Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Rebellin stopt na het NK

Gepost door lodjan 
lodjan 28 april 2019 10:01
[www.wielerflits.nl]

Dan heeft het niet zo lang volgehouden als Lex Nederlof. Horner gaat nog even door.
Anony 28 april 2019 14:47
27 jaar prof, alsjeblieft.
Arsimo 28 april 2019 17:58
25 jaar uiteraard. Twee jaar was hij "werkloos".
Luijt 29 april 2019 14:54
Jammer dat ie stopt.
Slimme coureur. "leep" werd zo'n renner in vroeger dagen nog wel eens genoemd, wat veel leuker is dan het inmiddels in zwang geraakte "bruut" of, nog erger "brute held".
El Chaba 29 april 2019 17:59
Ondanks dat ik er zeker respect voor heb dat hij zolang op het hoogste niveau heeft kunnen wielrennen, ben ik er ook niet rouwig om dat hij stopt. Was destijds één van de weinige renners die ik niet graag zag winnen, vooral vanwege zijn laffe manier van koersen. Uiteraard is het logisch dat hij gezien zijn sterke eindschot (vooral heuvelop) daarop vertrouwde, maar het was ook een onvervalste 'sleper', die bijna altijd nadat hij met kopgroep(je) vooraan reed, het minimale aan kop reed.
Het beeld van een Rebellin die al na een dertigtal meters op kop met de bekende blik van 'neem eens over' opzij keek, staat in mijn geheugen gegrift, zo vaak heb ik dat gezien. Dat zou in het huidige wielrennen door de toppers (gelukkig) ook niet meer geaccepteerd worden.
opoeepo 29 april 2019 19:01
Good riddance to bad rubbish.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen