Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Raymond K. van de T. naar WF

Gepost door lodjan 
lodjan 25 augustus 2020 08:10
[www.wielerflits.nl]

Toch opvallend nieuws..............
Clavan 25 augustus 2020 08:23
Hij was toch al tijdje weg bij de T.
Sub Culture 25 augustus 2020 08:34
Als ik wil lachen lees ik die wielerflits.nl commentsectie.

Geeft frustratie een nieuwe dimensie.
Slimmerd 25 augustus 2020 08:47
Benieuwd naar zijn eerste analyse over Rik V.
Sub Culture 25 augustus 2020 09:26
Die is naar de hoeren geweest.
veluweracer 25 augustus 2020 10:16
Dan gaan zijn artikelen in ieder geval door een stuk minder mensen gelezen worden. De gewone Telegraaf lezer gaat echt niet naar WF om dan daar zijn stukjes te lezen. De wielerliefhebber misschien wel.
Brieske 25 augustus 2020 10:44
Hij was al maanden weg bij de krant van zwakker Nederland...

Groet
veluweracer 25 augustus 2020 10:49
Je bedoelt waarschijnlijk 'zwakzinnig'. Die autocorrectie kan soms echt vervelend zijn.
Luijt 25 augustus 2020 10:57
Wordt Raymond K. verdacht van een misdrijf?
Eqquipo 25 augustus 2020 11:11
Tinuz 25 augustus 2020 12:07
Wielerflits wordt een sterk blok.
MarcoV 25 augustus 2020 15:01
Kerckhoffs was al sinds dit voorjaar weg bij De Telegraaf omdat hij daar minder ruimte kreeg om zelf op nieuwsjacht te gaan.
En voor al dan niet wieler-moraliseren in een krant heeft Nederland Thijs Zonneveld al, dus daar is ook geen vacature.

Als je in actueel sportnieuws wilt werken, is internet een betere plaats dan de krant. Al weet ik niet of je er je boterham goed mee kunt beleggen ...
El Chaba 25 augustus 2020 16:49
Het is zoals gewoonlijk bon ton bij velen om af te geven op De Telegraaf in het algemeen en Raymond Kerckhoffs in het bijzonder. Vaak ook zonder enige kennis van zaken.
En als ik dan zie dat een prikker als veluweracer het woord 'zwakzinnig' in de mond durft te nemen, kan ik een meewarige glimlach niet onderdrukken.
El Chaba 25 augustus 2020 16:51
"Kerckhoffs wordt tevens mede-eigenaar van het platform".
Tinuz 25 augustus 2020 17:07
Mee eens. De Telegraaf is goeddeels de enige krant met een ander geluid waarin ik regelmatig diverse stukjes lees die hout snijden en de moeite waard zijn, als onafhankelijke tot in mijn tenen.
De eerste les op de opleiding Journalistiek is de Telegraaf is slecht, NRC en Volkskrant goed, mkay. En van daaruit gaat het verder. Een kudde wereldvreemde systeembots komt er aan het uiteinde uitgerold.
Nelis! 25 augustus 2020 17:18
Ik vind De Telegraaf overwegend een smeriger krant, zonder dat er een opleiding Journalistiek voor nodig was om mij dat uit te leggen. Waarom? Omdat De Telegraaf het nieuws vooringenomen en populistisch brengt.

Kerckhoffs kan ik daarentegen wel goed hebben. Sowieso is de sportafdeling best aardig volgens mij.
PVW 26 augustus 2020 07:24
Zn eerste opiniestuk is alvast niet heel sterk...Jumbo kans gemist om de favorietenrol bij Ineos te leggen na blessure Kruijswijk.
Orakel 26 augustus 2020 08:33
Wielerflits beweert 5 miljoen unieke bezoekers te hebben per jaar. Ik geloof daar trouwens niets van, ze zullen wel alle maanden bij elkaar optellen (400.000 + 400.000 + 400.000 etc).
Orakel 26 augustus 2020 08:37
Vooral de laatste zin is slecht "Willen winnen betekent soms ook durven te verliezen" Dat is precies wat ze nu doen. Er zullen vast betere columns komen en wie weet een bredere journalistieke visie binnen dat platform.
Luijt 26 augustus 2020 10:44
Het is zo langzamerhand bon ton in dit land om zo'n kutkrant als de Telegraaf goed te vinden.

De stukken van Raymond K. vond/vind ik doorgaans ook niet echt te pruimen. Wel moet ik m nageven dat ie (vlgs mij) aardig wat scoops op z'n naam heeft. Toch ook een kunstje dat een goede journalist moet verstaan.
Trouwens, die Telegraaf-gast die bijna dagelijks bij Jinek aanschuift vind ik best okay. Onbegrijpelijk dat ie met die Paul Jansen wil werken.
Nelis! 27 augustus 2020 13:28
Bruyneel ook naar Wielerflits. Dat vind ik wel een discutabele zet. Toch wel een van de grootste boeven uit de wielerfamilie, is het nodig om zo'n iemand een podium te geven op een wielersite?

Ik ben er nog niet uit. Het geeft mij in elk geval een onprettig gevoel, maar mogelijk maakt dat straks plaats voor nieuwsgierigheid naar goede analyses.
Luijt 27 augustus 2020 13:36
Van mij mag ie, maar dat komt misschien ook omdat ik het gebruik van doping ook niet zo erg vind.
Nelis! 27 augustus 2020 13:44
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Van mij mag ie, maar dat komt misschien ook omdat
> ik het gebruik van doping ook niet zo erg vind.

Het gebruik van doping zoals toen deed mij ook niet zoveel, zolang het maar niet de doorslaggevende factor is. Zoals bij Riis, die had anders nooit een Tour gewonnen. Het gaat mij er meer om dat Bruyneel een van de grootste fraudeurs is uit de geschiedenis van de sport
Andere Peter 27 augustus 2020 14:42
Het doel van alle dopinggebruik is een doorslaggevende factor te zijn.
Zorro 28 augustus 2020 19:36
Hmmm de Telegraaf. Ik heb er 12 jaar gewerkt. Onze afdeling was de link tussen de redactie en drukkerij. Een prima werkgever en prima salaris. Er was in mijn tijd ook een recreatief wielerteam en hardloop team. "de baas" betaalde inschrijfgeld voor diverse hardloop en wieler evenementen. Zoals Dam tot Dam loop, Halve marathon van Egmond. Uiteraard ook de Egmond pier Egmond deelname. Gerrie Knetemann Classic, Ronde van Noordholland, noem maar op. Regelmatig werden de "atleten" voorzien van nieuwe kledij. Niets was te gek. Tijdens Sinterklaas, Kerst enz werd er flink uitgepakt. Nee hoor, De Telegraaf? Een prima baas om voor te werken.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen