Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Geen Dylan Teuns in de Classica San Sebastian door tuinongeval

Gepost door Sub Culture 
Sub Culture 31 juli 2019 23:00
De vlotte, welbespraakte Limburger zal niet deelnemen aan de Clasica San Sebastian, waar hij tot de outsiders behoorde. Volgens zijn ploeg was Teuns thuis betrokken bij een ongeval.

“Het onfortuinlijke incident vond plaats toen hij in zijn tuin aan het werken was”, aldus Bahrain-Merida op zijn website. “Hij was dat ’s ochtends in zijn huis in Halen aan het doen met een tractor. Dylan liep een wonde op in het aangezicht en had vijftien hechtingen nodig. Daardoor moet hij de Clasica San Sebastian missen. We wensen hem een spoedig herstel!”

Teuns kan donderdag ook niet deelnemen aan het criterium in Herentals. “Ik was thuis met mijn tractor met een machine erachter bezig met grondwerken. De machine deed het door een technisch defect opeens niet meer. Dat bracht ook de tractor tot stilstand. Door die plotse stop ben ik met mijn hoofd op het stuur terechtgekomen. De stage van volgende week in voorbereiding op de Vuelta komt normaal niet in het gedrang”, aldus Teuns.



In een reactie liet Sven Nys weten d'at bepaalde letsels nu eenmaal consequenties hebben' en dat 'de plaats in de selectie bij Bahrein zal ingenomen worden door iemand van de reservelijst'.
Tjappie2 31 juli 2019 23:31
Met een tractor in je huis is toch ook levensgevaarlijk...
opoeepo 31 juli 2019 23:45
Anony 31 juli 2019 23:57
Dat hele idee rond Nys was me eigenlijk nog niet echt opgevallen.

Niemand komt in die categorie evenwel in de buurt van Tom Soetaers.
Tjappie2 01 augustus 2019 00:53
Heeft die niet ooit voor Roda JC gespeeld?
opoeepo 01 augustus 2019 01:05
En was zelfs een Godenzoon.
Anony 01 augustus 2019 02:23
En Ajax.

Die slaagde erin voetbalcommentaar te geven met quotes als "Ja, om te winnen moet je toch een goal maken." of "Let op, een tweede gele kaart wordt een rooie." of "Een bal tegen de hand, dat is hands en dat mag niet." en dat met een intonatie alsof de luisteraars gemiddeld 3 jaar oud zijn.
MarkV 01 augustus 2019 11:13
Als Johan Cruyff het had gezegd was het geniaal geweest..
Koppizoektwachtwoord 01 augustus 2019 11:28
Een ongeval in de categorie Ronan Pensec, die thuis iets op z'n dak wilde doen maar van de ladder viel waardoor hij niet de laatste Franse Tourwinnaar is geworden.
Er zijn vast wel meer van die lullige (met alle respect) ongevallen. Komt u maar door aub.
Clavan 01 augustus 2019 11:32
Ik heb ooit een scheiding opgelopen toen ik in het verkeerde bed was gevallen.
veluweracer 01 augustus 2019 13:46
Nys weer gelijk met clichés smijten. Ik wilde dat hij eens zelf zou begrijpen hoe nietszeggend hij is.
Tjappie2 01 augustus 2019 17:07
predator 01 augustus 2019 17:18
Verbrande ballen Kevin Kyle door flesje melk baby, de hond van Kevin Hofland (de hond ging naar links en Kevin naar rechts) en parfumflesje op teen Canizares.
Prikdude 01 augustus 2019 17:57
Boogerd die z'n tweejarige kind als voetbal gebruikte en daarbij een middenvoetsbeetje brak, Rowe die van een opblaasbootje stapte in ondiep water tijdens een vrijgezellenfeest... Jaarlijks wel een paar van dat soort gevallen, waarvan vooral in een niet al te lang verleden ook rekening gehouden mag worden met schijnblessures ter bloedverbloeming.
merijntje mortirolo 01 augustus 2019 18:23
-
Tondo met zijn auto is ook een classic.
Clavan 01 augustus 2019 18:38
Ja inderdaad. Die is daarna nooit meer op het oude niveau gekomen.
Prikdude 01 augustus 2019 18:40
Doodgaan terwijl je tussen een auto en de garagedeur ingeklemd raakt nog tot daaraantoe, maar levenslang klierkoorts oplopen doordat je ín die auto zat is helemaal knap.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/08/2019 18:41 door Prikdude.
nhou 01 augustus 2019 21:29
Met levenslang klierkoorts win je erna geen 2 Giro etappes. Vraag maar aan Gesink en zijn ketting.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen