Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

TRW

Gepost door Anony 
Anony 18 augustus 2020 17:31
Na etappezeges voor Ewan, Démare en Bennett is het morgen aan de klassieke types en springveren in de strijd om de eindzege in de Ronde van Wallonië. Een mooie koninginnenrit, te bekijken op Eurosport of de stream van Sporza.

Vandaag al een mooie strijd met een sterke Van Avermaet, Stybar, Narvaez en Vliegen die na een aanval van tien kilometer strandden in het zicht van de streep.
El Chaba 19 augustus 2020 13:28
Slimmerd 19 augustus 2020 17:14
Mooi lesje van Demare aan de Belgen!
Pakt ook deze rit na een mooie sprint tegen Gilbert, Van Avermaet kwam nooit in de buurt en werd 3e

Demare wint uiteraard ook de ronde
Anony 19 augustus 2020 17:47
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mooi lesje van Demare aan de Belgen!
> Pakt ook deze rit na een mooie sprint tegen
> Gilbert, Van Avermaet kwam nooit in de buurt en
> werd 3e

Was wel de enige die twee dagen op rij op de bergjes koers maakte. Van Démare en zelfs Gilbert geen spoor daar.
Kwestie van wat context te geven, uiteraard.

Verrassend sterk van Démare. Blijft toch gek dat FDJ hem niet mee wil naar de Tour.
De zwarte trui 19 augustus 2020 21:23
De enige, echt? Heb jij net als Greg wat moeite met die Ineos gast?
El Chaba 19 augustus 2020 23:52
Alle ballen op Pinot voor de Tourwinst, daarom dus.
Anony 20 augustus 2020 09:44
De zwarte trui Schreef:
-------------------------------------------------------
> De enige, echt? Heb jij net als Greg wat moeite
> met die Ineos gast?


De enige van de door Slimmerd drie genoemde renners.
Luijt 20 augustus 2020 10:21
Ik lees dat de renners zeer te spreken zijn over de staat van de Waalse wegen.
Onbegrijpelijk dat ze daar in België zo'n puinhoop van maken.
Zelfs in derde wereldlanden als Frankrijk, Italië en Spanje doen ze dat veel beter.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/08/2020 10:21 door Luijt.
Eindhovuh 20 augustus 2020 10:22
Ik woon 5km van de grens. En kom dus nogal eens in België. Maar het is inderdaad vaak treurig gesteld met de wegen. En het leidt ook gewoon aantoonbaar tot meer ongelukken in het verkeer. Onbegrijpelijk.
valse trage 20 augustus 2020 10:36
Nog zo'n Belgenmop: links afslaand verkeer dat tegelijk groen licht krijgt met recht doorgaand verkeer aan de overzijde.
En altijd maar weer die ambetante Ollanders die dat niet willen begrijpen grinning smiley
Een door het jaar heen ononderbroken tapijt van autospiegel- en koplampgruis ter plaatse.
Ach, het heeft allemaal z'n charme, ik voel me 1km van mijn huis al op vakantie smiling smiley
Anony 20 augustus 2020 13:57
Dat is inderdaad een oprecht punt van schaamte, de staat van onze wegen. Vooral als fietser ook kan ik enorm vloeken op ons wegdek, schrikken wanneer er dan toch eens aangename asfalt ligt en luidop klagen en me afvragen waarom het niet bij ons kan als ik eens op jullie vlot bollend grondgebied beland.
ton duk 21 augustus 2020 12:17
De overmoedige aanval van Kevin Inkelaar was natuurlijk DUK's hoogtepunt in dit rondje...
Eerst de groep reduceren tot 8 à 10...en dan amper zelf nog aan kunnen pikken in de uiteindelijke groep à 30 renners
LEUK !!
gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen