Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Thomas Dekker

Gepost door Ulrich A. Boschwitz 
Ulrich A. Boschwitz 06 juni 2020 19:13
Quote

De proeftijd is voorbij: Thomas Dekker en José Woldring gaan samenwonen



Het is Eindelijk Weekend. Voormalig profwielrenner Thomas Dekker (35) en dj-manager José Woldring (33) verhuizen naar hun nieuwe appartement.

Eva Hoeke 5 juni 2020, 15:00

Ze zijn een jaar samen, en hoewel er al best wat werd proefgedraaid qua samenwonen, bleef Thomas tot nu toe op zijn post in Amsterdam en José op die van haar in Loppersum. Kwam ook omdat zoontje Finn (8) daar op school zit én vanwege haar andere grote liefde, die voor haar negen springpaarden. Wat moet een mens dan nog in een drukke stad?

Nou ja, heel veel, dat was precies het punt. Voor haar werk als Media Nanny – de belangen behartigen van artiesten wereldwijd – moet José voortdurend op Schiphol zijn, en dan blijkt telkens twee uur heen en weer nét de bottleneck op een verdere vrolijk leven. En dus gaan ze nu officieel samenwonen, op een koprol afstand van waar Thomas nu woont, van de Prinsengracht naar het Amstelveld om precies te zijn, een ‘soort dorp binnen de stad, met buren die wijn bij elkaar drinken en labradors die languit op de stoep liggen’. Mooie omgeving voor Thomas om zichzelf ‘opnieuw uit te vinden’, niet alleen omdat er een financiële noodzaak is (‘We worden tegenwoordig allemaal 95, dus ik moet nog wel wat gaan doen, ja’) maar vooral omdat hij erachter is gekomen hoe belangrijk het voor mensen is om ergens invulling aan te geven. ‘Het leven is toch een soort bezigheidstherapie.’

Dat hoef je José niet te vertellen, die zit dan weer met haar eigen dingen. Want hoe zal Finn het vinden, in de stad? Hoe erg zal ze Isar missen, haar lievelingspaard? Zal Lulu de kortharige teckel die steile trappen wel opkomen, en hoe gaat ze in godsnaam al haar spullen een plek geven, nu ze van 400 naar 120 vierkante meter gaat? Ach, gaat het allemaal niet om, weet ze ook wel, als je maar een warme, gezellige plek creëert, en ontspullen wilde ze sowieso al. José: ‘Je weet hoe het is met kinderen, het staat zo vol.’

Thomas: ‘Huh? Neemt Finn ook spullen mee dan?’

Geintje, kom eens hier, kus. Thomas: ‘Desnoods graaf ik een rijbak op het Amstelveld.’

Prima bezigheidstherapie.


Ik ben zeer blij voor Thomas Dekker dat hij gaat settelen met zijn vriendin. Een goede keuze dit keer zo'n Grunningse deerne. Want mensen die afkomstig zijn van het hoge noorden krijgen nuchterheid in grote hoeveelheden met de paplepel ingegoten. Zie maar Mollema die ook uit die buurt afkomstig is. En Dekker kan als tegenwicht wel wat nuchterheid gebruiken natuurlijk. Dekker vond het immers altijd moeilijk om met beide benen op de grond te blijven staan en dat bezorgde hem de nodige problemen. Om dat tij te keren had hij dus geen betere keus kunnen maken dan aanknopen met een noorderling. Vinden jullie dat ook?
MarkV 06 juni 2020 19:20
Had hij niet beter een Belgische kunnen nemen?
Frederik D. 06 juni 2020 19:31
Totaal niet interessant en ook helemaal niet boeiend dat die Dekker gaat hokken met één of andere deerne uit de pretindustrie. Trouwens, wat eet Joop Zoetemelk vanavond?
valse trage 06 juni 2020 20:26
Huh? Hij was toch met een rijke Amerikaanse MILF?
Boeit mij ook niet zoveel, maar evengoed bedankt voor het plaatsen, want toch nog enigszins koersgerelateerd.
Horsie is back 06 juni 2020 20:55
Het geschatte vermogen van José is ongeveer een driekwart miljoen euro per levensjaar.
Vraag van de hoofdrekenmeester: Hoe groot is nu dan het uurvermogen van Thomas Dekker?
Curzio 07 juni 2020 10:23
Het antwoord op je vraag is ja.

Maar dat je dan in Amsterdam gaat wonen om dichtbij Schiphol te zitten, dan maak je het Noorderlingen-voordeel direct ongedaan.
El Chaba 07 juni 2020 10:25
Eindhovuh 07 juni 2020 12:11
Hoe gaat het Massimo?
Horsie is back 07 juni 2020 13:34
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoe gaat het Massimo?

Bold and Beautiful
Horsie is back 07 juni 2020 13:42
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Totaal niet interessant en ook helemaal niet
> boeiend dat die Dekker gaat hokken met één of
> andere deerne uit de pretindustrie. Trouwens, wat
> eet Joop Zoetemelk vanavond?

Wat zouden die negen springpaarden van jouw commentaar denken?
Frederik D. 07 juni 2020 14:09
Slimme gozer, die Frederik. smiling smiley Zou ik ook denken als ik een paard zou zijn. Wat(t) jij?
Horsie is back 07 juni 2020 14:15
Nu het meest aansprekende wielertijdschrift online (CW) het in zijn vocabulaire heeft opgenomen, kan Horsie niet meer achterblijven. Hij had het natuurlijk allang in de gaten, want immers de youtube video van Bas en Niek bekeken. Maar je moet sommige dingen voor anderen in hun belang zo lang mogelijk verborgen houden. Dus het advies voor Thomas Dekker, die vast wel kan beschikken over een groot huis, zeker in Loppersum, want hoe kun je anders negen edele springpaarden comfortabel laten wonen: Pak snel de racefiets en doe weer een WUR poging, ditmaal in de tuin. Want een Garden World Hour Record is nu even het meest actuele topic naast de beklimming van de Mt Everest natuurlijk, maar vooral niet voorkruipen.

Bas Tietema en Niek KImmann

Disclaimer: U gaat weer trainen? Laat me raden. Voor een heus WR? Een wereldrecord tussen stalmuren.
lodjan 07 juni 2020 17:55
Een Belgische?
Nadat Roy Jans het hart van Ceylin del Carmen Alvarado heeft gestolen, heeft Vincent Baestaens Annemarie Worst geschaakt.
De supieure Belgische genen worden zo wel afgevlakt.
Frederik D. 07 juni 2020 18:23
Het WK van 2020 wordt in Hintergarten verreden.
Horsie is back 07 juni 2020 18:58
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het WK van 2020 wordt in Hintergarten verreden.

In de achtertuin van de UCI zal je bedoelen. smiling smiley
MarkV 07 juni 2020 22:32
Nederlandse vrouwen zijn ook superieur, gekoppeld aan superieure Belgische mannen creëer je zo wel een überras.
Horsie is back 08 juni 2020 14:50
Heeft Michael row the boat ashore zich al uitgelaten over het geluk van zijn gewezen hornaar? Neen, dan kun je toch gemakkelijker Tom Dumoulin verdacht maken.

Wat is het geval? Michael denkt te moeten uitspreken, dat Tom Dumoulin over zijn top is (has already passed his peak, kopt CW). Weet hij meer dan Horsie? Heeft hij het proefschrift van den Teun al gelezen en stiekem de laatste wattages van Tom gehacked?
Prikdude 08 juni 2020 15:01
-



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/06/2020 15:02 door Prikdude.
Horsie is back 08 juni 2020 15:36
Prikdude Schreef:
-------------------------------------------------------
> -

De evolutie van het vermaarde spijkerschrift is bij deze prikker even blijven steken.
Luijt 11 juni 2020 17:05
Leuk voor Thomas zo'n mooi meisje.

Hij heeft mijn vriendin ooit toegeroepen dat ie niet voor niets Dekker heet. Normaal gesproken zou ik zo'n woordgrap ook leuk hebben gevonden....
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen