Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Bekijk Extra Time Koers van 27 maart

Gepost door rustdag 
rustdag 28 maart 2019 10:00
Horsie is back 28 maart 2019 11:56
Zet er dan op zijn minst bij:

De sprint aantrekken: ze moeten dat verbieden.

of

De Gendt wint met zoveel voorsprong omdat het peloton het gewoon opgeeft.

dan komt een wasbeertje wel kijken of er nog wat te eten valt.

Meanwhile staat er op het menu: 58-59-60-61-62-63 in combinatie met 13-14-15-16-17-18.
Wat zal het zijn meneer V. ? Geef me maar 60x14, zoals die beroemde gast Rom ook op zijn bord kreeg.

En dan 18,8 oftewel 47.87 van Molly. Poe hé. Wurdt het nog wat met Prof Law?
rustdag 28 maart 2019 12:54
Luijt 28 maart 2019 13:12
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/03/2019 15:17 door Luijt.
Horsie is back 28 maart 2019 13:27
Nou neemt Horsie nu eens de honneurs van Sub waar en dan is het ook niet goed.

Gisteren werd onthuld dat volgens recent onderzoek het zogenaamde bystander effect niet bestond.
Benieuwd.
Tinuz 28 maart 2019 15:23
Horsie, maak jij maar eens een analyse van de kansen van Dumoulin in de komende Giro. Een hard rationele beschouwing van zijn mogelijkheden. Zou ik waarderen.
Horsie is back 28 maart 2019 20:34
Hoe de anekdote de wereld begrijpelijk kan maken.

Horsie heeft eerst maar eens een “rustdag” genomen. Tijdens de training vanmiddag kwam hij echter weer de mooie middelvinger tweeling tegen (neen, niet rustdag en Luijt, die zijn keutel introk). Het zijn echte schoolgaande meisjes. Ik rijd ze vaak eerst voorbij en later zie ik ze weer terug op mijn favoriete werkterrein. Dat ze daar wonen is niet Horsie's schuld. Maar waarom associeert Horsie in Fred’s naam de zogenaamde middelvinger met twee lief uitziende meisjes? Een tijdje terug reed Horsie naar de mening van de tweeling blijkbaar te straf voorbij op het niet zo brede fietspad. Wellicht hadden ze ook een hekel aan lycra. Afijn, ze bleven kennelijk mokken en nog geen 100m verder hoorde Horsie ze nog en keek eens om. Dat leek wel op een middelvinger of iets dergelijks. Geleidelijk aan beginnen ze wat liever te kijken.
Luijt 28 maart 2019 23:28
Wat een lulverhaal weer.
Horsie is back 29 maart 2019 02:51
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat een lulverhaal weer.

Goed, de beugels van het stuur zijn wat dichterbij elkaar geplaatst (het stuur in zijn geheel smaller, want na de startronde niet meer zo relevant) en de armsteunen zijn precies op maat. Ook is er wat met de banden. Allemaal zogenaamd in deze vorm niet vrijelijk verkrijgbaar. Ik beklaag me dan toch ten zeerste, want ik wil dat de benen van Victor Campenaerts ook vrijelijk verkrijgbaar zijn, zodat ik ze ook kan onder schroeven. Bovendien wil ik dat ik de beschikking krijg over een luchtmoleculenverdelger, zodat ik bij mijn poging op zeeniveau ook maar 3/4 van dat leger tegen me krijg. Gelukkig heb ik de Aeolus fiets nog, waarop ik op 25 januari 1990 de 200m helling van zeker 3% op sprintte in 10,8s met slechts 1,09s trappen. Uiteraard geen baanfiets. Kortom, waar hebben we het toch steeds over. Het WUR is seit eh und je los gezongen van de alledaagse werkelijkheid zoals het hele baanwielrennen. Er wordt pas weer sprake van een leveling field als je in dezelfde omstandigheden onder dezelfde voorwaarden aan de start kunt staan. Ik geef natuurlijk wel toe, dat we Victor niet kunnen toestaan op de Côte d'Azur te rijden, zoals de oude knakker van Robert Marchand (35 ml/kg/min ten tijde van zijn voorlaatste WUR) bij in elk geval zijn laatste WUR wel toegestaan werd. Wellicht bij de voorgaande pogingen ook, maar die heb ik niet gezien. Met 100 plussers moet je terecht voorzichtig zijn.

Disclaimer: Bij sommige jongere exemplaren van de menselijke soort zou je kunnen volstaan met een reprimande van de bovenmeester.
Luijt 29 maart 2019 13:43
Ik zak m uit de heup als een bejaarde!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/03/2019 13:44 door Luijt.
Horsie is back 29 maart 2019 14:21
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik zak m uit de heup als een bejaarde!

Bejaarde Horsie gaat nu naar buiten, want 17.4 gr C, 1027,1; 47% en ZZW 3.
Had vannacht zo leek het wel één lange WUR droom. Goeddoeme, dat was heel wat beter te verteren dan de nachtmerries op deze prik.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen