Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kruijswijk definitief niet in Tour de France, Giro d'Italia nieuwe doel

Gepost door Orakel 
Orakel 20 augustus 2020 09:35
Steven Kruijswijk zal niet deelnemen aan de Tour de France, zo meldt hij zelf via zijn officiële kanalen. De Nederlander is te zwaar geblesseerd na zijn val in het Critérium du Dauphiné om van waarde te kunnen zijn voor Jumbo-Visma in de Tour. 'De gevolgen van mijn val zijn ernstiger dan gehoopt', schrijft Kruijswijk, die een breukje in zijn schouder blijkt te hebben opgelopen. Amund Grondahl Jansen is zijn vervanger. Aldus indeleiderstrui.
Wanny 20 augustus 2020 09:53
Zat eraan te komen.

Het aantal Nederlanders in die Jumbo ploeg is wel heel beperkt dit jaar trouwens. Je kunt niet echt spreken van een Nederlands team.
Luijt 20 augustus 2020 10:01
Uiteindelijk wordt toch de Giro de ronde van de toppers.
Frederik D. 20 augustus 2020 10:36
Sub Culture 20 augustus 2020 10:58
Breukje in de schouder, dat is toch enkele weken gips?
We zijn al bijna eind augustus, raak je dan wel klaar voor de Giro?
valse trage 20 augustus 2020 11:05
Tyler Hamilton werd met een gebroken schouderblad ooit 2e in de Giro. Komt wel goed met de Rooie Commando.
Eindhovuh 20 augustus 2020 11:14
Hij moet met die schouder dan wel extra uitkijken voor sneeuwmuren.
Wat dat betreft is september veiliger dan mei.
valse trage 20 augustus 2020 11:32
grinning smiley En hij heeft ook nog eens zulke brede, uitstekende schouders.
Beetje het tegengestelde van Tiesj Benoot, wiens nek doorloopt tot aan de bilnaad.
Andere Peter 20 augustus 2020 11:35
Je hebt breuk en breukje. Doormidden haarscheurtje. Altijd een heel gedoe. Inderdaad, er is dat slappe gelul van Tyler Hamilton, waar vervolgens een soort benchmark van gemaakt wordt.
veluweracer 20 augustus 2020 11:37
Vreselijk voor "De Kleerhanger". Ik kan me zo voorstellen dat hij ontzettend graag gestart was om ook eens een ander aan de eindzege te helpen.
Frederik D. 20 augustus 2020 11:44
Geen knaapje maar een knaap. Kruijswijk, de knaap. Van kruin via kruis en knie tot kleine teenknokkels.
Curzio 20 augustus 2020 12:08
Schouders worden doorgaans niet gegipst bij mijn weten. Zal eerder iets met een sling zijn. Kan je wel mee op de rollers als het moet.
Sjorsoll 20 augustus 2020 12:44
Inderdaad. Mijn tante Cor rookte trouwens 2 pakjes shag per dag en dronk er ook twee flessen jenever bij weg. Die is 104 geworden.
Anony 20 augustus 2020 13:22
valse trage Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beetje het tegengestelde van Tiesj Benoot, wiens
> nek doorloopt tot aan de bilnaad.

smileys with beer
El Chaba 20 augustus 2020 15:11
Goed om te horen, dat geeft me weer hoop!
Curzio 20 augustus 2020 20:45
Na het wegvallen van Steven de volgende grote klap voor Nederlandse wielerliefhebbers: [www.nu.nl]
El Chaba 20 augustus 2020 21:08
Een zegen, al had ik nog veel liever Ducrot gehad.
Frederik D. 20 augustus 2020 21:23
Ach, Herbert Dijkstra, toch mag ik hem wel en ook zijn commentaar, al is die eigenlijk wat naïef.
Tinuz 21 augustus 2020 01:47
Ducrot zit er ook alweer 16 jaar. Als opvolger van Breukink destijds, als ik het me goed herinner.
Het frappante is dat Ducrot nauwelijks wat bijgeleerd heeft in al die jaren. En daar moet ik best een beetje om grinniken. Sterkte aan Dijkstra toegewenst.
valse trage 21 augustus 2020 10:56
Dijkstra & Ducrot, de Ernst & Bobbie van het Nederlandse commentaargilde. Al is de enige echte Bobbie natuurlijk zijn naamgenoot.
Inderdaad, het is aan de hand van zijn commentaar bijna niet voor te stellen dat Ducrot zelf beroepswielrenner geweest is. Ik vind ze ook best te pruimen trouwens.
De zwarte trui 21 augustus 2020 11:00
Dijkstra mwah, Ducrot kan ik goed hebben, luister zelfs vrijwillig naar zijn Crotcast.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen