Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Britse renners in OS 2012 onderdeel van Ketonen-proeven

Gepost door Eqquipo 
Eqquipo 12 juli 2020 21:24
Met veel gouden medailles en maagproblemen.

[www.cyclingnews.com]
Eqquipo 12 juli 2020 21:26
En hier het artikel in de DailyMail. Ketonen destijds in ontwikkelingen voor het leger en nog niet beschikbaar 'op de markt'.

[www.dailymail.co.uk]
Brieske 12 juli 2020 22:24
Detering dit is toch al 5 jaar bekend?
Als het niet langer is, de Britse Olympische ploeg heeft ketonen als extern pilletje of whatever bedacht. Jaren lang profijt van omdat ze de enige waren met het magische recept, nu niet meer sinds een Amerikaanse pharmaceut het ook ontwikkeld heeft en gewoon op de markt heeft gebracht.

Groet
Brieske 12 juli 2020 22:25
En de Britse Olympische ploeg heeft dit brouwseltje doorgespeeld naar Sky, of andersom. Who gives a fuck?

Iemand nog dickpics in de aanbieding, say what! Ik heb er al kei veel, moet nog van Veluweracer en Arend Appelberg en dan heb ik de Bible belt compleet...

Groet
Horsie is back 12 juli 2020 22:28
91 deelnemers verdeeld over 8 sporten.
28 deelnemers stopten omdat ze teveel moesten overgeven.
24 deelnemers stopten omdat ze geen positieve resultaten boekten.
Blijft over 39 gouden medaille winnaars? grinning smiley

Blijft over, dat de baanwielen van de Brits te snel in den rondte gingen. Spooky action at a distance.
Wat was er in 2012 ook al weer met Wiggo?
Luijt 12 juli 2020 22:32
Baanwielrennen, that figures.
Horsie is back 12 juli 2020 23:12
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Baanwielrennen, that figures.

Amid accusations of "magic wheels"..
De Fransen met name weten de plotseling grotere achterstand op de Britten goeddeels aan de baanwielen, die sneller zouden zijn dan de gangbare wielen. Materiaal doping zou U wilt. Gelukkig hebben de andere landen sindsdien de achterstand goedgemaakt zo niet in een voorsprong omgebogen. Kensei is het minst bekende roofdier. Horsie zag vandaag nog een Cheetah rond 100 km/h rennen. 1200 fps, lees je mee Prikdude?

Als je nu bedenkt, dat (Sir) Chris Hoy destijds 6000 calorieën per dag moest verstouwen, zou je wel mogen/kunnen veronderstellen, dat hij ook in dit regime zat.
veluweracer 13 juli 2020 19:34
Brieske Schreef:
-------------------------------------------------------
> En de Britse Olympische ploeg heeft dit
> brouwseltje doorgespeeld naar Sky, of andersom.
> Who gives a fuck?
>
> Iemand nog dickpics in de aanbieding, say what! Ik
> heb er al kei veel, moet nog van Veluweracer en
> Arend Appelberg en dan heb ik de Bible belt
> compleet...
>
> Groet

Wat beur je gemiddeld voor een nette foto?
Brieske 13 juli 2020 20:12
Scheelt. Die van jou levert wel veel op, erg zeldzaam. Maar bv Prikdude raak ik aan de straatstenen niet kwijt...

Groet
Horsie is back 13 juli 2020 21:49
@Jurgen van Teeffelen stelt, dat ruim 8 jaar later wetenschappelijke consensus steeds duidelijker aantoont, dat Ketonen de prestaties niet zullen bevorderen.
Placebo effecten zijn echter nooit uit te sluiten. Geef Horsie maar de Cheetah beelden, 1200 frames per seconde.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen