schilt ...ik zag die naam al bij de proloog...ken(de) 'm niet
[www.ad.nl]

C Vermeltfoort won , na de Ster, Groningen, NK strandrace , gisteren Dwars door Drenthe (koers heet anders ,kom er niet op edit: Drentse Dorpenomloop)
gr



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/03/2019 09:05 door ton duk.
lodjan 24 maart 2019 08:48
thumbs up
Hier beelden van de finale: [twitter.com]
ton duk 24 maart 2019 08:54
Zo'n 13e overwinning is idd mooier MET beelden smoking smiley
gr
El Chaba 24 maart 2019 09:19
Gaaaaaaaaaaaap...
PassoEira 24 maart 2019 09:24
Dit is sportief gezien waarschijnlijk van een nog geringer niveau als dat bij wijze van spreken Maik van der Heijden een cross wint ergens in Slowakije. Zeker qua nieuwswaarde.
Cecchini 24 maart 2019 09:59
Pure oikofobie
ton duk 24 maart 2019 13:08
Heisenberg 24 maart 2019 13:34
Waardevolle bijdrage van Lodjan en Ton Duk. In tegenstelling tot jouw reactie, die is van het zelfde niveau als die cyclocrosstroll.
El Chaba 24 maart 2019 14:11
Er is niets waardevols aan het keer op keer pathetisch proosten op weer een Nederlandse zege. Daar is mijn gegaap op van toepassing, niet op het topic zelf. Zie ook de bijdrage van Sub Culture in het M-Sr topic voor meer duiding.
Heisenberg 24 maart 2019 20:56
Ik snap chauvinisme best. Heb er zelf ook last van.

Sub Culture vindt ik zelf een slecht voorbeeld in deze.

Daarnaast was de topictitel heel duidelijk en weet je bij de topicstarter dat hij groot fan is van Nederlandse wielrenners.

En ik reageerde vooral op jou omdat in 3 van de 4 eerste berichten dit topic voor mij wel waardevolle informatie stond (over Kreder, Schilt en Vermeltfoort).
lodjan 24 maart 2019 21:14
Ach Heisenberg, je hebt helemaal gelijk, maar je kunt een troll het beste negeren. Dat gegaap is pas pathetisch.
Laat ieder toch op zijn manier genieten van de wielersport, en laat ieder in zijn waarde.
el:equipo 24 maart 2019 23:02
Ik geniet ook vaak extra van Nederlandse zeges. Maar het overdreven gedweep van jullie -kliekje- en het soort van toe-eigenen van de Nederlandse successen hier neemt anders ook aardige troll-vormen aan.
Daar was de prik voorheen van gespeend, zowel de type bewoording als die kliekvorming.
ton duk 25 maart 2019 07:24
Ik ben 't met Heisenberg en El Equipo eens. Ik zal kijken of ik daarin een tussengedachte/tussenweg vind om "anders " te prikken zonder zelf mijn plezier te verliezen daarin ...en sluit ik me aan bij Lodjan's laatste zin
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/03/2019 07:35 door ton duk.
Horsie is back 25 maart 2019 12:44
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik ben 't met Heisenberg en El Equipo eens. Ik
> zal kijken of ik daarin een
> tussengedachte/tussenweg vind om "anders " te
> prikken zonder zelf mijn plezier te verliezen
> daarin ...en sluit ik me aan bij Lodjan's laatste
> zin
> gr

Heb je ducktape in huis, Duk? smiling smiley
Luijt 26 maart 2019 11:01
Moet echt iedereen in zijn waarde gelaten, Lodjan?
ton duk 26 maart 2019 11:26
voor wat het waard is, denk ik dan ...nee...
gr
lodjan 26 maart 2019 19:35
Wat mij betreft wel Luijt. Heb jij iemand op het oog die je niet onder 'iedereen' wil scharen?
veluweracer 26 maart 2019 22:25
Die jongens hebben toch maar een mooi leven. Een beetje obscure koersjes rijden voor een salaris waar in Azië goed van te leven valt. Wel benieuwd wat zo'n Kreder nou binnenharkt per maand.
El Chaba 27 maart 2019 18:56
Jij snapt precies wat ik bedoel.
Er zijn hier topics te vinden van 20 reacties of zo, waarin alleen beide heren posten met inderdaad het overdreven gedweep met Nederlands prestaties inclusief het vijf keer proosten op weer een Nederlandse zege in één of ander nietszeggende koers.
Ga dan lekker met elkaar chatten of zo..
El Chaba 27 maart 2019 19:01
Wat jij en - vooral - je HOL-maatje Duk doen heeft helemaal niets te maken met genieten van de wielersport. Meer met Nederlandgeilheid..

En zoals eerder gezegd, ik heb niets tegen het openen van topis van .2 koersen, integendeel zelfs, ik volg alle uitslagen van die koersen nota bene zelf ook. Maar hou eens op met dat pathetische geproost, man. Dat is nota bene al eens eerder gezegd en niet alleen door mij. Maar toch lekker doorgaan, dus wie is er dan aan het trollen? Mijn gegaap is er pas daarna als reactie op gekomen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/03/2019 19:02 door El Chaba.
El Chaba 27 maart 2019 19:03
Inderdaad, ik ook..!
Een artikel of verhaal daarover zou 10 keer meer nieuwswaarde hebben dat dit geneuzel.
lodjan 27 maart 2019 21:26
Dus jij bepaalt hoe iemand hier moet genieten van de wielersport? En jij bepaalt hoe iemand hier wel of niet mag reageren? Het moet niet gekker worden. Jij hebt hier al prikkers weggepest. Jij was ook degene die zo klaagde dat er iemand steeds op jou reageerde met niets met wielrennen te maken bijdragen, en je doet nu precies hetzelfde bij mij met je gegaap? Houd je bijdragen wielerinhoudelijk svp. Je hebt alle recht om je mening te geven, maar dat hoeft niet steeds opnieuw. Het voegt niets meer toe. Jouw mening kennen we ondertussen wel.
Voor de andere prikkers: excuses dat ik dit hier in het openbaar op het prikbord moet zetten. Hij had me ook een privé-bericht kunnen sturen waarop ik had kunnen reageren.
Luijt 28 maart 2019 09:17
Luijt 28 maart 2019 09:18
Slimmerd 28 maart 2019 09:40
Gaap of smileys with beer... als we dat nu allemaal achterwege laten
El Chaba 29 maart 2019 15:41
Jij hebt hier al prikkers weggepest.

Je bent niet goed wijs, maar dat komt ervan als je pathologische leugenaars gelooft..
Zie verder je inbox.
lodjan 29 maart 2019 17:49
Bedankt voor je privé-bericht die ik ook privé zal beantwoorden. Ik doel met wegpesten niet op Massimo, maar op anderen. Massimo is niet weggepest maar heeft een ban gekregen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/03/2019 17:54 door lodjan.
rustdag 14 april 2019 19:16
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/04/2019 19:16 door rustdag.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen