Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Lotto-Jumbo aast op Van Baarle

Gepost door Clavan 
Clavan 23 mei 2015 10:00
Lotto-Jumbo aast op Van Baarle

Van onze Telesportredactie
Lotto-Jumbo probeert Dylan van Baarle voor de komende twee jaren in te lijven. Het contract van de 23-jarige Zuid-Hollander bij Cannondale-Garmin loopt aan het einde van dit seizoen af.

Van Baarle zou een van de versterkingen voor de klassieke ploeg rond kopman Sep Vanmarcke moet worden.
Van Baarle werd dit jaar nog derde in Dwars door Vlaanderen. Vorig jaar wist de renner uit Zoetermeer heel knap de Ronde van Groot-Brittannië te winnen.
Naast Van Baarle staat ook Dylan Groenewegen van Roompot – Oranje Peloton (vorig jaar winnaar Ronde van Vlaanderen voor beloften) in de belangstelling van de Nederlandse WorldTour-formati
Cyclad 23 mei 2015 10:05
Tja, 2 logische potentiële versterkingen voor Lotto-J. De beide Dylans zouden de ploeg een impuls kunnen geven, al vraag ik me wel oprecht af of Van Baarle niet beter in de betrekkelijke luwte van Garmin kan blijven.
JW 23 mei 2015 10:14
Is het geen 1-2-tje SEG - Telesport om beide renners in de etalage te zetten ?
Cyclad 23 mei 2015 10:18
Niet onmogelijk natuurlijk. De interesse zal er ook echt wel zijn.
ton duk 23 mei 2015 11:01
Ja,de kopman verdient wel goede ondersteuning na een mislukt April 2015 .....
gr

ps: Zouden beiden goede aanwinsten zijn voor Lotto-Jumbo
JW 23 mei 2015 11:05
Dat laatste lijkt me ook niet echt onmogelijk winking smiley
AK 23 mei 2015 11:13
Volgens mij staan SEG en Kerckhoffs (telegraaf) juist niet zo vriendschappelijk tegenover elkaar.
Tinuz 23 mei 2015 23:01
Lijkt me een versterking. Er kan nog wel wat meer bij, al weet ik niet meteen wie dat zouden moeten zijn.
Blueprint 23 mei 2015 23:34
Zou een uitstekende aanwinst zijn, maar wil Van Baarle weg bij Cannondale en zou Lotto-Jumbo dan zijn eerste keuze zijn?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen